Gå til innhold

Person i husholdningen som ikke sier fra når hun ikke skal ha middag

Anbefalte innlegg

Vi beregner middag og synes det er kjedelig når hun ikke sier fra før vi etterlyser hvor hun er. Maten er dyr og i dag skal vi ha noe som ikke kan varmes opp og som blir kastet av den grunn. Kjenner meg irritert. For meg virker det som om min stedatter er sur og derfor demonstrerer for noe jeg sa til henne i forrige uke. Hun er forresten 27 år og burde ha bodd for seg selv men bor med oss og har vansker med å følge husregler. Ekstra vanskelig er det jo fordi hun ikke er min egen datter og hun tåler ikke om jeg forsøker å irettesette henne. 

Problemet i forrige uke var at jeg hadde handlet inn til en forening (brus og sprudlevann), og så hadde hun tatt alt dette fra husets kjølerom. Hun mangler respekt for oss altså. Mannen min har gitt opp 😌.

Hva skal jeg gjøre, slutte å lage middag til henne? 

Anonymkode: 2d603...403

Fortsetter under...

Jeg ble veldig nysgjerrig på hvilke mat som ikke kan varmes opp. Vil du opplyse om hva det er? 

Det går an å etterlyse før du begynner å lage. Da spør du om hun skal spise med dere. Får du ikke svar når du eller faren ringer, så trenger du ikke lage ekstra mat. 

Anonymkode: 8c419...ad1

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vi beregner middag og synes det er kjedelig når hun ikke sier fra før vi etterlyser hvor hun er. Maten er dyr og i dag skal vi ha noe som ikke kan varmes opp og som blir kastet av den grunn. Kjenner meg irritert. For meg virker det som om min stedatter er sur og derfor demonstrerer for noe jeg sa til henne i forrige uke. Hun er forresten 27 år og burde ha bodd for seg selv men bor med oss og har vansker med å følge husregler. Ekstra vanskelig er det jo fordi hun ikke er min egen datter og hun tåler ikke om jeg forsøker å irettesette henne. 

Problemet i forrige uke var at jeg hadde handlet inn til en forening (brus og sprudlevann), og så hadde hun tatt alt dette fra husets kjølerom. Hun mangler respekt for oss altså. Mannen min har gitt opp 😌.

Hva skal jeg gjøre, slutte å lage middag til henne? 

Anonymkode: 2d603...403

Ja. Slutt å lag middag til henne. Det hadde ikke jeg finnet meg i. 

Anonymkode: 65f82...a3f

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Du lager selvfølgelig middag til henne. Spis rester på kvelden eller dagen etter. Husregler fra deg, til en på 27? 🙄 

Anonymkode: c4637...93e

Hun er voksen. Så man burde ikke holde på sånn med en 27 år gammel kvinne. Skal hun absolutt bo hjemme for hun leve under reglene til Hi. 

Anonymkode: 65f82...a3f

Du har jo selv valgt å gifte deg med denne ubrukelige mannen her. Det er ikke datterens feil at faren hennes er en tosk. Synes ikke du er så mye bedre når du er så lite kresen på menn, for å være helt ærlig.

Anonymkode: fcb51...6dd

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...