Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #26 Skrevet 12. november 2023 Hvis det er en person jeg ikke liker, så er det vanskelig. Men en men som ser bra ut- null stress. Jeg må ikke føle noe for en mann for å ha sex med han. Anonymkode: 932ce...a92
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #27 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Da hadde du ikke latt menn få bruke deg. Anonymkode: 1fe5f...f66 Å ønske og ha gjendig god sex er ikke å "la menn bruke deg". Anonymkode: 1f692...4db
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #28 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Å ønske og ha gjendig god sex er ikke å "la menn bruke deg". Anonymkode: 1f692...4db Dere bruker hverandre! Anonymkode: 0f8b4...a68
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #29 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Dere bruker hverandre! Anonymkode: 0f8b4...a68 For et trist syn på sex! Er du ikke vant at sex er til gjensidig glede og nytelse? Anonymkode: e4ea9...0f3
Anonym bruker Skrevet 13. november 2023 #30 Skrevet 13. november 2023 Jeg klarer ikke det i det hele tatt. Det holder ikke å bare like noen. Anonymkode: 14879...feb
Anonym bruker Skrevet 13. november 2023 #31 Skrevet 13. november 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg klarer ikke det i det hele tatt. Det holder ikke å bare like noen. Anonymkode: 14879...feb Det er fordi du har selvrespekt. Det er bra! Jeg skulle ønske flere kvinner hadde det. Anonymkode: 1fe5f...f66
Anonym bruker Skrevet 13. november 2023 #32 Skrevet 13. november 2023 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Det er fordi du har selvrespekt. Det er bra! Jeg skulle ønske flere kvinner hadde det. Anonymkode: 1fe5f...f66 1. hvorfor viser det at hun har selvrespekt? Mangler man det fordi man syns at fysisk tiltrekning er nok? 2. hvilken innvirkning har andres seksuelle preferanser på deg og ditt liv? Anonymkode: e4ea9...0f3
Anonym bruker Skrevet 13. november 2023 #33 Skrevet 13. november 2023 Anonym bruker skrev (På 12.11.2023 den 16.15): Hvis det er noen jeg ikke liker så ønsker jeg ikke sex med de... Hvis jeg liker de så blir jeg forelsket.. tror jeg.. menn klarer å ha sex med noen de syns er søt og sexy..uten å bli forelsket..?. Flere? Anonymkode: 0f8b4...a68 Jeg kan ligge med alle jeg liker eller er tiltrukket av. Jeg blir ikke forelsket i alle for det. Jeg trenger ikke føle sterkt for en fyr for å nyte sex med ham. Men jeg nyter sjelden tilfeldig sex, da. Det er gjerne litt klønete og avtennende. Derfor ligger jeg mest med folk jeg har et vennskapelig og godt forhold til fra før. "Faste elskere", kan man si, men ikke kjærester. Jeg ønsker ikke å inngå i noe forhold med noen av dem. Jeg har 4 slike friends with benefits. Anonymkode: a20cb...17d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2023 #34 Skrevet 13. november 2023 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Det er fordi du har selvrespekt. Det er bra! Jeg skulle ønske flere kvinner hadde det. Anonymkode: 1fe5f...f66 Å gå inn i et seksuelt forhold basert på noe så flyktig, tilfeldig og hormonelt som en forelskelse, er ikke forbundet med "selvrespekt" i min bok. Det er mer forbundet med "forbigående galskap". Forelskede mennesker tar dårlige beslutninger. Anonymkode: a20cb...17d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2023 #35 Skrevet 13. november 2023 Anonym bruker skrev (På 12.11.2023 den 17.33): Selvrespekt vil si å se på seg selv som et helt og fullverdig menneske. Å ikke se på seg selv på en fornedrende måte. Å bry seg om seg selv. Anonymkode: dd462...f14 Et helt og fullverdig menneske er et menneske med en kropp og normale kroppslige behov. Det er ikke fornedrende å ha en kropp, ikke engang å ha en vagina. Å gi kroppen sin det den trenger, er å bry seg om den. Ergo å bry seg om seg selv. Anonymkode: a20cb...17d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2023 #36 Skrevet 13. november 2023 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Dere bruker hverandre! Anonymkode: 0f8b4...a68 Eller gleder hverandre? Anonymkode: a20cb...17d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2023 #37 Skrevet 13. november 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Å gå inn i et seksuelt forhold basert på noe så flyktig, tilfeldig og hormonelt som en forelskelse kåthet, er ikke forbundet med "selvrespekt" i min bok. Det er mer forbundet med "forbigående galskap". Forelskede kåte mennesker tar dårlige beslutninger. Anonymkode: a20cb...17d Anonymkode: 1fe5f...f66
Anonym bruker Skrevet 13. november 2023 #38 Skrevet 13. november 2023 Jeg trenger ikke kjenne på forelskelse, men en grad av positive følelser må det være, ja. ONS er ikke noe for meg. Anonymkode: de34a...357
Anonym bruker Skrevet 13. november 2023 #39 Skrevet 13. november 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Anonymkode: 1fe5f...f66 Kåte mennesker flytter ikke sammen med feil person. De bare puler. Kåte mennesker tvinger ikke barna sine til å forholde seg til fremmede. De holder elskeren hemmelig. Kåte mennesker ber ikke sin åttiårige mor om å glemme svigerdatteren gjennom 25 år og i stedet invitere en ny kjæreste til jul. De feirer heller jul med mora uten noen partner til stede. Kåte mennesker forlanger ikke at resten av verden skal være like betatt av elskeren deres som de selv er. Tvert om vil de gjerne at resten av verden holder fingrene unna elskeren. Mens forelskede personer, derimot... Anonymkode: a20cb...17d
Anonym bruker Skrevet 13. november 2023 #40 Skrevet 13. november 2023 Anonym bruker skrev (På 12.11.2023 den 17.33): Selvrespekt vil si å se på seg selv som et helt og fullverdig menneske. Å ikke se på seg selv på en fornedrende måte. Å bry seg om seg selv. Anonymkode: dd462...f14 Og dermed også gi seg selv den sexen man har lyst på. Anonymkode: 663d6...04a
Anonym bruker Skrevet 14. november 2023 #41 Skrevet 14. november 2023 Anonym bruker skrev (På 12.11.2023 den 17.33): Selvrespekt vil si å se på seg selv som et helt og fullverdig menneske. Å ikke se på seg selv på en fornedrende måte. Å bry seg om seg selv. Anonymkode: dd462...f14 Det er ganske trist å se på det å ha frivillig sex som fornedrende. Anonymkode: e4ea9...0f3
Anonym bruker Skrevet 14. november 2023 #42 Skrevet 14. november 2023 Anonym bruker skrev (På 13.11.2023 den 6.29): Det er fordi du har selvrespekt. Det er bra! Jeg skulle ønske flere kvinner hadde det. Anonymkode: 1fe5f...f66 For noe tull. Det har ingenting med selvrespekt å gjøre, det betyr bare at kvinner også er forskjellige Anonymkode: 1f692...4db
Anonym bruker Skrevet 14. november 2023 #43 Skrevet 14. november 2023 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Eller gleder hverandre? Anonymkode: a20cb...17d Nettopp 😊! Anonymkode: 1f692...4db
Anonym bruker Skrevet 14. november 2023 #44 Skrevet 14. november 2023 Den beste sexen jeg har hatt er med en kompis som jeg aldri vil få følelser for. Jeg er glad i ham og kåt på ham, men er ikke forelsket. Han er en gud i senga, og vet akkurat hva han skal gjøre med meg. Han er den eneste som får meg til å sprute. Har sex med han hver gang jeg har ungefri. Så må jeg med hånden på hjertet si at han har den peneste pikken jeg noen gang har sett. Og store deilige baller. Anonymkode: 8b53d...997
Anonym bruker Skrevet 14. november 2023 #45 Skrevet 14. november 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Det er ganske trist å se på det å ha frivillig sex som fornedrende. Anonymkode: e4ea9...0f3 Ikke at jeg har det foran meg her, men det er vel gjort ganske mye forskning som viser det er en sammenheng mellom overgrep og det å skille mellom kropp og følelser, ha sex med fremmede, etc. Det er virkelig ikke hvem som helst som kan ha sex med hvem som helst. Så hvor frivillig er det egentlig, dersom man kan spå sjansen for at Kari har sex med fremmede Ola, ut fra hennes tidligere erfaringer i livet? Hvor frivillig er det dersom du er blitt programmert fra du var fire eller elleve eller femten år, til å tro at kroppen din er til for andres forlystelse, og at din lyst handler om andre sin nytelse? Anonymkode: 4fd52...f3f
Anonym bruker Skrevet 14. november 2023 #46 Skrevet 14. november 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Ikke at jeg har det foran meg her, men det er vel gjort ganske mye forskning som viser det er en sammenheng mellom overgrep og det å skille mellom kropp og følelser, ha sex med fremmede, etc. Det er virkelig ikke hvem som helst som kan ha sex med hvem som helst. Så hvor frivillig er det egentlig, dersom man kan spå sjansen for at Kari har sex med fremmede Ola, ut fra hennes tidligere erfaringer i livet? Hvor frivillig er det dersom du er blitt programmert fra du var fire eller elleve eller femten år, til å tro at kroppen din er til for andres forlystelse, og at din lyst handler om andre sin nytelse? Anonymkode: 4fd52...f3f Men tenk på alle som ikke har traumer, da. Er det ikke bra at de har mye, deilig sex med hvem de vil? Anonymkode: e4ea9...0f3
Anonym bruker Skrevet 14. november 2023 #47 Skrevet 14. november 2023 Anonym bruker skrev (12 timer siden): Ikke at jeg har det foran meg her, men det er vel gjort ganske mye forskning som viser det er en sammenheng mellom overgrep og det å skille mellom kropp og følelser, ha sex med fremmede, etc. Det er virkelig ikke hvem som helst som kan ha sex med hvem som helst. Så hvor frivillig er det egentlig, dersom man kan spå sjansen for at Kari har sex med fremmede Ola, ut fra hennes tidligere erfaringer i livet? Hvor frivillig er det dersom du er blitt programmert fra du var fire eller elleve eller femten år, til å tro at kroppen din er til for andres forlystelse, og at din lyst handler om andre sin nytelse? Anonymkode: 4fd52...f3f "Det er virkelig ikke hvem som helst som kan ha sex med hvem som helst". Å ha sex uten å være forelsket er virkelig ikke det samme som å kunne ha sex med hvem som helst. Alle her beskriver følelser som gjør dem i stand til å ha sex med noen de ikke er forelsket i: lyst, kåthet, ømhet, flørting, tiltrekning, vennskap osv. At du er så fordomsfull og sneversynt at du påstår at de som ikke er foresket føler feil og må være skadet, er bare trist Anonymkode: 1f692...4db
Anonym bruker Skrevet 15. november 2023 #48 Skrevet 15. november 2023 Anonym bruker skrev (På 12.11.2023 den 16.15): Hvis det er noen jeg ikke liker så ønsker jeg ikke sex med de... Hvis jeg liker de så blir jeg forelsket.. tror jeg.. menn klarer å ha sex med noen de syns er søt og sexy..uten å bli forelsket..?. Flere? Anonymkode: 0f8b4...a68 Jeg har ikke sex med menn jeg ikke synst er tiltrekkende da. Men har masse sex med tilfeldige menn som jeg liker utseende og væremåte på😊 jeg trenger ikke ha noen følelse for dem nei. Bare de er flotte menn er de nokk for meg😝 Anonymkode: 07fb9...c01
Anonym bruker Skrevet 17. november 2023 #49 Skrevet 17. november 2023 Kjerringprat altså. Nå handler tråden om selvrespekt plutselig. Se dere i speilet damer, dere kan være håpløse! Men dere er enkle å tilgi, men lære burde dere likevel. For å holde meg til tema, ja, jeg kan ha sex uten følelser. Det er ofte et dyrisk begjær som gjør at jeg må ha sex med enkelte, de har noe ekstremt attraktivt og tiltrekkende ved seg, fysisk. Det kan være knyttet til smil, klær, hår, lår, en flat mage, en trang topp som viser to fine pupper tydelig, eller trange bukser. Dersom buksene er så tettsittende at konturen av vulva vises får jeg nesten alltid lyst på sex, trenger ikke være modell for å skape en slik umiddelbar lyst i meg. Det er en fullstendig fysisk greie. Selvsagt ikke noe jeg handler etter hver gang, det hadde tatt seg ut! Men lysten vil alltid vekkes. Men følelser kommer nesten alltid etterpå. Jeg blir nesten alltid forelsket på en eller annen måte, etterpå. Men følelser er altså ikke grunnen til at jeg ønsker sex i utgangspunktet. Lysten til sex handler bare om kroppen hennes. Etterpå kommer følelsene, da føler meg meg ofte bundet til henne på et vis. Anonymkode: ef6b1...230
Anonym bruker Skrevet 17. november 2023 #50 Skrevet 17. november 2023 Absolutt! Sex og følelser/kjærlighet er to forskjellige ting, og må ikke nødvendigvis høre sammen. Anonymkode: e482b...f51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå