Gå til innhold

Klarer dere å ha sex uten følelser?

Anbefalte innlegg

Hvis det er noen jeg ikke liker så ønsker jeg ikke sex med de...

Hvis jeg liker de så blir jeg forelsket.. tror jeg..  menn klarer å ha sex med noen de syns er søt og sexy..uten å bli forelsket..?.

Flere? 

Anonymkode: 0f8b4...a68

Fortsetter under...

Jeg hadde noen få ONS når jeg var ung, og de var uten følelser..
I dag, det vet jeg ikke, har vært sammen med mannen i 23 år så jeg har verken lyst, eller mulighet til å teste det ut

Anonymkode: 920d9...a26

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

?

Selvrespekt vil si å se på seg selv som et helt og fullverdig menneske. Å ikke se på seg selv på en fornedrende måte. Å bry seg om seg selv.

Anonymkode: dd462...f14

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Selvrespekt vil si å se på seg selv som et helt og fullverdig menneske. Å ikke se på seg selv på en fornedrende måte. Å bry seg om seg selv.

Det har særdeles lite med spørnålet til HI å gjøre

Anonymkode: 1f692...4db

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

HI kom ikke bare med et spørsmål, men en påstand.

Anonymkode: 4fd52...f3f

Nei, hun stiller faktisk flere spørsmål, inkludert dette med menn og om de kan ha sex uten å være forelsket. 

Jeg tenker at det kommer an på om man har glede av sex uavhengig av følelser eller ei, og at det nok er mer individuelt enn kjønnsbestemt selv om det nok er flere menn enn kvinner som synes det er uproblematisk. Så lenge man har sex fordi man ønsker det og får glede av det, og selvfølgelig ikke skader andre med det, så tenker jeg at det bare er å kjøre på. Jeg tror jeg kunne hatt det uten å være forelsket, så lenge jeg bare var tiltrukket av ham.

Anonymkode: 445b3...155

Det har jeg ingen problemer med. Har både nye fremmede med jevne mellomrom i tillegg til en fast sexpartner jeg har hatt i mange år som jeg aldri har hatt følelser for. Jeg blir fremdeles forelsket så det er ikke slik at jeg ikke har følelser. Kvinne 40.

Anonymkode: c4015...75e

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det har særdeles lite med spørnålet til HI å gjøre

Anonymkode: 1f692...4db

Jeg svarte noen som lurte på hva selvrespekt var. Så pass må være lov.

Annonse

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Det har jeg ingen problemer med. Har både nye fremmede med jevne mellomrom i tillegg til en fast sexpartner jeg har hatt i mange år som jeg aldri har hatt følelser for. Jeg blir fremdeles forelsket så det er ikke slik at jeg ikke har følelser. Kvinne 40.

Liker du han da? Syns du han er tiltrekkende ?

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Liker du han da? Syns du han er tiltrekkende ?

"Han"? Det er som skrevet flere :) du mener kanskje han jeg har ligget med i flere år? Har aldri vurdert ham egentlig.

Kan ha sex med noen jeg ikke er forelsket i, spesielt siden jeg bruker lang tid på å bli forelsket. Men jeg har ikke ONS, og jeg må føle noe, og tenne på mannen. Jeg klarer ikke å ha sex med noen, bare for å ha sex. Jeg har ganske fantastisk sex med meg selv.

Anonymkode: 30671...952

Eier du ikke selvrespekt?

Anonymkode: 1fe5f...f66

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Null problem med å skille følelser og sex. Men det må jo være en tiltrekning der. For meg er det at man syns noen er pen/kjekk/sjarmerende ganske langt unna å være forelsket.

Anonymkode: 6e092...1df

Hvem blir du forelsket i da?

Jeg syns dette er så komplisert 🧐😳

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Hvem blir du forelsket i da?

Jeg syns dette er så komplisert 🧐😳

Det må være noen som utfordrer meg, som jeg kan ha gode samtaler med, som jeg blir kjent med, har det gøy med osv. Jeg blir aldri forelsket i noen jeg egentlig ikke vet hvem er/kjenner. Forelskelse er liksom forstadiet til å elske noen.

Om du blir lett forelsket og ikke klarer å skille sex og følelser er jo det helt greit. Ikke prøv å bli noen du ikke er, eller gi etter for press fra andre om å bare være «venner med fordeler». Hvis det ikke er noe du egentlig vil lar du det være.

Ingen av delene er mer rett enn den andre, vi er som vi er.

Anonymkode: 6e092...1df

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Da hadde du ikke latt menn få bruke deg.

Det er jo du som ikke skjønner at kvinner som liker sex ikke blir brukt når de velger å ha sex med forskjellige. Sliter du med selvtillit i flere settinger?

For å svare på spørsmålet i hi, så klarer jeg å ha sex uten følelser, men man må jo ha kjemi og tenning. 

Anonymkode: e4ea9...0f3

Da hadde du ikke latt menn få bruke deg.

Nå er jeg heldigvis en frigjort kvinne som oppsøker glede, nytelse og fine opplevelser, og jeg driter en så inn i helvetes lang marsj i hva sure fittetryner som deg måtte mene om det ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...