Gå til innhold

Er det mulig å se syk/avmagret ut når man er 60 kilo fordelt på 165 cm?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

De skal vises ja

Anonymkode: 63356...a98

Deg om det.

Jeg synes det er ekkelt når beina mine vises.

Anonymkode: 54a92...24a

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Deg om det.

Jeg synes det er ekkelt når beina mine vises.

Du har vel blitt så vant til overvekt 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du har vel blitt så vant til overvekt 

?

Tror du blander. Jeg er vant med å se egne ribbein, kragebein, etc. Jeg synes det er ekkelt.

Tror det har veldig mye å gjøre med hva vi er vant til. Jeg har også fått veldig mange kommentarer og spørsmål om jeg er syk de siste par årene. Vekta går veldig opp og ned grunnet matintoleranser, men jeg gikk fra 75 til 57 kg og da fikk jeg maaaaange spørsmål om jeg var syk. Er 170 cm høy. Nå ligger jeg på 65, egentlig helt passe. Får fortsatt kommentarer, men da mest fra venninner og kjente i samme alder (nærmer meg 50) som selv er overvektige...

Anonymkode: 28352...41c

Det kommer helt an på kroppsfasong. Ei venninne er ca 165 og veier rundt 65 kg og hun ser «tynnere» ut enn meg.. Er 1.60 selv og veier 54 kg, ser absolutt ikke avmagret ut.. 

Man har forskjellig ramme, og rammen må jo fylles.

Datteren min er 16 år og har to venninner som er i hver sin ende av skalaen. Den ene veldig spedbygd, smale skuldre, ingen rumpe/hofter, str 37 i sko og små hender. Den andre venninnen er omtrent akkurat like høy, men mye bredere og mer kompakt, store pupper, hofter og rumpe, str 41 i sko, store hender osv.

Det skiller ganske mange kilo i vekt på dem, og de bruker helt forskjellig klesstørrelse, men begge ser normalt slanke ut.

Hadde hun med størst ramme veid like lite som hun spedbygde ville hun nok sett syk ut...

Anonymkode: 81d2f...f78

Annonse

Har mye med kroppsfasong og gjøre. Selv så er jeg ca 2 str. mindre på overkroppen, enn på underkroppen. Så jeg ser best ut med bmi på rundt 23. Har jeg bmi på 20, så ser ansikt og overkropp for tynt ut, og ansiktet ser ikke bra ut da. Men jeg har jo fortsatt bra med fett på underkroppen. Så underkroppen min burde ha bmi på 20.

Anonymkode: 2de9a...df8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...