Gå til innhold

Jeg føler meg ferdig med sex (kvinne 40)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det var og en måte å se det på, hjelpes.

Anonymkode: 28164...e3d

Hva skal hun tviholde på troskapen hans for, da? Når hun ikke har bruk for hans ømhet eller seksuelle energi er det da bare rimelig at han skal kunne dele det ut andre steder. 

Anonymkode: a061e...7d9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (På 12.11.2023 den 11.30):

Ikke bit på!

Dette er 2023, hvor stor er sjansen for at det finnes kvinner som tenker som HI eller leger som tror det ikke finnes hjelp?

Og hvor stor er sjansen for at hvis man skriver en sånn tråd, så biter mange på og blir sure og så får man det som man vil?

Anonymkode: c7230...f33

Tror du virkelig at det ikke finnes kvinner som på ett tidspunkt i livet føler seg ferdig med sex? Jeg er en av de i en alder av 49 år, eller jeg var ferdig og har ikke savnet det siden jeg var 38 år. Mannen har respekt for at jeg ikke ønsker sex mer, men ønsker ikke skilsmisse (barna er store og utflyttet). Løsningen her var at han har ei han møter og har sex med.

Anonymkode: cd8c8...1e3

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tror du virkelig at det ikke finnes kvinner som på ett tidspunkt i livet føler seg ferdig med sex? Jeg er en av de i en alder av 49 år, eller jeg var ferdig og har ikke savnet det siden jeg var 38 år. Mannen har respekt for at jeg ikke ønsker sex mer, men ønsker ikke skilsmisse (barna er store og utflyttet). Løsningen her var at han har ei han møter og har sex med.

Anonymkode: cd8c8...1e3

Det må være helt greit, tenker jeg, at voksne mennesker kommer til en enighet som fungerer for begge. Stor forskjell på utroskap og åpent forhold. Jeg definerer ikke deres løsning som utroskap. 

Kan være en er født aseksuell eller noe gjør at man er ferdig eller ikke ønsker den delen av livet. Men litt leit må jeg innrømme at jeg synes det er, hvis det kan la seg løse med riktige hormoner eller annet, at man ikke får oppleve den delen av livet. Jeg stiller meg hundre prosent bak de som skriver at sex har blitt mye bedre med alderen. Det er noe helt annet nå enn før, selv om det for min del er med den samme mannen. 

Anonymkode: 23a99...d21

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 12.11.2023 den 10.22):

Det gir meg ikke noe glede lenger. Jeg har fått de barna jeg vil ha og kjenner ikke på noe lyst. Så er det jo bare det "problemet" at mannen neppe føler det samme som meg. Han ser ut til å ville sex flere ganger i uka fortsatt. Jeg vil fortsatt at vi to skal være sammen. Men jeg føler meg egentlig ferdig med å legge meg på rygg for han et par ganger i uka. Flere som har det sånn? Vet jo at han har behov. Men jeg har også behov og det behovet er ikke sex lenger. Jeg har ikke meldt det til han ennå og har til nå bare prøvd å vise lite interesse i senga som jeg vel tror han har oppfattet. Vet at det finnes par som lever uten sex. Tenker vi kan bli et sånt. Men det er jo en vanskelig samtale å ta. PS! Vi har ellers et ganske bra forhold, to barn og vært sammen i 13 år. Jeg har ikke lyst til eller råd til å skilles. 

Anonymkode: 71f64...a24

Kansje dere skal ha litt mer varierende sex enn bare att du ligger på ryggen da?🤭 er ikke rart du føler deg ferdig med sex da når det er kjedelig hver gang på rygg!! Før du sier dette til han, prøv i de minste og si att du heller vil ha litt mer spennede sex med variasjoner. Og om det ikke funker så må du la han få ha en elskerinne. Han kan ikke gå uten sex fordi du ikke vil. 

Anonymkode: 32bc9...e6f

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 14.11.2023 den 6.01):

Løsningen her var at han har ei han møter og har sex med.

Da er det jo helt greit. Da er jo begge fortrolige og enige om det er slik dere vil ha det. 

Anonymkode: e8878...a1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...