Gå til innhold

Jeg føler meg ferdig med sex (kvinne 40)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jo. Helt normalt. Har du ikke vært der selv enda, så kommer det. Tro meg. 

Anonymkode: 3641f...370

Tja, jeg er 50 år og har vært sammen med mannen siden jeg var 20. Hvor lenge må jeg vente, tro?

Det blir jo bare svogerforskning, men i vennegjengen er erfaringen at sexlivet tar seg opp når ungdommene flytter ut. Å ha halvvoksne barn i fri flyt til alle døgnets timer kan legge en demper på enhvers sexlyst i perioder. 

Anonymkode: 3e246...203

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Tja, jeg er 50 år og har vært sammen med mannen siden jeg var 20. Hvor lenge må jeg vente, tro?

Det blir jo bare svogerforskning, men i vennegjengen er erfaringen at sexlivet tar seg opp når ungdommene flytter ut. Å ha halvvoksne barn i fri flyt til alle døgnets timer kan legge en demper på enhvers sexlyst i perioder. 

Ikke godt å si. For noen skjer det i trettiåra, for noen i førtiåra, og for andre igjen i femtiåra. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Ikke godt å si. For noen skjer det i trettiåra, for noen i førtiåra, og for andre igjen i femtiåra. 

Men det skjer altså for alle? Uten unntak. Dette regner jeg med at du har lest forskning om siden du er så påståelig?

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Så du mener det er feil? Det er faktisk spot on! Menn med stor M gir faen i slike kjipe damer som dere. 

Anonymkode: e8878...a1a

Du virker veldig bitter på livet. 

Jeg mener ikke at det er feil, jeg mener at bare pyser velger å være utro.

Anonymkode: 0b38a...223

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Du kan mene hva du vil, men det hjelper jo ikke å kalle de små menn. De er utro liike mye uansett, og det er jo faktisk vi single som merker dette veldig godt. Og de som har åpne forhold.

Jeg syns ikke man skal gå bak ryggen på partneren, men jeg syns heller ikke at noen kan kreve at partneren lever med et dødt og/ eller ikke- eksisterende sexliv. Da syns jeg at de er unnskyldt ved utroskap så lenge det handler om sex og ikke annet. 

Anonymkode: 0b5b9...16d

🙈

Nei, da sier du til partneren din at du vil skilles eller gå fra hverandre, du går ikke bak ryggen på partneren din og blir utro, det gjør du bare ikke, uansett hva grunnen skulle være. Gjør du det, så er du ikke verdt en dritt, i mine øyne.

Anonymkode: 0b38a...223

Skrevet

Men det skjer altså for alle? Uten unntak. Dette regner jeg med at du har lest forskning om siden du er så påståelig?

Hvis du går igjennom livet uten å få en dupp i sexlivet på noe som helst tidspunkt, er du et medisinsk mirakel vil jeg si. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Nei, det skjer ikke alle. Det skjer de færreste og svakeste. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Jeg syns ikke man skal gå bak ryggen på partneren, men jeg syns heller ikke at noen kan kreve at partneren lever med et dødt og/ eller ikke- eksisterende sexliv. Da syns jeg at de er unnskyldt ved utroskap så lenge det handler om sex og ikke annet. 

Anonymkode: 0b5b9...16d

Dette forklarer jo også hvorfor kvinner er utro. Når sexlivet med mannen blir for kjedelig og/eller mannen ikke tenner dem lenger, så finner man andre, mer spennende menn å ha sex med. Mennene kan jo ikke kreve at konene skal ha et kjedelig sexliv livet ut. Skjønner godt at man er utro da, ja.

Anonymkode: 1aa50...c13

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Jo. Helt normalt. Har du ikke vært der selv enda, så kommer det. Tro meg. 

Her tror jeg at det er din egen bitre erfaring som snakker. Du kan ikke for alvor tro at absolutt alle opplever at man mister lysten på sin partner? At sexlivet svinger i løpet av et lang samliv er naturlig og normalt, men å miste lysten helt og permanent er heldigvis ikke normalt. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Hvis du går igjennom livet uten å få en dupp i sexlivet på noe som helst tidspunkt, er du et medisinsk mirakel vil jeg si. 

Men det var ikke en dupp du beskrev. Du beskrev det som en vedtatt sannhet at alle mister lysten etter en stund. Det er feil. Selv om du har opplevd det, så er det ikke en sannhet for alle. 

Skrevet

Dette forklarer jo også hvorfor kvinner er utro. Når sexlivet med mannen blir for kjedelig og/eller mannen ikke tenner dem lenger, så finner man andre, mer spennende menn å ha sex med. Mennene kan jo ikke kreve at konene skal ha et kjedelig sexliv livet ut. Skjønner godt at man er utro da, ja.

Så slik forsvarer du kvinners utroskap? Er jo latterlig! 

Skrevet
MissSaigon skrev (37 minutter siden):

Her tror jeg at det er din egen bitre erfaring som snakker. Du kan ikke for alvor tro at absolutt alle opplever at man mister lysten på sin partner? At sexlivet svinger i løpet av et lang samliv er naturlig og normalt, men å miste lysten helt og permanent er heldigvis ikke normalt. 

Enig. 

Skrevet

Mennene kan jo ikke kreve at konene skal ha et kjedelig sexliv livet ut. Skjønner godt at man er utro da, ja.

Haha, jo det kan de kreve!

Anonymkode: c7230...f33

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Så slik forsvarer du kvinners utroskap? Er jo latterlig! 

Hvorfor det? Skal man leve uten sex kun som kvinne? Eller skal man som kvinne måtte ta til takke med kjedelig sex med en partner man ikke tenner på?

Skrevet

Men det var ikke en dupp du beskrev. Du beskrev det som en vedtatt sannhet at alle mister lysten etter en stund. Det er feil. Selv om du har opplevd det, så er det ikke en sannhet for alle. 

Jeg skrev ‘miste lyst’. Det var du (eller noen andre) som tilførte ALL lyst. ‘Helt og permanent’ var det MissSaigon som skrev.

Skrevet
Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Hvorfor det? Skal man leve uten sex kun som kvinne? Eller skal man som kvinne måtte ta til takke med kjedelig sex med en partner man ikke tenner på?

Det er ingen grunn til å være utro. Menn har større grunn til å være utro når kona nekter mannen sex. Man ligger med mannen sin, slik er et ekteskap. I gode og onde dager. Man knuller, man kommuniserer, finner ut hva man liker. Og jeg er sikker på én ti g til, til de kvinnene som sier mannen er kjedelig, er sikkert kjedelige selv. Mange kvinner går rundt å tror at det er mannen som skal gjøre jobben mens kvinnen bare ligger der ute å gjøre noenting, det er helt fullstendig feil. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 12.11.2023 den 11.55):

Så enkelt som vitaminer og mineraler. Og du, sex avler sex. 

Leste et sted at kvinner har sex hvis de får kjærlighet, mannfolk gir kjærlighet etter sex. Så det er bare å begynne. 

Anonymkode: 77b22...61c

Det der er en sannhet med store modifikasjoner. Dersom lysten fortsatt er til stede men, man alltid er for travel eller for trøtt kan det kanskje stemme. Hvis lysten derimot er helt fraværende så blir det sjelden bedre av å presse seg. Jeg fikk i hvert fall til slutt totalt avsmak og klarte knapt at partneren min tok i meg (jeg trodde det samme som deg før det). 

Anonymkode: a457c...3a1

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Kvinner kan ikke ha sex uten at følelser er inne i bildet så nei, det er ikke derfor kvinner er utro. Kvinner er utro fordi en mister følelser for mannen sin men får følelser for noen annen.

Anonymkode: 39931...b1e

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Kvinner kan ikke ha sex uten at følelser er inne i bildet så nei, det er ikke derfor kvinner er utro. Kvinner er utro fordi en mister følelser for mannen sin men får følelser for noen annen.

Anonymkode: 39931...b1e

Hva er dette for noe sludder? Det er jo en tråd på forumet akkurat nå hvor kvinner svarer at de kan ha sex uten følelser. Hva er det med dere som tror at deres preferanser passer for alle? 

Skrevet

Eller skal man som kvinne måtte ta til takke med kjedelig sex med en partner man ikke tenner på?

Ja, det er jo bare å finne en måte å tenne dersom man ikke gjør det. Gå til legen, etc.

Skal alt i livet ditt være lystbetont, så må du nesten la være å forplikte deg med ektefelle og barn.

Skrevet

Det er ingen grunn til å være utro. Menn har større grunn til å være utro når kona nekter mannen sex. Man ligger med mannen sin, slik er et ekteskap. I gode og onde dager. Man knuller, man kommuniserer, finner ut hva man liker. Og jeg er sikker på én ti g til, til de kvinnene som sier mannen er kjedelig, er sikkert kjedelige selv. Mange kvinner går rundt å tror at det er mannen som skal gjøre jobben mens kvinnen bare ligger der ute å gjøre noenting, det er helt fullstendig feil. 

Jøss, her var det veldig mange fordeler for mannen! 
Kvinnen må rett og slett bare ha sex med mannen selv om hun ikke har lyst. Har hun ikke det, må selvsagt mannen få lov til å være utro.

Hvis mannen ikke tenner kona, er kjedelig i senga eller i det hele tatt, så skal kvinnen IKKE være utro, men ha sex med mannen sin likevel!

Og ikke minst: En mann kan ikke være kjedelig i senga, og er han det, så er det bare fordi dama er enda mer kjedelig!

Dere menn altså! 🤣🤣🤣

Skrevet
Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Ja, det er jo bare å finne en måte å tenne dersom man ikke gjør det. Gå til legen, etc.

Skal alt i livet ditt være lystbetont, så må du nesten la være å forplikte deg med ektefelle og barn.

Men du - sex skal da være lystbetont. Alltid. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men du - sex skal da være lystbetont. Alltid. 

Det kan det jo være, det er bare å la være å sutre, og tenke løsninger. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det kan det jo være, det er bare å la være å sutre, og tenke løsninger. 

Fin du 😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Dere menn altså! 🤣🤣🤣

Jeg er ikke en mann altså! 🤣🤣🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...