Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #26 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Håper han forlater deg. Anonymkode: e8878...a1a Hvorfor håper du det? Vi har det bra begge to, bor sammen fordi vi har barn og er gode venner. Han har sex med en dame som jobben hans, så han får det fysiske der. Med min velsignelse 👍🏼Forstår ikke hvorfor du håper at han forlater meg da 😂 Anonymkode: 71caa...25e
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #27 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Hormonell prevansjon satte ned min libido. Når vi gikk for sterilisering og min kropp slapp alt av syntetiske hormoner fikk jeg mer lyst. Går du på hormoner? Anonymkode: f9a98...935 Jeg har p stav Anonymkode: b4af6...af9
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #28 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Håper han forlater deg. Anonymkode: e8878...a1a Hvorfor håper DU det? Hva vil det gi deg? Anonymkode: 3e246...203
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #29 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Hvorfor håper du det? Vi har det bra begge to, bor sammen fordi vi har barn og er gode venner. Han har sex med en dame som jobben hans, så han får det fysiske der. Med min velsignelse 👍🏼Forstår ikke hvorfor du håper at han forlater meg da 😂 Anonymkode: 71caa...25e Kanskje du skulle nevnt det i det første innlegget ditt. Så greit for han da. Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Hvorfor håper DU det? Hva vil det gi deg? Anonymkode: 3e246...203 Klapp igjen... Anonymkode: e8878...a1a
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #30 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Kanskje du skulle nevnt det i det første innlegget ditt. Så greit for han da. Klapp igjen... Anonymkode: e8878...a1a Denn som burde klappe igjen er deg som kommer med intetsigende kommentarer og siterer innlegg uten å skrive noe gjennom hele tråden. Anonymkode: 28164...e3d
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #31 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (49 minutter siden): Kanskje du skulle nevnt det i det første innlegget ditt. Så greit for han da. Klapp igjen... Anonymkode: e8878...a1a Nei, det vil jeg ikke. Du klarer altså ikke å forklare hvorfor DU håper at en fremmed mann går fra en fremmed kvinne. Det bekrefter jo mistanken om at du ikke helt har kontroll på utsagnene dine. Anonymkode: 3e246...203
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #32 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Denn som burde klappe igjen er deg som kommer med intetsigende kommentarer og siterer innlegg uten å skrive noe gjennom hele tråden. Anonymkode: 28164...e3d Saklig Anonymkode: e8878...a1a
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #33 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (34 minutter siden): Nei, det vil jeg ikke. Du klarer altså ikke å forklare hvorfor DU håper at en fremmed mann går fra en fremmed kvinne. Det bekrefter jo mistanken om at du ikke helt har kontroll på utsagnene dine. Anonymkode: 3e246...203 🤦🏻♀️ Anonymkode: e8878...a1a
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #34 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): 🤦🏻♀️ Anonymkode: e8878...a1a Ja, ikke sant?Jeg skjønner at du blir flau. Neste gang er det nok lurt å tenke deg en ekstra gang om før du poster, så slipper du å tabbe deg ut. Anonymkode: 3e246...203
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #35 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Saklig Anonymkode: e8878...a1a Er dette saklig? Anonym bruker skrev (1 time siden): Klapp igjen... Anonymkode: e8878...a1a Anonym bruker skrev (7 minutter siden): 🤦🏻♀️ Anonymkode: e8878...a1a Anonymkode: 28164...e3d
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #36 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Ja, ikke sant?Jeg skjønner at du blir flau. Neste gang er det nok lurt å tenke deg en ekstra gang om før du poster, så slipper du å tabbe deg ut. Anonymkode: 3e246...203 Du, vet du hva. Du bommer totalt i alt du skriver. Jeg er flau over deg. Jeg står for absolutt alt jeg skriver. Det er ingenting du eller noen andre kan skrive som får meg til å endre mening. Dere kan like godt la være å sitere meg. Men gidder ikke prøve å overbevise dere i det hele tatt. Her sitter jeg på en høy hest å føler meg veldig tilfreds med alt jeg har skrevet. Anonymkode: e8878...a1a
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #37 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Kanskje du skulle nevnt det i det første innlegget ditt. Så greit for han da. Klapp igjen... Anonymkode: e8878...a1a Jeg nevnte det ikke i første innlegg, fordi det ikke var relevant for tråden. Før du kom og trodde du kunne tråkke på noen. Anonymkode: 71caa...25e
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #38 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Du, vet du hva. Du bommer totalt i alt du skriver. Jeg er flau over deg. Jeg står for absolutt alt jeg skriver. Det er ingenting du eller noen andre kan skrive som får meg til å endre mening. Dere kan like godt la være å sitere meg. Men gidder ikke prøve å overbevise dere i det hele tatt. Her sitter jeg på en høy hest å føler meg veldig tilfreds med alt jeg har skrevet. Anonymkode: e8878...a1a Så du håper at en fremmed mann går fra konen sin. Det sier egentlig alt om deg. Anonymkode: 3e246...203
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #39 Skrevet 12. november 2023 Det høres jo veldig trist ut, da. Men hvis sexen bare innebærer å "legge seg på rygg" og bli ferdig med det, så skjønner jeg at det ikke gir deg noe - handler sexen bare om ham? Anonymkode: f50dc...431
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #40 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Når du er 40? Hallo, det er da det begynner, kvinner er på sin seksuelle topp i 40 årene, aldri hatt bedre sex enn nå. Hva med å snakke med han om hva du liker når det kommer til sex, er liksom heller ikke meningen at kvinnen bare skal legge seg på ryggen for at han skal få tømt seg heller Anonymkode: 5fdbc...529 Jeg er så enig! Det er jo nå det virkelig har blitt digg, ikke bare ett ligg. Anonymkode: 23a99...d21
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #41 Skrevet 12. november 2023 Det der blir jo et kjempeproblem, så jeg tipper han er veldig åpen for å finne løsninger hvis du sier at du er ferdig med sex, og temmelig lydhør. Hva liker du sånn helt konkret? Fortell ham. Og tenk hardt. De fleste har NOE de liker. Menn er villige til å strekke seg langt hvis alternativet er null sex eller følelse av å tvinge seg på den de elsker. Anonymkode: e5abd...5fd
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #42 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Dette er så vanvittig egoistisk å tenke at andre skal leve i sexløse forhold. Man bor og er gift med kjæresten sin, ikke kompisen eller venninnen. Det er ikke det minste rart at så mange er utro. Jeg skjønner det veldig godt! Hvis du tenker at han fortsatt skal leve med deg og ha et ufrivillig eller null sexliv i forholdet, så må du ihvertfall akseptere at han har sex med andre. Anonymkode: 0b5b9...16d Give me a break please. Bare menn med liten M er utro. DET finnes ingen god unnskyldning for å være utro. Jeg får ikke sex så da kan jeg være utro. Dust! Anonymkode: 0b38a...223
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #43 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Give me a break please. Bare menn med liten M er utro. DET finnes ingen god unnskyldning for å være utro. Jeg får ikke sex så da kan jeg være utro. Dust! Anonymkode: 0b38a...223 Så du mener det er feil? Det er faktisk spot on! Menn med stor M gir faen i slike kjipe damer som dere. Anonymkode: e8878...a1a
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #44 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Så du mener det er feil? Det er faktisk spot on! Menn med stor M gir faen i slike kjipe damer som dere. Anonymkode: e8878...a1a Men du bryr deg tydeligvis veldig mye… Går det ikke an for deg å se vekk fra disse som bare er ute etter å provosere? Anonymkode: c7230...f33
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #45 Skrevet 12. november 2023 Dette FORBANNA søpleforumet her! Så mange idioter som svarer at jeg blir helt matt. Hi, ikke hør på tullingene. Jeg har det likt som deg og har hatt det sånn i mange år. Det er helt normalt å miste lysten på partner gjennom mange år. Vi mennesker er ikke monogame. Det er ikke stort å gjøre med det heller, tro meg, jeg har prøvd alt. Jeg ba til og med mannen min om å få seg en på si for å dekke behovet sitt, men det orket han ikke. Da tar han seg heller en ronk på badet. Vi har ikke råd til å skilles, vi ønsker egentlig ikke det heller, vi har tross alt to barn, hus, båt og hund sammen. Det funker fint i hverdagen, det eneste som mangler er et stormende sexliv. Og så nøye er det ikke, verken for mannen eller meg. Barnas vel og ve er det viktigste. Anonymkode: 3641f...370
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #46 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Give me a break please. Bare menn med liten M er utro. DET finnes ingen god unnskyldning for å være utro. Jeg får ikke sex så da kan jeg være utro. Dust! Anonymkode: 0b38a...223 Du kan mene hva du vil, men det hjelper jo ikke å kalle de små menn. De er utro liike mye uansett, og det er jo faktisk vi single som merker dette veldig godt. Og de som har åpne forhold. Jeg syns ikke man skal gå bak ryggen på partneren, men jeg syns heller ikke at noen kan kreve at partneren lever med et dødt og/ eller ikke- eksisterende sexliv. Da syns jeg at de er unnskyldt ved utroskap så lenge det handler om sex og ikke annet. Anonymkode: 0b5b9...16d
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #47 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Det gir meg ikke noe glede lenger. Jeg har fått de barna jeg vil ha og kjenner ikke på noe lyst. Så er det jo bare det "problemet" at mannen neppe føler det samme som meg. Han ser ut til å ville sex flere ganger i uka fortsatt. Jeg vil fortsatt at vi to skal være sammen. Men jeg føler meg egentlig ferdig med å legge meg på rygg for han et par ganger i uka. Flere som har det sånn? Vet jo at han har behov. Men jeg har også behov og det behovet er ikke sex lenger. Jeg har ikke meldt det til han ennå og har til nå bare prøvd å vise lite interesse i senga som jeg vel tror han har oppfattet. Vet at det finnes par som lever uten sex. Tenker vi kan bli et sånt. Men det er jo en vanskelig samtale å ta. PS! Vi har ellers et ganske bra forhold, to barn og vært sammen i 13 år. Jeg har ikke lyst til eller råd til å skilles. Anonymkode: 71f64...a24 Du kan jo ikke alene ta en avgjørelse på at dere skal bli et par som ikke har sex. Det er helt innafor at du ikke vil ha sex, men du kan ikke velge det for din mann. For noen er null sex en deal breaker. Du får snakke med din mann. Hvis det da er uaktuelt for han å bli i forholdet så er det også greit, ingen skal tvinges til å avslutte sexlivet i en alder av 40 år. Du kan ikke bestemme at dere skal holde sammen fordi du ikke har råd eller lyst til å skilles. Jeg hadde ikke akseptert et forhold med null sex og intimitet herfra og resten av livet. Hvis min mann hadde sagt det så hadde ikke vi vært et par videre. Jeg hadde i hvert fall ikke blitt fordi han mente han ikke hadde hatt råd til å skilles. Anonymkode: d832c...593
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #48 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Dette FORBANNA søpleforumet her! Så mange idioter som svarer at jeg blir helt matt. Hi, ikke hør på tullingene. Jeg har det likt som deg og har hatt det sånn i mange år. Det er helt normalt å miste lysten på partner gjennom mange år. Vi mennesker er ikke monogame. Det er ikke stort å gjøre med det heller, tro meg, jeg har prøvd alt. Jeg ba til og med mannen min om å få seg en på si for å dekke behovet sitt, men det orket han ikke. Da tar han seg heller en ronk på badet. Vi har ikke råd til å skilles, vi ønsker egentlig ikke det heller, vi har tross alt to barn, hus, båt og hund sammen. Det funker fint i hverdagen, det eneste som mangler er et stormende sexliv. Og så nøye er det ikke, verken for mannen eller meg. Barnas vel og ve er det viktigste. Anonymkode: 3641f...370 Nei, det er ikke normalt å miste all lyst på mannen når man har vært sammen lenge. Det går nok opp og ned for de fleste, men å miste lysten helt er ikke normalt eller vanlig. Heldigvis. Anonymkode: 3e246...203
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #49 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Men du bryr deg tydeligvis veldig mye… Går det ikke an for deg å se vekk fra disse som bare er ute etter å provosere? Anonymkode: c7230...f33 Ehhh, det er jio hun som er ute etter å provosere med de små patetiske kommentarene sine. Anonymkode: 28164...e3d
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #50 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (37 minutter siden): Nei, det er ikke normalt å miste all lyst på mannen når man har vært sammen lenge. Det går nok opp og ned for de fleste, men å miste lysten helt er ikke normalt eller vanlig. Heldigvis. Anonymkode: 3e246...203 Jo. Helt normalt. Har du ikke vært der selv enda, så kommer det. Tro meg. Anonymkode: 3641f...370
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå