Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #1 Skrevet 12. november 2023 Det gir meg ikke noe glede lenger. Jeg har fått de barna jeg vil ha og kjenner ikke på noe lyst. Så er det jo bare det "problemet" at mannen neppe føler det samme som meg. Han ser ut til å ville sex flere ganger i uka fortsatt. Jeg vil fortsatt at vi to skal være sammen. Men jeg føler meg egentlig ferdig med å legge meg på rygg for han et par ganger i uka. Flere som har det sånn? Vet jo at han har behov. Men jeg har også behov og det behovet er ikke sex lenger. Jeg har ikke meldt det til han ennå og har til nå bare prøvd å vise lite interesse i senga som jeg vel tror han har oppfattet. Vet at det finnes par som lever uten sex. Tenker vi kan bli et sånt. Men det er jo en vanskelig samtale å ta. PS! Vi har ellers et ganske bra forhold, to barn og vært sammen i 13 år. Jeg har ikke lyst til eller råd til å skilles. Anonymkode: 71f64...a24
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #2 Skrevet 12. november 2023 Når du er 40? Hallo, det er da det begynner, kvinner er på sin seksuelle topp i 40 årene, aldri hatt bedre sex enn nå. Hva med å snakke med han om hva du liker når det kommer til sex, er liksom heller ikke meningen at kvinnen bare skal legge seg på ryggen for at han skal få tømt seg heller Anonymkode: 5fdbc...529
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #3 Skrevet 12. november 2023 Jeg er litt eldre enn deg, og opplevde det samme før overgangsalderen. Jeg kom tidlig i overgangsalderen, rundt 42 år, så egentlig 10 år før gjennomsnittet. Før og gjennom overgangen hadde jeg null sexlyst, men det tok seg opp igjen etterpå. Nå er jeg 49 år og ferdig med overgangen for lenge siden. Har fremdeles ikke den største appetitten på sex, men får orgasmer og nyter nærheten ved det, så vi har sex kanskje 3 ganger i måneden i snitt. Vi har vært sammen i 25 år da, og mannen blir jo eldre han også. Han har nok litt større appetitt enn meg, men har aldri klaget på at vi har for lite sex. Anonymkode: f9a98...935
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #4 Skrevet 12. november 2023 Jeg er bare 35 år å har aldri sexlyst selv om han gir meg masse oppmerksomhet;gir komplimenter;gjør mye i huset osv. Jeg er bare en person som ikke egentlig liker sex. Så har drømt om hvor deilig det hadde vært som singel å alltid kunne sove uten forventningspress om sex. Men jeg elsker han virkelig så kommer ikke til å gå fra han. Da får jeg heller leve med pliktsex. Anonymkode: b4af6...af9
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #5 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (21 minutter siden): Det gir meg ikke noe glede lenger. Jeg har fått de barna jeg vil ha og kjenner ikke på noe lyst. Så er det jo bare det "problemet" at mannen neppe føler det samme som meg. Han ser ut til å ville sex flere ganger i uka fortsatt. Jeg vil fortsatt at vi to skal være sammen. Men jeg føler meg egentlig ferdig med å legge meg på rygg for han et par ganger i uka. Flere som har det sånn? Vet jo at han har behov. Men jeg har også behov og det behovet er ikke sex lenger. Jeg har ikke meldt det til han ennå og har til nå bare prøvd å vise lite interesse i senga som jeg vel tror han har oppfattet. Vet at det finnes par som lever uten sex. Tenker vi kan bli et sånt. Men det er jo en vanskelig samtale å ta. PS! Vi har ellers et ganske bra forhold, to barn og vært sammen i 13 år. Jeg har ikke lyst til eller råd til å skilles. Anonymkode: 71f64...a24 Det høres veldig trist ut! Om mannen min hadde formidlet noe liknende til meg hadde jeg nok blitt fryktelig såra og lei meg (og desperat). Man må jo bare respektere at ektefellen ikke vil ha sex, men samtidig tenker jeg det er urimelig mye å forlange av ham å legge ned sexlivet i en alder av 40. Har du vurdert å foreslå et åpent forhold for ham? Anonymkode: c912f...be2
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #6 Skrevet 12. november 2023 Det er ikke normalt. Det er pussig at du bare resignerer på dette området fremfor å søke medisinsk hjelp. Så er det selvsagt opp til deg om du vil ha sex, men en fullstendig urimelig forventning til partner at han aldri mer skal ha et seksualliv med den han er glad i. Forholdet vil antagelig ryke. Anonymkode: 83fbe...45a
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #7 Skrevet 12. november 2023 Dette er så vanvittig egoistisk å tenke at andre skal leve i sexløse forhold. Man bor og er gift med kjæresten sin, ikke kompisen eller venninnen. Det er ikke det minste rart at så mange er utro. Jeg skjønner det veldig godt! Hvis du tenker at han fortsatt skal leve med deg og ha et ufrivillig eller null sexliv i forholdet, så må du ihvertfall akseptere at han har sex med andre. Anonymkode: 0b5b9...16d
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #8 Skrevet 12. november 2023 Hæææ? NEI ! Jeg elsker sex ! Er alltid kåt Anonymkode: ad0a0...650
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #9 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Det er ikke normalt. Det er pussig at du bare resignerer på dette området fremfor å søke medisinsk hjelp. Så er det selvsagt opp til deg om du vil ha sex, men en fullstendig urimelig forventning til partner at han aldri mer skal ha et seksualliv med den han er glad i. Forholdet vil antagelig ryke. Anonymkode: 83fbe...45a Hvilkren medisinsk hjelp skulle det vært? Min lege sier at de ikke har noe til damer for det Anonymkode: b4af6...af9
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #10 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvilkren medisinsk hjelp skulle det vært? Min lege sier at de ikke har noe til damer for det Anonymkode: b4af6...af9 Sexlyst er vel i stor grad hormonelt? Styrt av hormoner? Ville snakket med en gynekolog, ubalanser i hormonene påvirker sexlysten. Anonymkode: f9a98...935
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #11 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvilkren medisinsk hjelp skulle det vært? Min lege sier at de ikke har noe til damer for det Anonymkode: b4af6...af9 Hormonell prevansjon satte ned min libido. Når vi gikk for sterilisering og min kropp slapp alt av syntetiske hormoner fikk jeg mer lyst. Går du på hormoner? Anonymkode: f9a98...935
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #12 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Hvilkren medisinsk hjelp skulle det vært? Min lege sier at de ikke har noe til damer for det Anonymkode: b4af6...af9 Særlig… Anonymkode: c7230...f33
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #13 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (47 minutter siden): Det gir meg ikke noe glede lenger. Jeg har fått de barna jeg vil ha og kjenner ikke på noe lyst. Så er det jo bare det "problemet" at mannen neppe føler det samme som meg. Han ser ut til å ville sex flere ganger i uka fortsatt. Jeg vil fortsatt at vi to skal være sammen. Men jeg føler meg egentlig ferdig med å legge meg på rygg for han et par ganger i uka. Flere som har det sånn? Vet jo at han har behov. Men jeg har også behov og det behovet er ikke sex lenger. Jeg har ikke meldt det til han ennå og har til nå bare prøvd å vise lite interesse i senga som jeg vel tror han har oppfattet. Vet at det finnes par som lever uten sex. Tenker vi kan bli et sånt. Men det er jo en vanskelig samtale å ta. PS! Vi har ellers et ganske bra forhold, to barn og vært sammen i 13 år. Jeg har ikke lyst til eller råd til å skilles. Anonymkode: 71f64...a24 Da er det vel helt greit for deg om mannen din finner seg en på si da? Anonymkode: e8878...a1a
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #14 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Jeg er bare 35 år å har aldri sexlyst selv om han gir meg masse oppmerksomhet;gir komplimenter;gjør mye i huset osv. Jeg er bare en person som ikke egentlig liker sex. Så har drømt om hvor deilig det hadde vært som singel å alltid kunne sove uten forventningspress om sex. Men jeg elsker han virkelig så kommer ikke til å gå fra han. Da får jeg heller leve med pliktsex. Anonymkode: b4af6...af9 Du for gjøre det da, ja. Anonymkode: e8878...a1a
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #15 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (29 minutter siden): Jeg er bare 35 år å har aldri sexlyst selv om han gir meg masse oppmerksomhet;gir komplimenter;gjør mye i huset osv. Jeg er bare en person som ikke egentlig liker sex. Så har drømt om hvor deilig det hadde vært som singel å alltid kunne sove uten forventningspress om sex. Men jeg elsker han virkelig så kommer ikke til å gå fra han. Da får jeg heller leve med pliktsex. Anonymkode: b4af6...af9 For en utrolig egoistisk holdning! Vet kjæresten din om hva du føler ang sex? Tviler på at en normalt oppegående mann ville satse på å bo sammen med en som er glad i han, med liker ikke sex med han.. Anonymkode: 80893...3ba
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #16 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Det gir meg ikke noe glede lenger. Jeg har fått de barna jeg vil ha og kjenner ikke på noe lyst. Så er det jo bare det "problemet" at mannen neppe føler det samme som meg. Han ser ut til å ville sex flere ganger i uka fortsatt. Jeg vil fortsatt at vi to skal være sammen. Men jeg føler meg egentlig ferdig med å legge meg på rygg for han et par ganger i uka. Flere som har det sånn? Vet jo at han har behov. Men jeg har også behov og det behovet er ikke sex lenger. Jeg har ikke meldt det til han ennå og har til nå bare prøvd å vise lite interesse i senga som jeg vel tror han har oppfattet. Vet at det finnes par som lever uten sex. Tenker vi kan bli et sånt. Men det er jo en vanskelig samtale å ta. PS! Vi har ellers et ganske bra forhold, to barn og vært sammen i 13 år. Jeg har ikke lyst til eller råd til å skilles. Anonymkode: 71f64...a24 Du tenker at dere kan bli et «sånt par som lever uten sex» - hva tenker mannen ang dette? Er han med på tanken til å leve som et par uten sex? Åpent forhold er det mest innlysende i en sånn situasjon, just saying Anonymkode: 80893...3ba
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #17 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Du tenker at dere kan bli et «sånt par som lever uten sex» - hva tenker mannen ang dette? Er han med på tanken til å leve som et par uten sex? Åpent forhold er det mest innlysende i en sånn situasjon, bare sier det. Anonymkode: 80893...3ba Anonymkode: e8878...a1a
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #18 Skrevet 12. november 2023 Ikke bit på! Dette er 2023, hvor stor er sjansen for at det finnes kvinner som tenker som HI eller leger som tror det ikke finnes hjelp? Og hvor stor er sjansen for at hvis man skriver en sånn tråd, så biter mange på og blir sure og så får man det som man vil? Anonymkode: c7230...f33
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #19 Skrevet 12. november 2023 Jeg kommer aldri til å ha sex med mannen min igjen. Men den dagen jeg blir skilt kan det være at jeg finner meg en liten Toyboy 😂 Anonymkode: 71caa...25e
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #20 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Sexlyst er vel i stor grad hormonelt? Styrt av hormoner? Ville snakket med en gynekolog, ubalanser i hormonene påvirker sexlysten. Anonymkode: f9a98...935 "Vi trenger ikke forspill vi, jeg bare tar denne sprøyten med hormoner så er vi klare for litt sengehalm" Anonymkode: 39931...b1e
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #21 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): "Vi trenger ikke forspill vi, jeg bare tar denne sprøyten med hormoner så er vi klare for litt sengehalm" Anonymkode: 39931...b1e Ikke at jeg tror på at du tror på at man tar sprøyter med hormoner. Men det å ta en pille er jo det menn gjør for oss - så hvorfor skulle det være verre for kvinner? Anonymkode: c7230...f33
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #22 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (51 minutter siden): Hvilkren medisinsk hjelp skulle det vært? Min lege sier at de ikke har noe til damer for det Anonymkode: b4af6...af9 Så enkelt som vitaminer og mineraler. Og du, sex avler sex. Leste et sted at kvinner har sex hvis de får kjærlighet, mannfolk gir kjærlighet etter sex. Så det er bare å begynne. Anonymkode: 77b22...61c
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #23 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Så enkelt som vitaminer og mineraler. Og du, sex avler sex. Leste et sted at kvinner har sex hvis de får kjærlighet, mannfolk gir kjærlighet etter sex. Så det er bare å begynne. Anonymkode: 77b22...61c Aha! Det forklarer jo hvorfor utro kvinner er utro. Anonymkode: 39931...b1e
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #24 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Jeg kommer aldri til å ha sex med mannen min igjen. Men den dagen jeg blir skilt kan det være at jeg finner meg en liten Toyboy 😂 Anonymkode: 71caa...25e Håper han forlater deg. Anonymkode: e8878...a1a
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #25 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Aha! Det forklarer jo hvorfor utro kvinner er utro. Anonymkode: 39931...b1e Er det konklusjonen du kom opp med? Er jo lett å skjønne hvorfor menn er utro. Anonymkode: e8878...a1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå