Anonym bruker Skrevet 11. november 2023 #1 Skrevet 11. november 2023 Tips til hva jeg kan legge oppi? Har kjøpt inn vin og sjokolade jeg vet de liker. Tips til andre ting jeg kan legge oppi? Anonymkode: 27cb9...a18
Anonym bruker Skrevet 11. november 2023 #2 Skrevet 11. november 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Tips til hva jeg kan legge oppi? Har kjøpt inn vin og sjokolade jeg vet de liker. Tips til andre ting jeg kan legge oppi? Anonymkode: 27cb9...a18 Hvorfor har du ordet lage i anførselstegn? Stearinlys, servietter, spekemat, olivenolje, krydder, frukt og hudpleieprodukter. Anonymkode: b7d41...852
Anonym bruker Skrevet 11. november 2023 #3 Skrevet 11. november 2023 Julehefte, pepperkaker og blåmuggost, røkelse og et fint kubbelys. Anonymkode: 5e3e9...3a0
Anonym bruker Skrevet 11. november 2023 #4 Skrevet 11. november 2023 Ull eller bambusstokker, økologisk syltetøy/pesto/honning, ansiktsmasker, fot og håndkrem, flaxlodd, Anonymkode: c6870...168
Anonym bruker Skrevet 11. november 2023 #5 Skrevet 11. november 2023 Dusjskum fra Rituals. Anonymkode: 0745e...45f
Anonym bruker Skrevet 11. november 2023 #6 Skrevet 11. november 2023 Flax-kalender Anonymkode: 5c1f2...982
Anonym bruker Skrevet 11. november 2023 #7 Skrevet 11. november 2023 I hvilken anledning og til hvilken pris? Anonymkode: 46ca6...d3d
Anonym bruker Skrevet 11. november 2023 #8 Skrevet 11. november 2023 Jeg lager julekalender til venninne. Har planlagt det lenge så hatt god tid til å lage. Hun får diverse hjemmestrikk, pulsvarmere, votter, pannebånd og sokker. God kaffe, te, vin (sånn liten boks), julehefte, en bok jeg fant på loppemarked, hjemmelaget godteri, håndkrem, ansiktsmaske, julepynt, innrammet bilde av ungene hennes. Anonymkode: 38253...abb
Anonym bruker Skrevet 11. november 2023 #9 Skrevet 11. november 2023 Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Jeg lager julekalender til venninne. Har planlagt det lenge så hatt god tid til å lage. Hun får diverse hjemmestrikk, pulsvarmere, votter, pannebånd og sokker. God kaffe, te, vin (sånn liten boks), julehefte, en bok jeg fant på loppemarked, hjemmelaget godteri, håndkrem, ansiktsmaske, julepynt, innrammet bilde av ungene hennes. Anonymkode: 38253...abb Det må koste flere tusen! Anonymkode: 46ca6...d3d
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #10 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det må koste flere tusen! Anonymkode: 46ca6...d3d Nei. Jeg har brukt 700,- Det dyreste var den gode kaffen. Den får hun på julaften fordi jeg vet at hun aldri unner seg god kaffe. Alt det andre var 550 til sammen. Garnet er restegarn. Hjemmelaget godteri lager jeg alltid før jul uansett. Julepynt er også selvlaget og rammen er kjøpt billig på IKEA. Bok er loppisfunn. Håndkrem var er en liten sak og ansiktsmasken ikke av det dyre slaget. Hun får også Pepsi Max-boks hver fredag (7,- inkl. pant). Jeg hadde ikke klart å gjøre det så billig om jeg ikke hadde planlagt det så lenge. Dette er min aller nærmeste venn og hun har hatt et veldig tøft år. Dette er vel anvendte penger. Anonymkode: 38253...abb
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #11 Skrevet 12. november 2023 Det er du og ikke vi som kjenner dine venninner. Av det som har vært nevnt her, ville jeg kun ønsket meg kubbelysene. Alt det andre er skrot. Anonymkode: b687a...4d7
*Miss Marple* Skrevet 12. november 2023 #12 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Nei. Jeg har brukt 700,- Det dyreste var den gode kaffen. Den får hun på julaften fordi jeg vet at hun aldri unner seg god kaffe. Alt det andre var 550 til sammen. Garnet er restegarn. Hjemmelaget godteri lager jeg alltid før jul uansett. Julepynt er også selvlaget og rammen er kjøpt billig på IKEA. Bok er loppisfunn. Håndkrem var er en liten sak og ansiktsmasken ikke av det dyre slaget. Hun får også Pepsi Max-boks hver fredag (7,- inkl. pant). Jeg hadde ikke klart å gjøre det så billig om jeg ikke hadde planlagt det så lenge. Dette er min aller nærmeste venn og hun har hatt et veldig tøft år. Dette er vel anvendte penger. Anonymkode: 38253...abb For en hyggelig og god venninne du er🥰
Kira Skrevet 12. november 2023 #13 Skrevet 12. november 2023 Enig med Miss Marple her ☺️ For en utrolig hyggelig ting å gi bort, og ikke minst så omtenksomt.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #14 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Det er du og ikke vi som kjenner dine venninner. Av det som har vært nevnt her, ville jeg kun ønsket meg kubbelysene. Alt det andre er skrot. Anonymkode: b687a...4d7 Er dessverre enig, hadde blitt too much synes jeg. Det holder med en god juleklem og gjensidig ønske om at vi forsetter å møtes hver uke hele året, der vi går tur og deler fra dagliglivet. Trenger ikke en kurv med ting jeg har nok av eller kan/ ønsker å kjøpe selv. Så får jeg heller oppfattes som kjip her ☺️ Anonymkode: b0b4c...295
Anonym bruker Skrevet 12. november 2023 #15 Skrevet 12. november 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): Er dessverre enig, hadde blitt too much synes jeg. Det holder med en god juleklem og gjensidig ønske om at vi forsetter å møtes hver uke hele året, der vi går tur og deler fra dagliglivet. Trenger ikke en kurv med ting jeg har nok av eller kan/ ønsker å kjøpe selv. Så får jeg heller oppfattes som kjip her ☺️ Anonymkode: b0b4c...295 Egentlig så kan vel de fleste av oss kjøpe det meste av det vi får i gave selv, men da går man glipp av gleden både ved å gi og få. Anonymkode: 991c9...99a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå