Gå til innhold

Dårlig idé- xplora klokke tlf. (Ikke døm meg. Jeg er fortvilet)

Anbefalte innlegg

Føler foreldrene mine har stjelt barna mine. De har laget en privat avtale om at de skal ha barna mine. Bvt har ikke godkjent avtalen. Nå får jeg ikke se barna mine og det skjærer i hjertet. Har nå kjøpt sånne klokke telefoner til de. Men det er vell ikke greit ? Skal jeg bare gi slipp og håpe barna har det bra? Jeg vet at det er vanskelig for de. De er lei seg... 

Anonymkode: b537c...6d8

Fortsetter under...

Hvem har de laget en privat avtale med?

hvorfor bor ikke barna hos deg som mor? Viss ikke barnevernet er involvert og foreldrene dine bare har bestemt selv at barna skal bo der, så reiser du som mor og henter barna dine hjem.

Nekter foreldrene dine så ringer du politiet og anmelder de for kidnapping.

Anonymkode: 24412...5e1

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det er faktisk helt umulig å forstå både beskrivelsen din av situasjonen og hva du lurer på. 

Prøv igjen.

Anonymkode: 827d5...d2a

Kanskje usammenhenghetene er årsaken til at TS ikke er såpass oppe og nikker at hun kan ivareta barna sine 

Anonymkode: 87929...d52

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje usammenhenghetene er årsaken til at TS ikke er såpass oppe og nikker at hun kan ivareta barna sine 

Anonymkode: 87929...d52

Oppfør deg! Det er ikke lett for HI når barna er tatt fra henne. Det er tydelig nok. Hvorfor er spekulasjoner og spekulasjoner er mot regelverket.

Anonymkode: 93ef0...baf

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Kan du prøve å forklare litt bedre?

Hvorfor har foreldrene dine barna, hvorfor godkjenner ikke barnevernet avtalen og hvor kommer klokkene inn? 

Anonymkode: 53aac...e19

Jeg tok egentlig for god fisk at dere ville huske meg igjen. 

Jeg er 1 person og klarer ikke å gi alle barna det de fortjener. Dette er ubeskrivelig vondt! Ubeskrivelig tøft!  Så har gjort avtale med bvt om frivillig plassering. De har ikke funnet familier enda (det blir 2 familier,  pga ingen kan ta på seg alle). Og nå har familien min bare tatt over.... jeg ønsker kontakt med barna..  derfor har jeg kjøpt klokker til de eldste. Sånn at de kan kontakte meg. Men det er sikkert en dårlig idé... tviler på at familien min godtar det...?.. de sier at barna gjør litt opprør og at jeg ikke må gi de sympati (derfor kan jeg ikke treffe de)

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Hvem har de laget en privat avtale med?

hvorfor bor ikke barna hos deg som mor? Viss ikke barnevernet er involvert og foreldrene dine bare har bestemt selv at barna skal bo der, så reiser du som mor og henter barna dine hjem.

Nekter foreldrene dine så ringer du politiet og anmelder de for kidnapping.

Anonymkode: 24412...5e1

Bvt er involvert. De jobber med å finne familier som kan hjelpe. Men de bruker nok litt tid på dette. I mellomtiden har familien tatt saken i egne hender. 

Jeg tok egentlig for god fisk at dere ville huske meg igjen. 

Jeg er 1 person og klarer ikke å gi alle barna det de fortjener. Dette er ubeskrivelig vondt! Ubeskrivelig tøft!  Så har gjort avtale med bvt om frivillig plassering. De har ikke funnet familier enda (det blir 2 familier,  pga ingen kan ta på seg alle). Og nå har familien min bare tatt over.... jeg ønsker kontakt med barna..  derfor har jeg kjøpt klokker til de eldste. Sånn at de kan kontakte meg. Men det er sikkert en dårlig idé... tviler på at familien min godtar det...?.. de sier at barna gjør litt opprør og at jeg ikke må gi de sympati (derfor kan jeg ikke treffe de)

Ja, nå husker jeg. Kan det ikke være bra at familien har tatt tak? Dere hadde jo en helt uholdbar situasjon som var vond for deg og skadelig for barna. Nå har de kanskje litt mer ro og stabilitet, og ikke minst voksne med overskudd, rundt seg. 

Du bør vel få se barna, da, hvordan hindrer de deg i det? 

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Ja, nå husker jeg. Kan det ikke være bra at familien har tatt tak? Dere hadde jo en helt uholdbar situasjon som var vond for deg og skadelig for barna. Nå har de kanskje litt mer ro og stabilitet, og ikke minst voksne med overskudd, rundt seg. 

Du bør vel få se barna, da, hvordan hindrer de deg i det? 

Ja, vi hadde det fælt. Jeg vet ikke hvor mye overskudd de har dessverre.. 

De sier at jeg MÅ følge avtalen. Jeg sa aldri ja til den avtalen. Ene gutten løper hjem hver dag og forteller at han ikke har det bra. Foreldrene mine sier at jeg ikke må gi han sympati. 

Så lurer på om det er ok å gi de sånn klokke ? Er vell ikke det 🙈🙈

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Ja, vi hadde det fælt. Jeg vet ikke hvor mye overskudd de har dessverre.. 

De sier at jeg MÅ følge avtalen. Jeg sa aldri ja til den avtalen. Ene gutten løper hjem hver dag og forteller at han ikke har det bra. Foreldrene mine sier at jeg ikke må gi han sympati. 

Så lurer på om det er ok å gi de sånn klokke ? Er vell ikke det 🙈🙈

Foreldrene dine bestemmer ikke over deg og dine barn. Om du tror at det er verre for dem å være hos besteforeldrene så må du hente de hjem. 

På hvilken måte har barna det ikke bra? Savner de deg, er besteforeldrene slemme, får de ikke godt nok stell? 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Foreldrene dine bestemmer ikke over deg og dine barn. Om du tror at det er verre for dem å være hos besteforeldrene så må du hente de hjem. 

På hvilken måte har barna det ikke bra? Savner de deg, er besteforeldrene slemme, får de ikke godt nok stell? 

Glemte å svare deg ang klokken. Jeg vet ikke hvor god idé det er, kanskje barna blir mer urolige av det? Har du ingen du kan snakke med og som kan gi deg råd?

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Glemte å svare deg ang klokken. Jeg vet ikke hvor god idé det er, kanskje barna blir mer urolige av det? Har du ingen du kan snakke med og som kan gi deg råd?

Nei, jeg har ingen 😢 jeg har alltid vært ekstremt alene om alt.. jeg er også litt bekymret for at en sånn klokke kan gjøre vondt verre 😢

Jeg håper barna har det bra... men er en grunn til at jeg har fått kompleks ptsd diagnose.... 

Annonse

Nei, jeg har ingen 😢 jeg har alltid vært ekstremt alene om alt.. jeg er også litt bekymret for at en sånn klokke kan gjøre vondt verre 😢

Jeg håper barna har det bra... men er en grunn til at jeg har fått kompleks ptsd diagnose.... 

Hvorfor svarer du ikke på hvorfor gutten din sier at han ikke har det bra?

Når foreldrene dine har gått til dette skrittet, så er det et klart tegn på at du har veldig dårlig omsorgsevne. Hvorfor skulle de gjøre dette om de mener du tar godt vare på ungene? Jeg tror ikke du fult ut forstår din egen situasjon, og jeg tenker det er gode grunner for at det har blitt som det har blitt. 
Hvis jeg derimot tar helt feil, og dine foreldre har gjort noe ulovlig, hvorfor ringer du ikke politiet?

Anonymkode: ed70b...7ce

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Fordi jeg syns ikke det er kjekt å skrive alt på nettet. Trodde kanskje dere kunne tenke dere til det. Men la gå. Har ingen å dele dette med. Han sier at besteforeldrene er så streng og at han ble knepet på armen. Gutten er veldig krevende JA! Men han fortjener å bli sett, forstått og han trenger kjærlighet! Uansett hvor krevende han er. Raserianfall i flere timer... Han fortjener å bli elsket for den han er

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Når foreldrene dine har gått til dette skrittet, så er det et klart tegn på at du har veldig dårlig omsorgsevne. Hvorfor skulle de gjøre dette om de mener du tar godt vare på ungene? Jeg tror ikke du fult ut forstår din egen situasjon, og jeg tenker det er gode grunner for at det har blitt som det har blitt. 
Hvis jeg derimot tar helt feil, og dine foreldre har gjort noe ulovlig, hvorfor ringer du ikke politiet?

Anonymkode: ed70b...7ce

Jeg tror det er fordi foreldrene mine ikke ønsker at de skal gå til fremmede.. det har de sagt. Derfor må de bare hjelpe... uansett hvor slitne de er..

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Dere svarer heller ikke på spørsmålet mitt..

Tenker etter å ha lest alle dine innlegg at dette er nok bedre for barna. De kan ikke stoppe deg fra og ha kontakt. Men daglig omsorg er det vel veldig tydelig at du ikke mestere. Så bra at besteforeldrene greier og brette opp armene og hjelpe barna .og deg forsåvidt.. ang klokka så ser jeg ikke noe problem i det om de ønsker å ringe deg så bør de få muligheten til det. Men du må ikke ringe de konstant 

Anonymkode: 0e37c...650

Er der du som også skrev at du har psds pga oppveksten din, at du ble mishandlet psykisk og fysisk? At du håper foreldrene dine hadde endret seg, men at uttalelsene til gutten gjør deg i tvil?

Jeg skjønner veldig godt at du har det vanskelig nå, du evner ikke å ta deg av barna selv, og du tviler på at de har det bra der de er, og barnevernet ser ikke helt problematikken pga dine diagnoser og barnas diagnoser.

For et virrvarr.

Det er jo mye bedre barna bor hos fremmede enn at de bor hos besteforeldre som egentlig ikke orker, og dessuten ikke er gode omsorgspersoner.

Anonymkode: ee3cc...6e4

Med tanke på hva du har fortalt tidligere om hvordan du tar deg av barna var det på høy tid at noen grep inn. Kudos til foreldrene dine for å ta ansvar når du ikke greier det. 

Anonymkode: afd06...e66

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Med tanke på hva du har fortalt tidligere om hvordan du tar deg av barna var det på høy tid at noen grep inn. Kudos til foreldrene dine for å ta ansvar når du ikke greier det. 

Det er selvsagt bra, men bare om foreldrene til hi evner å gi adekvat omsorg. Å kjefte mye og klype barna er ikke bra. Jeg fatter ikke at ikke barnevernet griper inn og hjelper disse barna som har levd under omsorgssvikt i lang tid! Om de ikke finner fosterhjem, så er det jo barnehjem som kan hjelpe i en overgang. 

Hi, du må stå på for barna dine. Ring barnevernet og forklar situasjonen. Igjen. I dag. Med store ord. 

MissSaigon skrev (4 minutter siden):

Det er selvsagt bra, men bare om foreldrene til hi evner å gi adekvat omsorg. Å kjefte mye og klype barna er ikke bra. Jeg fatter ikke at ikke barnevernet griper inn og hjelper disse barna som har levd under omsorgssvikt i lang tid! Om de ikke finner fosterhjem, så er det jo barnehjem som kan hjelpe i en overgang. 

Hi, du må stå på for barna dine. Ring barnevernet og forklar situasjonen. Igjen. I dag. Med store ord. 

Tusen takk for støtten. Jeg har planer om å ringe bvt I dag 😊😊

Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Nei. Det er virkelig ikke bra at de tar over, lager privat avtale og nekter barna å se meg! 

Foreldrene mine har bare 2 barn. Jeg hadde 4 alene - 2 med diagnoser. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...