Gå til innhold

Koffert fra Europris?

Anbefalte innlegg

Min mor skal kjøpe meg en koffert i julegave (stor, ikke kabin) og har foreslått å kjøpe fra Europris. Er det noen som kjenner til kvaliteten? Ville dere heller lagt ekstra penger i det og kjøpt en "merkekoffert"? Jeg reiser en del i jobb og vil være sikker på at kofferten ikke bare varer et par år. 

Anonymkode: fedaa...9e6

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443961-koffert-fra-europris/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kjøpte en fra Europris en gang, og den var dessverre ikke så mye å skryte av. Tok ikke mange reisene før det ene hjulet ble treigt og glidelåsen hard å dra opp. Har etter det sverget til Samsonite. Super kvalitet i forhold, så jeg ville definitivt lagt litt ekstra penger i det hvis det er en mulighet.

Jeg har en koffert fra europris som har vart i 15 år og vært på utallige turer. Kjøpte også en «3-pk» på rema 1000 for 9 år siden. Den minste rakna, men det var min feil (også var den stoff) og de to andre har holdt koken 

Anonymkode: b19f1...a17

Annonse

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Takk for svar, alle sammen! Jeg har Samsonite fra før, og er jo veldig fornøyd at den har holdt så lenge, men jeg er usikker på om den store prisforskjellen gjør det verdt det eller ei. Hmm.. 

Anonymkode: fedaa...9e6

Mannen har samsonite i kabinstørrelse, hatt den i sikkert 20 år. Det er jo en dyr koffert, men de andre vi har hatt nesten like lenge har gjort samme nytte 

Anonymkode: b19f1...a17

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Har denne, sånn mellomstor. Er helt grei og gode hjul. https://www.europris.no/p-koffert-67-cm-gronn-caly-206943

Anonymkode: f2957...a64

Har akkurat den samme, i 2 ulike størrelser. Har hatt mine i mange år og reiser mye i jobb 

Anonymkode: 451bd...b27

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...