Anonym bruker Skrevet 9. november 2023 #1 Skrevet 9. november 2023 Helgen er som vanlig ganske full, man kan ikke regne med noe annet med 3 barn, men denne helgen er det ingenting som starter fĂžr kl 12, og slutter etter kl 20. Vi kan sove lenge, og fĂ„ avslappende kvelder hele helgen for fĂžrste gang pĂ„ lenge đ Tror muligens ogsĂ„ at jeg skal unne meg et glass vin đ Gleder du deg ogsĂ„ til helgen? Anonymkode: a2214...8f0
Anonym bruker Skrevet 9. november 2023 #2 Skrevet 9. november 2023 Ja!! PÄ fredag skal jeg se den nye jul i skomakergaten pÄ kino Ä gleder meg veldig til den. PÄ lÞrdag kommer kjÊresten min her Ä vi skal kose oss med god mat og skal pÄ standup show sammen †Anonymkode: 224e9...893
Anonym bruker Skrevet 9. november 2023 #3 Skrevet 9. november 2023 Her blir det hiv og hoi som vanlig. đ Ene barnet skal spille kamper, det andre skal ha overnatting. Ut Ă„ handler mere vinterklĂŠr, slipe skĂžyter. SĂžndag er det farsdag. Litt bakst og slappe av. Se ForrĂŠder i reprise. LĂžrdag er det Maskorama. đ Anonymkode: 6c9e2...669
Anonym bruker Skrevet 9. november 2023 #4 Skrevet 9. november 2023 Ja, jeg skal pĂ„ julemarked đ Anonymkode: 451df...c57
Anonym bruker Skrevet 9. november 2023 #5 Skrevet 9. november 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Tror muligens ogsÄ at jeg skal unne meg et glass vin Et helt glass! Ikke ta helt av nÄ da... Anonymkode: 5874e...a8c
Anonym bruker Skrevet 9. november 2023 #6 Skrevet 9. november 2023 Rolig fredagskveld med barna mine, baking og oppussing pĂ„ lĂžrdag pluss maskorama pĂ„ kvelden. SĂžndag farsdag og litt skolearbeidđ Anonymkode: 83575...30e
Anonym bruker Skrevet 9. november 2023 #7 Skrevet 9. november 2023 Fest pĂ„ fredag (sjeldenhet), ut pĂ„ byân med venner lĂžrdag, ingenting sĂžndag. Helt perfekt! Anonymkode: 31de7...260
Anonym bruker Skrevet 9. november 2023 #8 Skrevet 9. november 2023 Jepp. Alle fire barna er hjemme denne helgen (de to eldste har flyttet hjemmefra, men kommer pÄ helgebesÞk). Det er farsdag sÄ vi mÄ lage god middag og bake boller. Vi har ogsÄ endelig funnet noe pÄ TV som alle ungene synes er gÞy, gutter og jenter, nemlig Ramme idretter pÄ NRK. Anonymkode: 1a3db...5f1
MissSaigon Skrevet 9. november 2023 #9 Skrevet 9. november 2023 Jeg gleder meg alltid til helg. Denne helgen har vi fÄ planer, men pizza og vin pÄ fredag og fjelltur pÄ lÞrdag er fast hos oss. PÄ sÞndag er det farsdag som mÄ feires som seg hÞr og bÞr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ