Gå til innhold

Kunne du tenke deg å bruke Kim Kardashians nye nippel-bh?

Anbefalte innlegg

– Uansett hvor varmt det er, vil du alltid se kald ut med denne.

Kardashians ferskeste kreasjon har nemlig innebygde brystvorter.

– Noen dager er harde, men disse brystvortene er hardere. Og i motsetning til isfjellene, går ikke disse noe sted, sier Kardashian.

https://www.minmote.no/mote/klaer/a/xgBdwQ/kim-kardashian-har-lansert-nippel-bh-fansen-raser?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row5_pos1&utm_medium=dre-654b528251051387f9391571

Eneste jeg tenkte når jeg så videoen er at dette kan ikke være seriøst, det må være en tullevideo 🤣 Men neida, seriøst er det visst. Bruker klimasaken til å selge nipple-bh. Alt er solgt ut fra nettbutikken. Ville du brukt en sånn?

Anonymkode: d903d...29c

Fortsetter under...

Aldri. Får sånn i vanlig BH om den ikke har "padding" jeg så ikke behov.... Til og med gjennom flere av mine trenings-BH er som er tykke og stramme i stoffet stikker de ut gitt (altså, har på bare en om gangen). Litt flaut på treningsstudio. Sort singlet/T-skjorte er et must. Alle andre farger så stikker de ut. Personlig så HATER jeg hvordan brystvortene er blitt.

Jeg synes det er flaut med synlige "nipler",- men mulig jeg endelig har noe "alle må ha" og jukser seg til via innlegg eller kanskje vi får noen som operere seg til det også???? Alle andre skjønnhetsdiller har jeg ikke vært i nærheten og kunne oppnå naturlig. Ikke engang tykke, naturlige bryn! Jeg er nesten hårløs der de skulle vært.. (uten at det har foregått napping, noen gang!!) Samtidig så tror jeg ikke at jeg er alene da, vi er nok flere som har det som meg. Særlig etter å ha fått barn. Det var da mine skjøt fart.

Anonymkode: a5b9d...4bd

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Er in med synlige brystvorter. Men jeg trenger virkelig ikke en egen bh med innebygde brystvorter for å vise de. Mine er "ekte". 

Anonymkode: 50721...a95

Hvorfor er det stas med store brystvorter? Kanskje sexy gjennom klær siden man da tydeligere ser puppen, men det er jo ikke pent uten klær... 

Anonymkode: 1ac35...615

Annonse

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Sukk... Når du tror det ikke er mulig for samfunnet å bli mer vulgært...

Anonymkode: a6ee7...db1

Det er kun i Norge det anses som vulgært å vise synlige brystvorter. Vi er et altfor prippen og fisefint folkeslag. Er ikke spesielt stolt av å være norsk. Det ikke sånn i Danmark, Sverige, England, Finland eller Tyskland. Ingen bryr seg sånn som her i Norge. 

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Hvorfor er det stas med store brystvorter? Kanskje sexy gjennom klær siden man da tydeligere ser puppen, men det er jo ikke pent uten klær... 

Anonymkode: 1ac35...615

Synes du... Er jo en subjektiv sak. 

Hahaha, nå lo jeg høyt, lenge siden jeg har gjort det av en reklame 😂

Men nei, jeg har ikke noe behov for å ha synlige nipler. Synes det er penere uten at de synes gjennom tøyet jeg.

Anonymkode: 5ee94...02a

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

I Norge har det dessverre blitt sånn... 

I alle siviliserte samfunn er det sånn. Og det har ikke "blitt" sånn.

Anonymkode: 825e6...65a

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

I alle siviliserte samfunn er det sånn. Og det har ikke "blitt" sånn.

Du er ikke gammel nok til å uttale deg føler jeg... 

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Du er ikke gammel nok til å uttale deg føler jeg... 

AFP om ti år. Så jo, det vil jeg si, gitt. Slutt å føle. Det har aldri vært en tid hvor ikke synlige brystvorter under klær var vulgært. Selv ikke da vi gikk toppløse på stranda på åttitallet hadde vi frivorter på jobb.

Det er et oppfinnsomt og merkelig påfunn, men nei jeg skal ikke kjøpe noen bh fra Kim Kardashian. 

Mer spesielt er at folk i tråden her syns dette er vulgært. Blir vi ikke shamet av menn, så fins det alltid noen Karens som vil 🙄

Anonymkode: 07e73...399

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Hahaha, nå lo jeg høyt, lenge siden jeg har gjort det av en reklame 😂

Anonymkode: 5ee94...02a

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Herlighet så fantastisk morsomt 😂😂😂😂 så ut som en skikkelig elendig reklame fra 1970-tallet! Håper den var ment som parodi!

Anonymkode: e679d...847

Jeg synes den dritmorsom, men var helt overbevist om at det var tull, at det var en parodi på et eller annet 😆 Jeg kan fremdeles ikke tro at den skal være ment seriøst. Hvordan hun fremstår og filmingen er bare komisk, kanskje den er en parodi på 70-talls undertøyreklamene.

Hi

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Jeg synes den dritmorsom, men var helt overbevist om at det var tull, at det var en parodi på et eller annet 😆 Jeg kan fremdeles ikke tro at den skal være ment seriøst. Hvordan hun fremstår og filmingen er bare komisk, kanskje den er en parodi på 70-talls undertøyreklamene.

Hi

Ja det virker jo nesten sånn!

Anonymkode: e679d...847

Anonym bruker skrev (1 time siden):

AFP om ti år. Så jo, det vil jeg si, gitt. Slutt å føle. Det har aldri vært en tid hvor ikke synlige brystvorter under klær var vulgært. Selv ikke da vi gikk toppløse på stranda på åttitallet hadde vi frivorter på jobb.

Jeg er eldre enn deg. Husker du 70-tallet? Nei, det var det jeg trodde. Var ingen som hadde dine subjektive tanker i hodet den gang. 

Anonym bruker skrev (25 minutter siden):

Jeg er eldre enn deg. Husker du 70-tallet? Nei, det var det jeg trodde. Var ingen som hadde dine subjektive tanker i hodet den gang. 

Selvsagt husker jeg 70-tallet.

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Nei, men de hadde sine egne subjektive tanker i hodene sine.

Beklager til forumet for at jeg har lært enkelte et nytt begrep som de nå bruker som hersketeknikk. Det var aldri min intensjon!

Anonymkode: a6ee7...db1

Jeg ser i min krystallkule at hun snart lanserer en hel kameltå-kolleksjon også, og at de samme kommer til å påstå at det er lekkert og at alle som ikke mener det er for unge/for gamle/for trangsynte. For det er jo også sååå naturlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...