Anonym bruker Skrevet 7. november 2023 #1 Del Skrevet 7. november 2023 Hvis noen kjenner meg igjen, vær så snill å ta kontakt privat. Jeg har det tøft og trenger litt støtte og forståelse. Jeg har kompleks ptsd av flere grunner, en av de er pga oppveksten. Barnet mitt har vært hos mine foreldre noen dager. Han løper hjem til meg oppslukt i tårer og forteller hvor strenge de er og at de kniper han. Jeg blir derfor usikker på hva som faktisk skjer. Tar kontakt med de, hvor de forteller en helt annen historie. Og de forteller meg at jeg er vinglete og at det er meg som er problemet. Jeg hater dette. Jeg sliter jo selvsagt pga denne diagnosen 😢😢 Er det noe jeg kan gjøre? Stole mer på de? De sier at barnet har det så bra hos de Anonymkode: 1de95...eb1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443939-er-det-noen-personer-her-som-ikke-d%C3%B8mmer-og-som-t%C3%A5ler-litt-frustrasjon/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Danida Skrevet 7. november 2023 #2 Del Skrevet 7. november 2023 Du har skrevet her før. Og dette er blinkende lamper og tutende sirener! Det som foregår nå er at foreldrene dine påfører barnet ditt ptsd. Og de vil gaslighte deg til å gaslighte ham! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443939-er-det-noen-personer-her-som-ikke-d%C3%B8mmer-og-som-t%C3%A5ler-litt-frustrasjon/#findComment-150027734 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. november 2023 #3 Del Skrevet 7. november 2023 Jeg kjenner ikke til historien, men bare på det lille du skriver kan jeg bekrefte det @Danida skriver, dette er et forsøk på å si at "det er barnets skyld at vi måtte". Eller gaslighting. Anonymkode: 94a9e...546 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443939-er-det-noen-personer-her-som-ikke-d%C3%B8mmer-og-som-t%C3%A5ler-litt-frustrasjon/#findComment-150027736 Del på andre sider Flere delingsvalg…
the amazing spidermamma Skrevet 7. november 2023 #4 Del Skrevet 7. november 2023 Du sier at oppveksten din har bidratt til hvordan du har det nå. Er de troende til å være strenge og knipe barnet ditt? Og har du egentlig noen grunn til å tro at barnet ditt lyver? Det å skylde på deg fordi du er "vinglete" er ikke en normal måte å respondere på at et barnebarn forteller noe slikt. Omsorgsfulle besteforeldre ville ha vært forbauset, lei seg (hvis barnet løy om noe slikt) , men ikke forsøkt å dytte skylden over på moren. Jeg tror det er best for både barnet og deg at dere holder dere unna disse foreldrene. De manipulerer og er slemme mot barnet ditt. Og tydeligvis mot deg også. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443939-er-det-noen-personer-her-som-ikke-d%C3%B8mmer-og-som-t%C3%A5ler-litt-frustrasjon/#findComment-150027739 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. november 2023 #5 Del Skrevet 7. november 2023 Danida skrev (8 minutter siden): Du har skrevet her før. Og dette er blinkende lamper og tutende sirener! Det som foregår nå er at foreldrene dine påfører barnet ditt ptsd. Og de vil gaslighte deg til å gaslighte ham! Takk for svar. Ja, begynner å tvile på alt ! Hvorfor gjør de dette da? I følge de så kan ingen andre hjelpe meg med barnet. Barnet har tydeligvis fått viljen sin hos meg og det skal barnet ikke hos de... min mor forsvarer alltid min far. Det gjorde hun da hei var liten også. Selv om jeg var livredd og ble slått. Hi Anonymkode: 1de95...eb1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443939-er-det-noen-personer-her-som-ikke-d%C3%B8mmer-og-som-t%C3%A5ler-litt-frustrasjon/#findComment-150027740 Del på andre sider Flere delingsvalg…
the amazing spidermamma Skrevet 7. november 2023 #6 Del Skrevet 7. november 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Takk for svar. Ja, begynner å tvile på alt ! Hvorfor gjør de dette da? I følge de så kan ingen andre hjelpe meg med barnet. Barnet har tydeligvis fått viljen sin hos meg og det skal barnet ikke hos de... min mor forsvarer alltid min far. Det gjorde hun da hei var liten også. Selv om jeg var livredd og ble slått. Hi Anonymkode: 1de95...eb1 Hold barnet ditt borte fra disse menneskene! Hvis det er sånn de har behandlet deg, så vil du vel ikke at barnet ditt skal utsettes for den samme frykten? Dette vet du innerst inne, du må bare tørre å stole på deg selv. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443939-er-det-noen-personer-her-som-ikke-d%C3%B8mmer-og-som-t%C3%A5ler-litt-frustrasjon/#findComment-150027742 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Danida Skrevet 7. november 2023 #7 Del Skrevet 7. november 2023 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Takk for svar. Ja, begynner å tvile på alt ! Hvorfor gjør de dette da? I følge de så kan ingen andre hjelpe meg med barnet. Barnet har tydeligvis fått viljen sin hos meg og det skal barnet ikke hos de... min mor forsvarer alltid min far. Det gjorde hun da hei var liten også. Selv om jeg var livredd og ble slått. Hi Anonymkode: 1de95...eb1 Du må kutte denne forbindelsen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443939-er-det-noen-personer-her-som-ikke-d%C3%B8mmer-og-som-t%C3%A5ler-litt-frustrasjon/#findComment-150027744 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. november 2023 #8 Del Skrevet 7. november 2023 the amazing spidermamma skrev (5 minutter siden): Hold barnet ditt borte fra disse menneskene! Hvis det er sånn de har behandlet deg, så vil du vel ikke at barnet ditt skal utsettes for den samme frykten? Dette vet du innerst inne, du må bare tørre å stole på deg selv. Jo..ja.. jeg tror at de har endret seg. Men jeg får en dårlig magefølelse når min mor hele tiden dekker over for min far. Jeg har ingen andre og de har stor makt over meg. Og jaaa da tviler jeg veldig på meg selv. De er så ekstremt sterk ovenfor meg. De vet akkurat hva de skal si. Og ofte på en uhyggelig måte. Kjeftere måte 🤬 Anonymkode: 1de95...eb1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443939-er-det-noen-personer-her-som-ikke-d%C3%B8mmer-og-som-t%C3%A5ler-litt-frustrasjon/#findComment-150027745 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Danida Skrevet 7. november 2023 #9 Del Skrevet 7. november 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jo..ja.. jeg tror at de har endret seg. Men jeg får en dårlig magefølelse når min mor hele tiden dekker over for min far. Jeg har ingen andre og de har stor makt over meg. Og jaaa da tviler jeg veldig på meg selv. De er så ekstremt sterk ovenfor meg. De vet akkurat hva de skal si. Og ofte på en uhyggelig måte. Kjeftere måte 🤬 Anonymkode: 1de95...eb1 De har jo ikke endret seg. De bruker samme maktmidler overfor deg som da du var barn: frykt, vold og gaslighting. Dvs løgner, for å fucke med hodet ditt og beholde makten over deg. Hvis de klarer å ta kontroll over ditt virkelighetsbilde ("jeg blir usikker" "Hvorfor gjør de dette?" eller "ifølge dem kan ingen andre hjelpe meg med barnet") så vil du aldri kunne løsrive deg. Men samtidig er det noe som roper varsko inni deg ("jeg får dårlig magefølelse"). DU har rett her. Og du og ditt barn må ut av nedslagsfeltet til disse menneskene! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443939-er-det-noen-personer-her-som-ikke-d%C3%B8mmer-og-som-t%C3%A5ler-litt-frustrasjon/#findComment-150027746 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. november 2023 #10 Del Skrevet 7. november 2023 the amazing spidermamma skrev (20 minutter siden): Du sier at oppveksten din har bidratt til hvordan du har det nå. Er de troende til å være strenge og knipe barnet ditt? Og har du egentlig noen grunn til å tro at barnet ditt lyver? Det å skylde på deg fordi du er "vinglete" er ikke en normal måte å respondere på at et barnebarn forteller noe slikt. Omsorgsfulle besteforeldre ville ha vært forbauset, lei seg (hvis barnet løy om noe slikt) , men ikke forsøkt å dytte skylden over på moren. Jeg tror det er best for både barnet og deg at dere holder dere unna disse foreldrene. De manipulerer og er slemme mot barnet ditt. Og tydeligvis mot deg også. Ja.. begynner å tvile veldig på meg selv. Sånn som jeg har gjort hele livet. Det er så vanskelig!! Foreldrene mine mener at han ikke kneip barnet men løftet barnet opp i sengen og siden barnet er så stor og tung så kan det virke som om det ble knepet. De mener barnet vil ha trøst av meg for å manipulere meg/vil bestemme over meg. Overdriver osv. Barnet har det visst mega fint hos de ! Hi Anonymkode: 1de95...eb1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443939-er-det-noen-personer-her-som-ikke-d%C3%B8mmer-og-som-t%C3%A5ler-litt-frustrasjon/#findComment-150027747 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. november 2023 #11 Del Skrevet 7. november 2023 Danida skrev (3 minutter siden): De har jo ikke endret seg. De bruker samme maktmidler overfor deg som da du var barn: frykt, vold og gaslighting. Dvs løgner, for å fucke med hodet ditt og beholde makten over deg. Hvis de klarer å ta kontroll over ditt virkelighetsbilde ("jeg blir usikker" "Hvorfor gjør de dette?" eller "ifølge dem kan ingen andre hjelpe meg med barnet") så vil du aldri kunne løsrive deg. Men samtidig er det noe som roper varsko inni deg ("jeg får dårlig magefølelse"). DU har rett her. Og du og ditt barn må ut av nedslagsfeltet til disse menneskene! De er jo veldig glad i meg. Hvorfor gjør de dette da? Det er nok ubevisst! Anonymkode: 1de95...eb1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443939-er-det-noen-personer-her-som-ikke-d%C3%B8mmer-og-som-t%C3%A5ler-litt-frustrasjon/#findComment-150027748 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. november 2023 #12 Del Skrevet 7. november 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jo..ja.. jeg tror at de har endret seg. Men jeg får en dårlig magefølelse når min mor hele tiden dekker over for min far. Jeg har ingen andre og de har stor makt over meg. Og jaaa da tviler jeg veldig på meg selv. De er så ekstremt sterk ovenfor meg. De vet akkurat hva de skal si. Og ofte på en uhyggelig måte. Kjeftere måte 🤬 Anonymkode: 1de95...eb1 Vet du hvorfor de gjør det? Fordi det har gått fint i så mange år. Det har aldri fått noen konsekvenser for dem. De har skadet deg. Det er blant annet derfor du ikke har selvtilliten til å sette ned foten. Fordi de har skadet deg. Men du må gjøre det. For ditt barns skyld. Du kan ikke akseptere dette. Anonymkode: 94a9e...546 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443939-er-det-noen-personer-her-som-ikke-d%C3%B8mmer-og-som-t%C3%A5ler-litt-frustrasjon/#findComment-150027749 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. november 2023 #13 Del Skrevet 7. november 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): De er jo veldig glad i meg. Hvorfor gjør de dette da? Det er nok ubevisst! Anonymkode: 1de95...eb1 Nei, hadde de vært det hadde de bedt om unnskyld, tatt på seg ansvaret for situasjonen, selv om de mente noe annerledes. Og så unngått noe som kunne oppleves slik for barnet ditt igjen. Det gjør de jo ikke. De unnskylder det, anklager barnet. Det er ikke å være glad i. Det er å manipulere. Anonymkode: 94a9e...546 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443939-er-det-noen-personer-her-som-ikke-d%C3%B8mmer-og-som-t%C3%A5ler-litt-frustrasjon/#findComment-150027750 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Danida Skrevet 7. november 2023 #14 Del Skrevet 7. november 2023 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): De er jo veldig glad i meg. Hvorfor gjør de dette da? Det er nok ubevisst! Anonymkode: 1de95...eb1 Du må ALDRI, ALDRI stille sånne spørsmål når det gjelder manipulerende mennesker! "Hvorfor, hvorfor?" - den usikkerheten er som gift. Når du driver og grubler på dette, har du hodet opptatt med noe som bare sementerer avhengigheten og kontrollen. Du tillegger dem et utgangspunkt ("de er jo veldig glad i meg") og så kommer virkeligheten (barnet ditt utsettes for vold, er ulykkelig) og dermed har du tankekjøret gående. Mennesker som elsker deg MÅ jo nødvendigvis være snille, sant? Med deg og barnet ditt? Men de bagatelliserer og bortforklarer og gjør deg trist og usikker, de kjefter på deg, bruker maktmidler mot deg - og du, du stikker ikke fra dem. I stedet sitter du og grubler på hva som mon måtte være grunnen til at de er slemme, når mennesker ikke SKAL være slemme mot noen de elsker! Du har hodet opptatt med å få disse to sprikende tingene til å rime, i stedet for å bruke kreftene på å trygge ditt barn, skjerme deg selv og bli frisk!! Så jeg spør deg: hva hvis en venninne fortalte at mannen hennes gjorde dette? Han hadde slått henne tidligere, hun hadde vært redd og har ptsd. Nå er det barnet som blir slått, og hun blir fortalt at barnet lyver, eller at hun selv har oppdratt barnet så dårlig at mannen må utøve vold for å ordne opp i det. Ville du ha sagt at denne mannen elsker sin kone? At han er veldig glad i barnet sitt? Jeg tror du vet at svaret er nei. Disse menneskene KAN IKKE ELSKE. Du ville sikkert helst fortsette å tro at du er elsket av dem, men feilen ligger inni dem. De har ikke evnen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443939-er-det-noen-personer-her-som-ikke-d%C3%B8mmer-og-som-t%C3%A5ler-litt-frustrasjon/#findComment-150027752 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Danida Skrevet 7. november 2023 #15 Del Skrevet 7. november 2023 Anonym bruker skrev (15 minutter siden): De er jo veldig glad i meg. Hvorfor gjør de dette da? Det er nok ubevisst! Anonymkode: 1de95...eb1 Hvis du begynner å tenke og si dette til ungen din, så gjør du det samme som din mor gjorde da du var liten. Forsvarer voldsbruken! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443939-er-det-noen-personer-her-som-ikke-d%C3%B8mmer-og-som-t%C3%A5ler-litt-frustrasjon/#findComment-150027754 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Danida Skrevet 7. november 2023 #16 Del Skrevet 7. november 2023 Anonym bruker skrev (18 minutter siden): Ja.. begynner å tvile veldig på meg selv. Sånn som jeg har gjort hele livet. Det er så vanskelig!! Foreldrene mine mener at han ikke kneip barnet men løftet barnet opp i sengen og siden barnet er så stor og tung så kan det virke som om det ble knepet. De mener barnet vil ha trøst av meg for å manipulere meg/vil bestemme over meg. Overdriver osv. Barnet har det visst mega fint hos de ! Hi Anonymkode: 1de95...eb1 De lyver. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443939-er-det-noen-personer-her-som-ikke-d%C3%B8mmer-og-som-t%C3%A5ler-litt-frustrasjon/#findComment-150027755 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. november 2023 #17 Del Skrevet 8. november 2023 Slutt å la barnet være der. Barnet har det ikke greit der. De har vært j... mot deg, ikke la de gjøre dette mot deg og barnet ditt. Du må tro på det barnet ditt sier. Historien gjentar seg. Du kan avslutte denne onde sirkelen. Trenger du barnevakt, fins det sikkert noen i nabolaget som kan hjelpe deg. ❤️ Anonymkode: 584ed...130 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443939-er-det-noen-personer-her-som-ikke-d%C3%B8mmer-og-som-t%C3%A5ler-litt-frustrasjon/#findComment-150027762 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. november 2023 #18 Del Skrevet 8. november 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Takk for svar. Ja, begynner å tvile på alt ! Hvorfor gjør de dette da? I følge de så kan ingen andre hjelpe meg med barnet. Barnet har tydeligvis fått viljen sin hos meg og det skal barnet ikke hos de... min mor forsvarer alltid min far. Det gjorde hun da hei var liten også. Selv om jeg var livredd og ble slått. Hi Anonymkode: 1de95...eb1 Du kan ikke la barnet ditt være hos disse menneskene. Det skader han, på samme måte som de skadet deg. Du må prøve å se alt dette litt utenfra. Du må beskytte barnet ditt. Du velger fritt til hvor mye kontakt du skal ha med disse folka. Du må ikke la de overkjøre deg. Hold deg litt unna. Anonymkode: 584ed...130 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443939-er-det-noen-personer-her-som-ikke-d%C3%B8mmer-og-som-t%C3%A5ler-litt-frustrasjon/#findComment-150027763 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. november 2023 #19 Del Skrevet 8. november 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Ja.. begynner å tvile veldig på meg selv. Sånn som jeg har gjort hele livet. Det er så vanskelig!! Foreldrene mine mener at han ikke kneip barnet men løftet barnet opp i sengen og siden barnet er så stor og tung så kan det virke som om det ble knepet. De mener barnet vil ha trøst av meg for å manipulere meg/vil bestemme over meg. Overdriver osv. Barnet har det visst mega fint hos de ! Hi Anonymkode: 1de95...eb1 Der der høres totalt usannsynlig ut HI. Tro på barna, deg selv og dine egen indre stemme her. Tenker at det er viktig at du forteller barnet at du tror på det det sier, hvis ikke vil det kunne føle seg sviktet av deg også. Har du noen andre som kan avlaste deg og ha barna litt når du har tunge dager? Anonymkode: 4a953...56a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443939-er-det-noen-personer-her-som-ikke-d%C3%B8mmer-og-som-t%C3%A5ler-litt-frustrasjon/#findComment-150027767 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. november 2023 #20 Del Skrevet 8. november 2023 Danida skrev (3 timer siden): Du må ALDRI, ALDRI stille sånne spørsmål når det gjelder manipulerende mennesker! "Hvorfor, hvorfor?" - den usikkerheten er som gift. Når du driver og grubler på dette, har du hodet opptatt med noe som bare sementerer avhengigheten og kontrollen. Du tillegger dem et utgangspunkt ("de er jo veldig glad i meg") og så kommer virkeligheten (barnet ditt utsettes for vold, er ulykkelig) og dermed har du tankekjøret gående. Mennesker som elsker deg MÅ jo nødvendigvis være snille, sant? Med deg og barnet ditt? Men de bagatelliserer og bortforklarer og gjør deg trist og usikker, de kjefter på deg, bruker maktmidler mot deg - og du, du stikker ikke fra dem. I stedet sitter du og grubler på hva som mon måtte være grunnen til at de er slemme, når mennesker ikke SKAL være slemme mot noen de elsker! Du har hodet opptatt med å få disse to sprikende tingene til å rime, i stedet for å bruke kreftene på å trygge ditt barn, skjerme deg selv og bli frisk!! Så jeg spør deg: hva hvis en venninne fortalte at mannen hennes gjorde dette? Han hadde slått henne tidligere, hun hadde vært redd og har ptsd. Nå er det barnet som blir slått, og hun blir fortalt at barnet lyver, eller at hun selv har oppdratt barnet så dårlig at mannen må utøve vold for å ordne opp i det. Ville du ha sagt at denne mannen elsker sin kone? At han er veldig glad i barnet sitt? Jeg tror du vet at svaret er nei. Disse menneskene KAN IKKE ELSKE. Du ville sikkert helst fortsette å tro at du er elsket av dem, men feilen ligger inni dem. De har ikke evnen. Har opplevd psykisk mishandling fra en eks og hatt de samme følelsene og tankene som HI i den situasjonen. "Hvorfor vil han at jeg skal gråte og sier slikt, hvis han elsker meg som han påstår... det må være meg det er noe galt med". Anonymkode: 4a953...56a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443939-er-det-noen-personer-her-som-ikke-d%C3%B8mmer-og-som-t%C3%A5ler-litt-frustrasjon/#findComment-150027768 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. november 2023 #21 Del Skrevet 8. november 2023 Hvorfor i alle dager skulle barnet lyve om dette? Han kommer til deg for trøst og trygghet, det er virkelig ikke noe å kritiserer hverken deg eller han for, det er et normalt forhold mellom mamma og sønn. Foreldrene dine har slått og plaget deg så barndommen har ødelagt voksenlivet ditt, det er sannheten du må stole på. Er du alene med barnet og trenger avlastning, støttekontakt e.l kontakter du barnevernet og forteller det, de er der for å hjelpe. Trenger du barnevakt finner du noen du kan betale for tjenesten. Min 16 åring er barnevakt for en gutt i nabolaget. High need gutt på 6 år, som ikke kan være alene i det hele tatt. Hun tar med seg gutten en time eller to så mammaen får pustet ut litt, det er ikke alltid så mye som skal til. Stol på deg selv og gutten din, du er helt nødt til å minimere omgangen med dine foreldre veldig, de hjelper dere ikke, de gjør situasjonen verre! Anonymkode: b451b...c8e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443939-er-det-noen-personer-her-som-ikke-d%C3%B8mmer-og-som-t%C3%A5ler-litt-frustrasjon/#findComment-150027792 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. november 2023 #22 Del Skrevet 8. november 2023 Du må komme deg bort fra foreldrene dine og bli friskere enn det du er nå, hvis du vil at barnet ditt skal vokse opp uten psykiske skader. Et barn som løper hjem oppløst i tårer skjønner enhver voksen at ikke har det bra. Barnet lyver heller ikke. Hvis du som mamma ikke klarer å beskytte barnet ditt og også tro på det, så må du søke hjelp. Foreldrene dine kan være glad i deg, men de har vært og er skadelige for deg. Du er glad i sønnen din, så sett deg ned og tenk på om du kan være det på riktig måte som å sørge for å beskytte ham, eller om du også er skadelig for ham. Anonymkode: f99b8...ce5 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443939-er-det-noen-personer-her-som-ikke-d%C3%B8mmer-og-som-t%C3%A5ler-litt-frustrasjon/#findComment-150027804 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. november 2023 #23 Del Skrevet 8. november 2023 Hei alle fine ❤️ nå har jeg snakket med bvt og det virket ikke som de tok det så alvorlig 😵💫🤔 Jeg sliter ! Virkelig. Jeg syns ikke at det er greit. Aner ikke hva jeg skal gjøre 😭 skal ivertfal ta det opp med dps. Men jeg bekymrer meg veldig Hadde ikke likt hvis en venninne fortalte noe sånt... da hadde jeg vært tydelig på at det ikke er greit Hi Anonymkode: 1de95...eb1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443939-er-det-noen-personer-her-som-ikke-d%C3%B8mmer-og-som-t%C3%A5ler-litt-frustrasjon/#findComment-150027896 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. november 2023 #24 Del Skrevet 8. november 2023 Husk på at du er den eneste som kan redde barnet ditt fra dette. Barnet ditt er avhengig av at du står opp for det og ikke sender det til voldsutøvere og garantert psykisk mishandling i tillegg. Vær så snill og redd barnet ditt fra å måtte gå gjennom det du gikk gjennom. Anonymkode: b8724...043 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443939-er-det-noen-personer-her-som-ikke-d%C3%B8mmer-og-som-t%C3%A5ler-litt-frustrasjon/#findComment-150027914 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. november 2023 #25 Del Skrevet 8. november 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Husk på at du er den eneste som kan redde barnet ditt fra dette. Barnet ditt er avhengig av at du står opp for det og ikke sender det til voldsutøvere og garantert psykisk mishandling i tillegg. Vær så snill og redd barnet ditt fra å måtte gå gjennom det du gikk gjennom. Anonymkode: b8724...043 Ja. Dette er bare SÅ GRUSOMT TØFT ! Å sende barna til fremmede er også SINNSYKT FORFERDELIG. Anonymkode: 1de95...eb1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443939-er-det-noen-personer-her-som-ikke-d%C3%B8mmer-og-som-t%C3%A5ler-litt-frustrasjon/#findComment-150028035 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå