Gå til innhold

Altså, er ddt virkelig noen som faktisk tror på at de påståtte barna til Michael Jackson faktisk er hans barn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva så og han er den biologiske faren.
Det er mange barn som blir unnfanget med donor.
Hva vet vi om har hadde problemer eller ikke med å unnfange sine egne barn.

Han var gift med moren når de ble til, han sa han var far til barna, hvorfor er det så viktig om det var hans gener eller ikke?

Anonymkode: 92b0a...37b

Jeg har ei venninne som var gift med en amerikaner. Hun fikk ikke skilsmissen gjennom, flyttet til Norge og fikk barn med en annen. Men hvem står som far? Amerikaneren. Fordi de fortsatt var juridisk gift da hun fikk barn. 

Så om MJ var biologisk far? Selvsagt ikke. Men han var gift med Debbie og ble derfor far til hennes (eller. Hennes og hennes) barn 

Anonymkode: 8ec1f...efe

Det er faktisk hans barn, tro det eller ei. Om de er hans biologiske er nok heller tvilsomt, og du må oppdatere deg litt på riktige betegnelser og hva som kreves for å være foreldre til barn når de ikke er født av dem eller ikke har deres gener. 

Anonymkode: 7e649...d1f

Annonse

Det er da flere veier til målet når man blir foreldre. Ingen som tviler på at han er barnas far, det er det nok rikelig med juridisk dokumentasjon på. Barna deler nok ikke dna med ham, men det påvirker ikke farskapet. 

Anonymkode: d384e...0d7

Hmm, naboen her har en datter adoptert fra India, mener du at hun ikke er deres datter?

Alle som adopterer blir jo foreldre selv om de ikke deler DNA med barnet... Barna har etter loven alle rettigheter på arv osv

Anonymkode: 8e135...8da

De påståtte barna? Det var en artig formulering.

Jeg tror i det øvrige at du må oppdatere deg litt, han var ikke afrikaner. Han var født i USA, det var også hans foreldre. Og kanskje også besteforeldre, hva vet jeg. 

Du var kanskje bare ute etter å lage litt lyd, HI?

amandine skrev (47 minutter siden):

De påståtte barna? Det var en artig formulering.

Jeg tror i det øvrige at du må oppdatere deg litt, han var ikke afrikaner. Han var født i USA, det var også hans foreldre. Og kanskje også besteforeldre, hva vet jeg. 

Du var kanskje bare ute etter å lage litt lyd, HI?

Han var svart like forbannet. 

Anonymkode: 74d6c...e5e

Annonse

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Beklager om jeg formulerte meg dårlig. Mente selvsagt de biologiske barna. 

Anonymkode: caacb...517

Har noen påstått at de er biologiske? 

Anonymkode: 73620...2a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...