Gå til innhold

Etter en diskusjon med svigermor på melding vil hun at bare samboeren min skal komme til henne på besøk uten meg.

Anbefalte innlegg

Hun var vist brisen når hun skrev til meg på melding, vi var uenig om en ting men jeg respekterte hennes meining, men det gjorde ikke hun da, og da begynte hun og være skikkelig ekkel mot meg på melding! Følte jeg ble satt utt og fikk en følelse at hun ikke var så fan av meg før denne diskusjonen  startet. 

selv synes jeg hele greia var trist.. jeg likte og synes hun var en sikkelig koselig dame.. samboeren min viste meg også det hun skrev til han. Og fy fader for er frekk menneske! Alt dette frekke hadde ingenting med det vi snakket om tema, men mer om mitt personlige livsstil  og hun lekte sikkelig offer på melding.. Nå vet jeg ikke om hun er lei seg for alt det hun sa da hun ønsket meg gratulasjoner på min bursdag men jeg blokket henne da..

Min samboer valgte «silent treatment» med henne da han selv hadde noen dårlige uker. Jeg vet ikke hva jeg skal si og gjøre.. jeg vil ikke gå på  besøk hos henne heller da hun skrev til meg i slutten at jeg aldri skulle vise meg igjen hos henne ALDRI 🫢 så jeg har tatt ordet hennes må jeg si og er ikke gira på å treffe henne for øyblikket

setter pris på om folk kan holde seg til tema🥰🤞 

ser jeg frekke kommentarer og avsporinger må jeg dessverre rapportere som avsporing.

gjerne del deres erfaring

Anonymkode: 9cce2...1c3

Fortsetter under...

Du har skrevet mange innlegg om dette nå og jeg sier det samme som sist.

Hun er sinnsyk, og du fremstår som veldig umoden og usikker, slett ikke sterk nok til å takle en sånn familie.

Jeg har vondt av sønnen din som mp vokse opp i denne kaotiske galskapen, og du tenker på å sette flere barn til verden...

Tenk deg om sier jeg bare, dette er et veldig usunt klima å ha rundt seg.

Anonymkode: 9dcfc...1d3

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Du har skrevet mange innlegg om dette nå og jeg sier det samme som sist.

Hun er sinnsyk, og du fremstår som veldig umoden og usikker, slett ikke sterk nok til å takle en sånn familie.

Jeg har vondt av sønnen din som mp vokse opp i denne kaotiske galskapen, og du tenker på å sette flere barn til verden...

Tenk deg om sier jeg bare, dette er et veldig usunt klima å ha rundt seg.

Anonymkode: 9dcfc...1d3

Enig! 

Til HI: Kom deg vekk! Disse menneskene er ikke bra for deg. 

Anonymkode: ead58...e3d

Du fikk mange råd tidligere. Jeg sier det igjen. Vil du ha det sånn resten av livet? Hvis ikke, må du forlate dette forholdet. 

Anonymkode: 722af...18a

Du virker ikke helt enkel du heller. Nå er det 3. eller 4. innlegget du skriver om det samme her inne. Du har fått masse svar de andre gangene men liker de tydeligvis ikke. Om du terper like mye på ting i det virkelige liv og ikke er fornøyd før du har fått akkurat sånne svar som du ønsker deg, i og med at du rapporterer de du ikke liker, så er du kanskje ikke helt enkel å ha med å gjøre du heller. Svigermor er sikkert ikke god, men er du virkelig helt, helt uskyldig i denne konflikten? 

Anonymkode: bfd4b...4ad

Men her har hun jo gitt dere alle en gave! Du er blitt utestengt, mannen din kan jo bare si at han ikke vil dit når ikke du er velkommen, og vips har dere ingen grunn til å treffe kjerringa igjen noensinne! Vinn/vinn-situasjon! Kutt kontakten og lev deres liv videre. 

Annonse

Danida skrev (1 time siden):

Men her har hun jo gitt dere alle en gave! Du er blitt utestengt, mannen din kan jo bare si at han ikke vil dit når ikke du er velkommen, og vips har dere ingen grunn til å treffe kjerringa igjen noensinne! Vinn/vinn-situasjon! Kutt kontakten og lev deres liv videre. 

Tingen er at jeg kan ikke nekte han å dra dit 😛 men blir ikke ofte uansett og blir uten meg så klart.  Ingen grunn til å gå bort når jeg uansett ikke er velkommen og vil føle meg velkommen dit

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Noe sier meg at du ikke akkurat er årets svigerdatter heller.

Anonymkode: 6a608...689

Jeg skriver i det minste ikke dritt til folk og oppfører meg som en ungdom som ikke får viljen sin via melding som svigers. Jeg kunne aaaldriii ha skrevet slike ting som hun skrev til meg, det blir for dumt. 🤷‍♀️

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Jeg skriver i det minste ikke dritt til folk og oppfører meg som en ungdom som ikke får viljen sin via melding som svigers. Jeg kunne aaaldriii ha skrevet slike ting som hun skrev til meg, det blir for dumt. 🤷‍♀️

Du gjør det jo her. Fortløpende. I dagevis.

Anonymkode: 04f66...382

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du gjør det jo her. Fortløpende. I dagevis.

Anonymkode: 04f66...382

Har bare skrevet 1 tråd til om dette som jeg ikke så i mine varslingser🤦‍♀️

tror jeg har sitt deg over alle trådene selv😪 har gått inn i andre tråder med like nebbete kommentar som dette. Plis ikke avspor tråden🥰 vis du mener selv du er voksen da, bare bla over

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...