Gå til innhold

Å bli servert toro på besøk?

Anbefalte innlegg

Jeg liker ærlig ikke toro feks lasagne og meksikansk gryte, eller synes noe av dem i smaker noe særlig.

jeg spiser det pga høflighet men vet med engang når det er toro lasagne da det smaker veldig bland og lite eller så vet ikke disse folka hvordan man får den til å smake godt. er det litt dumt å forvente å bli servert noe kanskje litt mer sikkelig? Da mener jeg ikke dyr mat.

men nå lager jo jeg selv hjemmelaget når jeg får besøk

Anonymkode: 46fdc...deb

Fortsetter under...

Det kommer vel litt an på hvem det er. Mamma avskyr å lage mat, så der går i Toro ol., også til besøk. Jeg hadde heller ikke forventet så komplisert middag hos sønnen min på 21 år. Derimot ville jeg blitt overasket om jeg fikk noe slikt på venninnekvelder, i familiebesøk, konfirmasjon el. Jeg hadde selvfølgelig spist det, av høflighet, men jeg hadde stusset litt. Selv om ikke alle liker å lage mat, så er det flere retter som krever lite innsats og kunnskap, men likevel er godt.

Anonymkode: 8b33e...f9f

Annonse

Serverte Toro i konfirmasjon jeg. Siden sønnen ville ha det… (jeg hadde hjemmelaga tapas også!) 

Men syns det er hyggelig å bli bedt bort så blåser i hva jeg får servert bare jeg får noe :) Har laga Toro gryter og lasagne før når jeg har hatt besøk, og de er bare glad til :) 

Anonymkode: 718f8...943

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jeg liker ærlig ikke toro feks lasagne og meksikansk gryte, eller synes noe av dem i smaker noe særlig.

jeg spiser det pga høflighet men vet med engang når det er toro lasagne da det smaker veldig bland og lite eller så vet ikke disse folka hvordan man får den til å smake godt. er det litt dumt å forvente å bli servert noe kanskje litt mer sikkelig? Da mener jeg ikke dyr mat.

Du må jo ha spist det nok til å gjenkjenne det hver gang du får det.

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Noen kan ikke lage mat. Noen kan ikke skrive. Selv kan jeg begge deler, men jeg kan ikke synge noe særlig pent.

Anonymkode: 41b9b...844

Og noen kan ikke være greie mot andre🫢

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Og noen kan ikke være greie mot andre🫢

Det er riktig. Å klage over mat andre har kjøpt inn og tilberedt er ikke spesielt snilt.

Anonymkode: cdf52...8e4

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Noen kan ikke lage mat. Noen kan ikke skrive. Selv kan jeg begge deler, men jeg kan ikke synge noe særlig pent.

Anonymkode: 41b9b...844

😅👍🏻

Anonymkode: 3754f...e54

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det er riktig. Å klage over mat andre har kjøpt inn og tilberedt er ikke spesielt snilt.

Anonymkode: cdf52...8e4

Jeg sier ikke det direkte til folk da🫢

Jeg kan overhodet ikke lage mat så jeg hadde gjerne innvitert venner en lørdag å servert Toro lasagne. Er bedre å servere det enn å ikke servere noe mat. Tenker at det er det sosiale som er viktigst uansett.

Anonymkode: 7e1da...ece

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det kommer vel litt an på hvem det er. Mamma avskyr å lage mat, så der går i Toro ol., også til besøk. Jeg hadde heller ikke forventet så komplisert middag hos sønnen min på 21 år. Derimot ville jeg blitt overasket om jeg fikk noe slikt på venninnekvelder, i familiebesøk, konfirmasjon el. Jeg hadde selvfølgelig spist det, av høflighet, men jeg hadde stusset litt. Selv om ikke alle liker å lage mat, så er det flere retter som krever lite innsats og kunnskap, men likevel er godt.

Anonymkode: 8b33e...f9f

Enig her. Spiser det av høflighet men nå serverer ikke familien her toro utenom en sjelden gang på saus. Er så mye godt og billigt man kan lage og diske fra bunn🤞

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Enig her. Spiser det av høflighet men nå serverer ikke familien her toro utenom en sjelden gang på saus. Er så mye godt og billigt man kan lage og diske fra bunn🤞

Men ikke alle kan lage mat,derfor serverer jeg Toro lasagne når jeg har besøk

Anonymkode: 7e1da...ece

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Vis man klarer og kryddere godt eller smaker det ikke noe særlig

Krydrer den aldri, jeg synes det er godt, uansett hva du måtte mene om det da.

Anonymkode: 33c13...676

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Krydrer den aldri, jeg synes det er godt, uansett hva du måtte mene om det da.

Anonymkode: 33c13...676

Ungene her er glad i Toro lasagne, så jeg lager det jevnlig. Men jeg kjøper en boks med hermetiske knuste tomater og har i istedenfor vann, det gjør at den får en mye friskere og finere farge. En boks Mutti gjør underverker :)

Anonymkode: 60a36...b12

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Vis man klarer og kryddere godt eller smaker det ikke noe særlig

Men rettskriving er du ikke spesielt god på! 

Jeg skal love deg at du ikke hadde kjent at sausen du ev. kunne fått til steik eller kvalitetskarbonader her hos meg, i utgangspunktet var Toro. Litt fløte, krydder og fond gjør Toro-saus god. 

Beklager det med rettskriving, altså, men når du dømmer folk for maten de serverer, så må du nesten regne med å bli tatt for ting du ikke er god på. 

Anonymkode: ebaf9...8fe

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Er det også galt... Først frossenpizza, og nå toro. 

Anonymkode: 0c846...2d8

Altså, om noen ber meg og jeg kan komme og sette meg til bordet og få servert varm mat i hyggelig selskap så gir jeg blanke i hva slags mat jeg får så lenge den ikke er skjemt. Omtanken bak invitasjonen og måltidet er det som varmer mest. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...