Gå til innhold

Hvorfor er gamle menn så arrogante?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er gamle menn så høye på seg selv, arrogante og respektløse?

Anonymkode: d018b...425

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne mannen er kanskje det, men alle er da ikke det...

Anonymkode: 75d40...ada

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Denne mannen er kanskje det, men alle er da ikke det...

Men de aller fleste menn blir det når de blir gamle. Frekke sånn som han. Han er ikke noe unntak. Tvert i mot så er dette veldig vanlig!

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Men de aller fleste menn blir det når de blir gamle. Frekke sånn som han. Han er ikke noe unntak. Tvert i mot så er dette veldig vanlig!

Nei, de aller fleste menn blir ikke det når de blir gamle. Herregud, for noe vas du kommer med.

Anonymkode: a73b0...9f1

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Vet ikke hva slags menn du omgås, og hva du mener med gammel (50 år eller 70 år), men de mennene jeg omgås er jevnt over både hyggelige og empatiske 

En og annen gretten gammel gubbe kjenner jeg jo til, men jeg kjenner jammen noen sure gamle kjerringer også 😉

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Nei 

Anonymkode: 0abea...697

Skrevet

Morsom gubbe det der. Morsomt at han tøyser med henne,:

-  Å så du er på en reise??"

- Ja, journey to fitness

🤣🤣🤣

Anonymkode: 6d24b...abb

Skrevet

Jeg synes det er litt arrogant å forvente at folk skal hoppe etter hennes pipe jeg da. Filmer man ute i friluft, så man nesten tåle at det er folk der.

Anonymkode: a73b0...9f1

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei. Det er det ikke.

Anonymkode: bb79c...8ff

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Morsom gubbe det der. Morsomt at han tøyser med henne,:

-  Å så du er på en reise??"

- Ja, journey to fitness

🤣🤣🤣

Anonymkode: 6d24b...abb

Typisk lufthue. Og lettfornærma.

Skrevet

Strengt tatt kunne hun også ha flyttet seg, da. 

Men det er en del sure gamlinger, både av han - og hunkjønn. 

Jeg jobber i butikk, og har flere faste "gubber" innom som gjerne ser seg ut en ung ekstrahjelp som de kan herse litt med. 

Hvis jeg ser at de er på vei til å skulle bølle med noen, så pleier jeg å kapre dem før de rekker å gire seg opp.  Siden jeg har noen år på baken og ikke blir satt ut av tullet deres, så oppfører de seg stort sett pent mot meg. 

Voksne som oppfører seg dårlig tror jeg forresten ganske mange unge som har jobbet i salg og service har opplevd. 

Nå er jo ikke denne jenta/tiktokeren/influenseren i servicebransjen, men hun er nok en "du skal ikke komme her og fortelle meg hva jeg skal gjøre, din  jentunge!" -provokasjon for denne gubben. 

Jeg vet ikke hvorfor de blir sånn? 

Anonymkode: 92820...b2e

Skrevet

Det er ikke uten grunn at det sies «gamle gretne gubber»! 
Elsker å få disse høye på seg selv mannfolka til å føle seg små.

Anonymkode: 1a01b...71a

Skrevet

Hun kunne like godt flyttet med seg kameraet selv

Anonymkode: 309ca...a49

Skrevet

Jeg kjenner ikke mange gretne gubber. Det betyr jo ikke at det ikke er noen, men i dette tilfellet er jeg helt klart på hans side. Om hun ikke vil ha andre mennesker i live streamen sin så er det dumt å stille kameraet sitt i en offentlig park og enda dummere å rette det mot en benk. Hun har ingen rett til å jage han bort fra benken, si at ingen vil se han i streamen hennes osv. Hun burde bare tatt kameraet sitt og flyttet det. Jeg synes egentlig det var en god ting at han lærte henne at andre mennesker ikke er hennes kulisser og at det er hun som må tilpasse seg og ikke alle andre. 

Anonymkode: 8df11...735

Skrevet

Det er nå hun som er arrogant og ufyselig, filmer for mine følgere my ass. Lettvekter.

Anonymkode: 27648...331

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

Det er nå hun som er arrogant og ufyselig, filmer for mine følgere my ass. Lettvekter.

Hun var snill og høflig og sa i fra på en langt penere måte enn jeg hadde orket. Nei, her er det mannen som helt klart er overlegen og arrogant, han ler av henne og gjør narr av henne. At på til håner han henne. Dette er sånn patriarkalske menn er. Det er derfor det er så viktig å lære gutter å respektere jenter og kvinner.

Anonymkode: 062df...a06

Skrevet

Her er det hun som er den arrogante.

Pinlig.

Anonymkode: e977e...b81

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Dette er sånn patriarkalske menn er. Det er derfor det er så viktig å lære gutter å respektere jenter og kvinner.

Pfff.

Patriarkalske menn?

De som setter seg på en benk som er til for deres skyld, og ikke lar seg diktere av unge selvopptatte damer?

Skrevet

Sine følgere 😂😂😂😂. Hadde mine barn vært så knappe hadde jeg gjort dem arveløse.

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Sine følgere 😂😂😂😂. Hadde mine barn vært så knappe hadde jeg gjort dem arveløse.

«Dine følgere? Er du Jesus?»

:lol: 

Skrevet

Morsom type, dum dame. 

Anonymkode: af2a9...5ec

Skrevet

Hun var snill og høflig og sa i fra på en langt penere måte enn jeg hadde orket. Nei, her er det mannen som helt klart er overlegen og arrogant, han ler av henne og gjør narr av henne. At på til håner han henne. Dette er sånn patriarkalske menn er. Det er derfor det er så viktig å lære gutter å respektere jenter og kvinner.

Jeg lærer ikke mine sønner å danse etter en selvopptatt jentes pipe. Respektere jenter og kvinner? Jeg vil ikke sammenliknes med en som oppfører seg som denne tiktok-baben. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Morsom type, dum dame. 

Anonymkode: af2a9...5ec

Dame? 

Jentunge. Selvopptatt og høy på seg selv. Gud hjelpe. Heier på gubben! 

Anonymkode: 4c02f...e8d

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke sånn at man MÅ få viljen sin fordi man spør pent altså.

Anonymkode: b669a...5f9

Skrevet

«Gamle» menn er generelt ikke det. 

Jeg opplever at mennesker blir litt mer av seg selv etterhvert som de bli eldre. Det kan være positivt, f eks når flink pike innser hun ikke er satt på denne jorden for å please andre rundt seg og gir litt mer faen. Men ikke fullt så positivt når de som ofte alt er egosentriske og bastante blir det på steroider. 

Men generelt er de fleste hyggelige og menn over 50, hvite til og med, kan være både omsorgsfulle, tålmodige og kloke. 

Anonymkode: 48ade...942

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...