Gå til innhold

Kathrine på farmen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun er helt ufyselig menneske! Rart hun har venner der inne i det hele tatt. Ble så forbanna når de fikk penger på markedet,det hadde hun virkelig ikke fortjent! Hadde håpet at de dro hjem uten noe som helst. Trøsten er at ukesoppdraget hvertfall ikke ble godkjent så hun ikke får en finalekniv! Håper bare at noen snart er tøff nok til å velge Kathrine som førstekjempe så hun kanskje snart ryker. Men tror de andre er for feige til å tørre å ta henne.

Anonymkode: 84a54...a55

Ja hun virker å ha veldig lite selvinnsikt og tar ikke til seg velmente tilbakemeldinger. Hun tror visst at de som roper høyest har mest rett, og er derfor en sånn «roper» selv. Og syns derfor hun selv har rett. Helt håpløst å omgås slike i lengden.

Anonymkode: f077f...1bc

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Ja hun virker å ha veldig lite selvinnsikt og tar ikke til seg velmente tilbakemeldinger. Hun tror visst at de som roper høyest har mest rett, og er derfor en sånn «roper» selv. Og syns derfor hun selv har rett. Helt håpløst å omgås slike i lengden.

Ja 😳😳

Anonymkode: a31a5...33d

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hun er helt ufyselig menneske! Rart hun har venner der inne i det hele tatt. Ble så forbanna når de fikk penger på markedet,det hadde hun virkelig ikke fortjent! Hadde håpet at de dro hjem uten noe som helst. Trøsten er at ukesoppdraget hvertfall ikke ble godkjent så hun ikke får en finalekniv! Håper bare at noen snart er tøff nok til å velge Kathrine som førstekjempe så hun kanskje snart ryker. Men tror de andre er for feige til å tørre å ta henne.

Ja. Virkelig!  Greit nok at det er et spill, men det fins grenser! 

Anonymkode: a31a5...33d

Annonse

Hun er ett menneske som ikke evner å se seg selv utenfra, hun mener alle andre tar feil og hun har alltid rett og hun blir sur og furten når hun får begative tilbakemeldinger. Hun er rett og slett ett menneske det er vanskelig å like, og jeg håper hun ryker så fort som mulig!

Anonymkode: 2ba1f...5e1

Hun minner meg litt om en vennine av meg,hun kommer i konflikter med alle men det er aldri hennes feil. Hun ser ikke selv at når det alltid det er sjefen det er noe galt,alltid kjærestene,alltid husverten osv, da bør hun ha selvinnsikt nok til å gå i seg selv å tenke at det kanskje er noe med MEG. Men neida det gjør hun ikke! Da bytter hun både jobb og kjæreste konstant.

Bergen_by skrev (1 minutt siden):

Hun minner meg litt om en vennine av meg,hun kommer i konflikter med alle men det er aldri hennes feil. Hun ser ikke selv at når det alltid det er sjefen det er noe galt,alltid kjærestene,alltid husverten osv, da bør hun ha selvinnsikt nok til å gå i seg selv å tenke at det kanskje er noe med MEG. Men neida det gjør hun ikke! Da bytter hun både jobb og kjæreste konstant.

Slike mennesker er slitsomme å forholde seg til. En god leveregel er at hvis man kommer i konflikt/reagerer på ett menneske kan det hende det er det mennesket det er noe feil med, men hvis man havner i konflikt med flere bør man se på seg selv.

Anonymkode: 2ba1f...5e1

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Håper bare at noen snart er tøff nok til å velge Kathrine som førstekjempe så hun kanskje snart ryker. Men tror de andre er for feige til å tørre å ta henne.

Det tror ikke jeg. Spent på hvem som blir storbonde. Blir det Anders er det ikke sikkert Kathrine blir førstekjempe. 

Anonymkode: 97833...eaf

Synes det var rart det tok så lang tid før hun kom frem egentlig, de setter jo sammen personligheter som sammen skal lage drama og "god TV", men det har jo nesten bare vært idyll til nå.

Men det går bare en viss tid før store personligheter, på godt og vondt, trer frem, og da blir det drama 😉

Dette er en dame som tar stor plass, og som er vant til å få viljen sin, så det blir moro å se hvordan de neste ukene blir.

Anonymkode: 4f244...027

Annonse

Skjønner hva dere mener men, hun virker også til å være en flott dame med tak i. At hun er sjefete og leder bestemt, det er jo i grunn greit, det er hennes måte å lede en hel gjeng folk. Sikkert ikke så lett. Husk hun har bare vært slik når hun var storbonde.  Det kan fort bli framstilt litt feil også. Å vi må ikke glemme at vi er forskjellig, mulig hun syns det er vanskelig når plutselig alle går i mot henne slik, kanskje hun trekker seg inn i seg selv.  Ja syns vi kan prøve å se ting fra alle sin side før vi spyr ut av oss stygge kommentarer. Vi trenger forskjellige mennesker i denne verden, slik går verden fram, noen er harde og rett fram, noen er myke og forsiktige, vi trenger begge

Anonymkode: fe4bd...f79

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det tror ikke jeg. Spent på hvem som blir storbonde. Blir det Anders er det ikke sikkert Kathrine blir førstekjempe. 

Anonymkode: 97833...eaf

Nei blir det Anders så tar han sikkert Maria,letteste motstander.

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Håper hun fungerer bedre i stillingen som hovedtillitsvalgt 😳

Anonymkode: e34c1...f12

Åh, det gjør hun nok.

Hun der forventer å få viljen som gjennom og gir seg ikke på tørre møkka 😂 Stakkars arbeidsgiver som møter hun der 😉

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Åh, det gjør hun nok.

Hun der forventer å få viljen som gjennom og gir seg ikke på tørre møkka 😂 Stakkars arbeidsgiver som møter hun der 😉

Selv om hun hisser seg opp og ikke gir seg, så er hun jo ikke så flink å argumentere. Hun bare slenger beskyldningene tilbake, og unngår å svare på spørsmål. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...