Gå til innhold

Kevin Costner sier det er fornærmende å spørre om å ringe om 14 dager?

Anbefalte innlegg

Selvsagt er det en fornærmelse. Du føler deg ikke spesielt høyt prioritert hvis noen først skal ringe om to uker. Etter alt det andre viktige de skal bruke hele døgnet på i 14 dager.

De som syns det er greit er ikke vant til å ha forventninger til andre, og om de har, så blir de ikke innfridd. Dessverre gjelder det alt for mange, som bare tar til takke med dem som viser litt interesse, og så blir også forholdet senere deretter. Ha selvrespekt! 

Anonymkode: 64b0d...3d2

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Fikset den for deg. En interessert mann tar kontakt noen dager senere. En desperat mann tar kontakt samme dag/kveld. "Hei, ville bare sjekke, kom du deg trygt hjem?" (jeg er voksen, hva f. tror du?!).

Anonymkode: bb6da...301

Haha, ja godt mulig. Men så fremt tiltrekningen er tydelig gjensidig, så er det bare sexy om han tør å sende meg en melding av typen "Wow! Hjertet mitt slo et ekstra slag i dag"  like etter daten. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Fikset den for deg. En interessert mann tar kontakt noen dager senere. En desperat mann tar kontakt samme dag/kveld. "Hei, ville bare sjekke, kom du deg trygt hjem?" (jeg er voksen, hva f. tror du?!).

Anonymkode: bb6da...301

Det er jo sørgelig at du har så dårlig erfaring med menn. Om man liker hverandre er det ingenting desperat ved å ta kontakt kort tid etter daten. Du har kanskje ikke vært forelsket? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...