Gå til innhold

Kevin Costner sier det er fornærmende å spørre om å ringe om 14 dager?

Anbefalte innlegg

Leste akkurat dette:

"We exchanged numbers, and I told her that I would—did she mind if I called her in two weeks," he later told People. "I did not realize that was like an insult to a woman."

Arnold Schwarzenegger, Maria Shriver

Jeg var ikke klar over at dette var fornærmende 🤷‍♀️, hvorfor er det det?

Anonymkode: 55265...641

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

På hvilken planet er han det?

Anonymkode: bb6da...301

Denne planeten. Hvilken planet bor du på? Forøvrig, er jeg mest interessert i  svar på spørsmålet jeg stilte.

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Denne planeten. Hvilken planet bor du på? Forøvrig, er jeg mest interessert i  svar på spørsmålet jeg stilte.

Fint for deg at du synes han er pen, men de fleste av oss synes han er eldgammel. Det er derfor det ble reagert. Som jeg forklarte for deg.

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Du får stille tiden tilbake 20 år, og se om du får svar på spørsmålet ditt da.

Anonymkode: fbaf1...ae8

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Fint for deg at du synes han er pen, men de fleste av oss synes han er eldgammel. Det er derfor det ble reagert. Som jeg forklarte for deg.

Jeg vet ikke hvorfor du prater om deg selv i flertall, men hvor mange personer representerer du?

Du får stille tiden tilbake 20 år, og se om du får svar på spørsmålet ditt da.

Anonymkode: fbaf1...ae8

Vel, han giftet seg jo med en dame som var 19 år yngre enn ham selv, for 18 år siden, så kommentaren din er jo spot on og du burde jo hatt svar på spørsmålet da!

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Artikkelen er fra 2004. Det er en hel generasjon siden. Vi som var unge på den tiden, hadde kanskje litt høyere forventninger til menn, enn hva man har nå for tiden? 

Anonymkode: cf524...1de

Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

68 er ikke eldgammel. 

Anonymkode: 21bd0...789

Annonse

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Artikkelen er fra 2004. Det er en hel generasjon siden. Vi som var unge på den tiden, hadde kanskje litt høyere forventninger til menn, enn hva man har nå for tiden? 

Anonymkode: cf524...1de

Ok, du må nesten vise til at dating i 2004 og frem til i dag har endret seg! Du kan gjerne også vise til hvordan det var fornærmende å si noe slik for 100 år siden?

Ok, du må nesten vise til at dating i 2004 og frem til i dag har endret seg! Du kan gjerne også vise til hvordan det var fornærmende å si noe slik for 100 år siden?

De hadde ikke telefon for 100 år siden......

Anonymkode: 9375e...4d5

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jo, de hadde tlf for 100 år siden, men nå svarer du ikke på det jeg lurer på. Det er vel fordi du ikke har peiling på noe som helst hva gjelder denne tråden.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Leste akkurat dette:

"We exchanged numbers, and I told her that I would—did she mind if I called her in two weeks," he later told People. "I did not realize that was like an insult to a woman."

Fordi det betyr at man ikke er spesielt keen. 

Fordi han er eldgammel?

Han kan ha vært 20 da episoden inntraff. 

Anonymkode: 04b10...9a7

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

De hadde det. Men ikke MOBILE telefoner. 

Anonymkode: 04b10...9a7

Hva er det egentlig dere diskuterer her? Om Costner er gammel eller om det var dumt sagt?

I 2004 var han 49 år, og det er da bedre å si at man ikke ringer før om to uker enn å la noen vente så lenge. 

Alt man bruker tid på…

Anonymkode: 93d41...706

Anonym bruker skrev (På 5.11.2023 den 21.03):

Leste akkurat dette:

Fordi to uker er en evighet og det ikke tyder på at han prioriterer henne. I tillegg høres det arrogant ut, skal hun liksom gå og vente på en telefon så langt frem i tid?

En interessert mann gjør det han kan for å ta raskt kontakt 

Endret av Winterlady
Winterlady skrev (28 minutter siden):

En interessert desperat mann gjør det han kan for å ta raskt kontakt 

Fikset den for deg. En interessert mann tar kontakt noen dager senere. En desperat mann tar kontakt samme dag/kveld. "Hei, ville bare sjekke, kom du deg trygt hjem?" (jeg er voksen, hva f. tror du?!).

Anonym bruker skrev (På 5.11.2023 den 21.37):

Blir så irritert på aldersshaming på det nivået der. Han blir eldre, alle som ikke dør blir eldre. Du også. Ta ett skritt tilbake og spør deg, hva legger i kjekk? Er det å være fysisk sammenlignbar med en 20-åring når du nærmer deg 70? Hvis ikke er du bare eldgammel? Hva med intellekt og refleksjon, som igjen viser seg i hvordan du opptrer? Da vil det være litt urimelig å forvente at en 20-åring holder samme nivå som en på snart 70 år kanskje? 

Så når noen synes han er dritkjekk, ja da har de andre kriterier enn deg da og eldgammel er ett ikke-argument. 

Over til spørsmålet. Handler vel om forventning og hvordan man tolker det. Klart at en form for, jeg ringer deg, men har ikke tid til deg før om to uker, kan oppleves litt lunkent kanskje? Uten at det var ment sånn. Her kommer jo den glimrende tingen kommunikasjon inn. 

Anonymkode: 56783...e63

Fikset den for deg. En interessert mann tar kontakt noen dager senere. En desperat mann tar kontakt samme dag/kveld. "Hei, ville bare sjekke, kom du deg trygt hjem?" (jeg er voksen, hva f. tror du?!).

Hva er det med deg som føler det er innafor å stryke ut andres mening? Kan du ikke lage dine egne innlegg?

Anonymkode: 93d41...706

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...