Anonym bruker Skrevet 5. november 2023 #1 Skrevet 5. november 2023 Vi har en liten langhelg snart, så enten fra torsdag ettermiddag/kveld og til søndag, eller fra fredag morgen og til søndag, kommet ann på flytider. Jeg ønsker å dra til Milano, mannen til Paris. Ikke vært der før. Hvor ville dere dratt og hvorfor?😊har sett på Gdansk og, jeg har vært der, men mannen i Krakow. Anonymkode: 3cc17...403
Anonym bruker Skrevet 5. november 2023 #2 Skrevet 5. november 2023 Jeg er vel kjerringa mot strømmen nå men jeg har vært i alle de og likte best Krakow. Fantastisk å tusle rundt i sentrum ved markedsplassen. Elsker det når det er bilfritt og man kan bare slappe av. Små gater og herlige butikker. Et besøk i feks Auschwitz er også virkelig å anbefale. Nest etter kommer Paris. Flott men stort syns jeg. Får ikke den samme rolige koselige følelsen men likevel en fantastisk by. Gdansk har jeg vært i bare en gang men vi skal tilbake der nå på julemarked. Også en by som virkelig overrasket over hvor flott den er og selve hovedgaten er som ut av en film så fin er den. Milano er den byen som har skuffet mest. Tror den lever mye på navnet og at det skal virke så eksklusivt. Anonymkode: 11125...a8b
Anonym bruker Skrevet 5. november 2023 #3 Skrevet 5. november 2023 Med alle veggdyrene i Paris… velg Milano Anonymkode: 1713c...cc2
Anonym bruker Skrevet 5. november 2023 #4 Skrevet 5. november 2023 Alt annet enn Paris. Ikke hovedsaklig pga veggdyrene, men Paris er oppskrytt. Veggdyrene er bare de to strekene under svaret. Anonymkode: db370...6b2
Anonym bruker Skrevet 5. november 2023 #5 Skrevet 5. november 2023 Har en datter som studerer i Franrike, hun var i Paris på skoletur nå i høstferien, og mente Paris var oppskrytt.... Anonymkode: 6278f...409
Anonym bruker Skrevet 5. november 2023 #7 Skrevet 5. november 2023 Er det lov å slenge inn Bologna som alternativ? Jeg liker Milano bedre enn Paris, men Bologna er enda bedre enn Milano! Anonymkode: a605e...b13
Anonym bruker Skrevet 5. november 2023 #8 Skrevet 5. november 2023 Takk for svar og tips dere. Får se hva det blir til😊 Hi Anonymkode: 3cc17...403
Anonym bruker Skrevet 6. november 2023 #9 Skrevet 6. november 2023 Verona Annecy Wien Anonymkode: f5709...dad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå