Gå til innhold

Celleprøve hos gynekolog, og sex

Anbefalte innlegg

Jeg har time hos gynekolog og skal ta celleprøve blant annet, og plutselig slo det meg at timen er samme dag som mannen har bestilt en liten minitur for oss. Det vil definitivt bli sex, i hvert fall er det ønsket, men nå ble jeg litt i tvil. Kan man ha sex samme dag som celleprøve, eller vil det bli vondt? Jeg pleier å blø litt like etterpå, men tror det bare er de første timene. Noen som husker eller vet? I så fall vil jeg flytte en av tingene. 

Anonymkode: 54cb3...2dd

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Du kan leve helt som normalt etter en vanlig celleprøve. Trenger ikke ta noen hensyn.

Anonymkode: ae1f0...c1d

Det er bra, men jeg lurte egentlig like mye på om det vil bli vondt/ubehagelig siden det åpenbart lages litt "sår" oppi der i og med at jeg blør. 

HI

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er bra, men jeg lurte egentlig like mye på om det vil bli vondt/ubehagelig siden det åpenbart lages litt "sår" oppi der i og med at jeg blør. 

HI

Det lages ikke noe sår, det bare skrapes litt med en vattpinne. At du blør noen dråper betyr ikke at det er et "skrubbsår" inni der liksom, bare at livmortappen din har slimhinner som reagerer lett på berøring.

Du har uansett ikke nerver som blir vonde av dette i livmortappen, så det går helt fint.

Anonymkode: 65a06...218

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Du blør bittelitt rett etterpå. Men ingen smerter 

Anonymkode: 0b14c...d89

Hvordan vet du det? Har tatt celleprøve der jeg ikkr har blødd, og celleprøve der jeg har hatt vondt etterpå… Folk er forskjellige!

Anonymkode: 645ce...cc8

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...