Gå til innhold

Er det upassende om en mann og en kvinne stryker hverandre på armen når de begge har partnere hjemme?

Anbefalte innlegg

Om de hadde vært venner i ørten år og hadde dette som sin "greie" hadde det gjerne vært helt ok. Men la oss si at dette er forholdsvis nye bekjente? Som satt i sofaen og strøk hverandre på armen. Uten å gå lenger på noen måte. Hadde du tenkt noe?

Anonymkode: 7797d...1a7

Fortsetter under...

Annonse

Det er rimelig spesielt å sitte og stryke på hverandre i det hele tatt i en ny relasjon, med mindre det er snakk om kjærester.

For en rar ting å gjøre. Uansett, så synes jeg faktisk det høres ganske intimt ut, så jeg hadde ikke likt det slik du beskriver det. Det hadde vært noe helt annet med ett-to stryk nedover en arm, ryggen el. for å trøste el., men ikke å sitte og stryke på hverandre. 

Anonymkode: 5937f...1ee

Med mindre den ene akkurat hadde fortalt om en tragedie som hadde rammet personen, slik at dette var ment som en trøst, så er det spesielt. 

Annonse

the amazing spidermamma skrev (1 minutt siden):

Med mindre den ene akkurat hadde fortalt om en tragedie som hadde rammet personen, slik at dette var ment som en trøst, så er det spesielt. 

Det er vel derfor det står at det er snakk om et nytt bekjentskap.

Forteller man om en tragedie til en gammel venn av det motsatte kjønn som er gift med en annen person, så er det for de fleste helt innafor med sympati og armstryking.

Forteller man om en tragedie til et nytt bekjentskap av det motsatte kjønn som er gift med en annen person, på en måte som skal fremkalle sympati og armstryking, og den andre ikke gjennomskuer det hele, og stryker i vei, så lukter det SVIDD. 

Anonymkode: f748f...86c

Å legge ei hånd på armen er nøytralt. Å la den ligge der hele kvelden er ikke det. Å sitte og puse og gni er heller ikke nøytralt. Jeg er generelt en klemmer og en ganske fysisk person, men det er noe med tidsaspektet her. Alle berøringer kan vare litt for lenge og få et annet innhold med det.

Anonymkode: a92c3...555

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...