Gå til innhold

Ledlys kubbelys

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det trodde folk da de begynte å kjøpe falske blomster/planter en gang på 80/90-tallet også 🤣 De så jo sååååå ekte ut, og det var jo såååå praktisk!

Anonymkode: 80965...832

Du vet at slike kunstige planter selges i stor skala enda? Eller kanskje du tror de du ser er ekte ;) Argumentet ditt holder i alle fall ikke vann.

Anonymkode: a9933...cd8

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Du vet at slike kunstige planter selges i stor skala enda? Eller kanskje du tror de du ser er ekte ;) Argumentet ditt holder i alle fall ikke vann.

Kunstige planter i private hjem? Joda, finnes sikkert noen 😬

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det trodde folk da de begynte å kjøpe falske blomster/planter en gang på 80/90-tallet også 🤣 De så jo sååååå ekte ut, og det var jo såååå praktisk!

Det er vel ikke så mange som mener at led-lys ser helt ut som levende lys? Men de er like nok, mye tryggere og miljøvennlige, og ikke minst bedre for inneklima. Så ja, jeg tror også at de har kommet for å bli. 

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ikke så opplyst du skjønner jeg

Anonymkode: 2bf36...08a

«Opplyst», faktisk 🤣 Kremargumentet på dib, uansett tema! 
Ja, jeg tror salget av kunstige planter til private hjem har falt drastisk siden 80/90-tallet. Ja, jeg tror det samme kommer til å skje med LED-lys.

Ok? Kanskje tar jeg feil. Tiden vil vise. Uanset er det vel ikke så farlig at jeg tror dette er en hype? Det går ikke utover noen, ikke sant? Det er LED-lys vi snakker om her liksom… Ikke noe å hisse deg opp over!

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

«Opplyst», faktisk 🤣 Kremargumentet på dib, uansett tema! 
Ja, jeg tror salget av kunstige planter til private hjem har falt drastisk siden 80/90-tallet. Ja, jeg tror det samme kommer til å skje med LED-lys.

Ok? Kanskje tar jeg feil. Tiden vil vise. Uanset er det vel ikke så farlig at jeg tror dette er en hype? Det går ikke utover noen, ikke sant? Det er LED-lys vi snakker om her liksom… Ikke noe å hisse deg opp over!

Den eneste som kan sies å hisse seg opp her er jo deg? Du har svært sterke meninger om noe helt ubetydelig. Chill litt'a ;) 

MissSaigon skrev (2 minutter siden):

Den eneste som kan sies å hisse seg opp her er jo deg? Du har svært sterke meninger om noe helt ubetydelig. Chill litt'a ;) 

Hehe! Mitt opprinnelige bidrag til tråden var dette:

«Det trodde folk da de begynte å kjøpe falske blomster/planter en gang på 80/90-tallet også 🤣 De så jo sååååå ekte ut, og det var jo såååå praktisk!»

Og dette lille, uvesentlige (i den store sammenhengen)  innlegget gjør folk så hissige at de ser seg nødt til å kalle meg «lite opplyst». Lite visste jeg at dette var så personlig for folk 😊

Som sagt: Det er bare LED-lys og en personlig mening/antagelse. Ingen er i fare, og uenighet er heller ikke farlig 👍🏻

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg tror salget av kunstige planter til private hjem har falt drastisk siden 80/90-tallet.

Det har vel heller økt dramatisk, bare at du ikke klarer å se forskjell på falske og ekte lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...