Gå til innhold

Marius Høiby🤔

Anbefalte innlegg

For en ekkel type. Han har jo vært innblandet i mye skandaler og fremstiller seg selv som en rikmannsgutt som kan gjøre hva han vil uten konsekvenser. Han ser så slibrig ut. Statusen han har er basert kun på hans mor, stefar og søsken, han er jo egentlig ingenting. Skjønner ikke hva jentene ser i han. En gang var han nydelig, nå har han verken utseende eller sjarm.

https://www.seher.no/kongelig/rakjorte-og-avslorte-seg-selv/80454548

Anonymkode: 50bc8...61a

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443865-marius-h%C3%B8iby%F0%9F%A4%94/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Å ikke overholde trafikkregler, da ser jeg rødt. Man filmer ikke mens man kjører. Lavmål. Selvom det kanskje ikke var så mage som ferdes akkuart der han kjørte. 

Anonymkode: 0cb9c...5b0

Nei, «bare en gardist som holdt på å ryke med» som han pent skrev. Samme det liksom, en fra eller til. Han er 26 år, skulle tro at man var litt klokere i den alderen. 

Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

For en ekkel type. Han har jo vært innblandet i mye skandaler og fremstiller seg selv som en rikmannsgutt som kan gjøre hva han vil uten konsekvenser. Han ser så slibrig ut. Statusen han har er basert kun på hans mor, stefar og søsken, han er jo egentlig ingenting. Skjønner ikke hva jentene ser i han. En gang var han nydelig, nå har han verken utseende eller sjarm.

Godt jeg er for gammel til å bry meg om sånne ikke viktige ting... 

Anonymkode: fff6c...069

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Godt jeg er for gammel til å bry meg om sånne ikke viktige ting... 

Anonymkode: fff6c...069

Men for gammel til å kommentere på ikke viktige ting, er du heldigvis ikke 😅

Anonymkode: b52ad...128

Annonse

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Du starter en tråd for å hetse en ung mann? For det første så bryter du forumreglene og for det andre viser du deg som et stakkarslig menneske. 

God start på dagen 😂

Denne «unge mannen» har selv valgt å legge ut video på some og da tenker jeg det er lov å diskutere. Dessuten er han vel 26 år og bør ha mer vett enn en på 17?

Anonymkode: 61520...d53

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du starter en tråd for å hetse en ung mann? For det første så bryter du forumreglene og for det andre viser du deg som et stakkarslig menneske. 

God start på dagen 😂

Hetse? Å kritisere noen som kjører i 90, tar bilde av det, og ler av at han nesten kjørte ned en gardist, er det hets altså? Skal alle som bryter trafikkreglene koses med? Skal det gå upåaktet hen? 

Anonymkode: 09fed...1d6

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Denne «unge mannen» har selv valgt å legge ut video på some og da tenker jeg det er lov å diskutere. Dessuten er han vel 26 år og bør ha mer vett enn en på 17?

Anonymkode: 61520...d53

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hetse? Å kritisere noen som kjører i 90, tar bilde av det, og ler av at han nesten kjørte ned en gardist, er det hets altså? Skal alle som bryter trafikkreglene koses med? Skal det gå upåaktet hen? 

Anonymkode: 09fed...1d6

Hva har det uthevde med at han kjører for fort å gjøre? 

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Hva har det uthevde med at han kjører for fort å gjøre? 

At han ikke respekterer lover. Folk som ikke respekterer lover og tror de er over loven er ekle.

Anonymkode: 18a27...b72

Ekkel, slibrig, har ikke utsende med seg? 

Ja. Faktisk. Inntrykk gjør noe med hvordan utseendet og annet oppfattes. Når noen bryter sosiale normer, lover og regler, så mister en fort all respekt for de. Da ser de ekle, slibrige ut, da synes en ikke lenger de er noe hyggelige å se på.

Anonymkode: 18a27...b72

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...