Gå til innhold

Pyntet huset på min bursdag men ikke når venninna mi fikk ha bursdag hos meg?

Anbefalte innlegg

Fikk høre fra sist helg av venne gjenge  som hun også er en del av at hun mente at det var litt rart at jeg hadde pyntet hjemme hos meg i MIN bursdag og hadde kake, snacks osv men gjorde ikke det når hun fikk feire og ha sin bursdag hjemme hos meg?

Jeg sto med leilighet og en liten gave til henne da hun bor med foreldre og ikke var helt gira på å ha det hjemme hos seg selv så jeg tenkte å være grei at hun kunne ha det hos meg i stedet. Men tenker om hun ville ha pynt og dekorasjoner og kake må jo hun medbringe selv? Jeg kjøpte mine egne dekorasjoner og laget bakst selv. Fordi det er mitt ansvar når jeg skal feire bursdag i hjemme mitt og stå for slikt. Var jeg grådig eller?

Anonymkode: ba810...417

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Fikk høre fra sist helg av venne gjenge  som hun også er en del av at hun mente at det var litt rart at jeg hadde pyntet hjemme hos meg i MIN bursdag og hadde kake, snacks osv men gjorde ikke det når hun fikk feire og ha sin bursdag hjemme hos meg?

Jeg sto med leilighet og en liten gave til henne da hun bor med foreldre og ikke var helt gira på å ha det hjemme hos seg selv så jeg tenkte å være grei at hun kunne ha det hos meg i stedet. Men tenker om hun ville ha pynt og dekorasjoner og kake må jo hun medbringe selv? Jeg kjøpte mine egne dekorasjoner og laget bakst selv. Fordi det er mitt ansvar når jeg skal feire bursdag i hjemme mitt og stå for slikt. Var jeg grådig eller?

Nei det synes jeg var fint gjort av deg. Og egentlig dårlig gjort av venninna di å si sånn når du har stilt opp på den måten du har. Men da vet du det til neste gang at du avklarer på forhånd hvem som skal gjøre hva. Hvis hun er vant til å bo med foreldrene er hun kanskje vant til å få ordnet alt for seg.

Anonymkode: 669d0...0e1

Annonse

Jeg tenker at bursdagsbarnet er selv ansvarlig for å pynte og ordne kake/snacks når det er bursdagsbarnet selv som inviterer. Du har jo holdt huset, noe som jeg vil tro ga merjobb for deg med å vaske før og etter, rydde osv. Kreve at du skal pynte og fikse kake også er litt vel drøyt og utakknemlig.

Anonymkode: e495b...a6c

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Er så lei av denne tenåringsguiden... Er jo bare drittunger her jo. 

Anonymkode: a50d1...37d

Da er det bare og logge av å dra :) tror disse folka er like lei av dine nedlatende kommentarer altså :) 

Neste gang kommuniserer du bedre på forhånd. Type: vil du ha nøkkelen til leiligheten så du kan pynte og lage mat der? Eller forbereder du alt hjemme og kommer litt tidligere den dagen?

Anonymkode: 83331...8af

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Da er det bare og logge av å dra :) tror disse folka er like lei av dine nedlatende kommentarer altså :) 

Merkelig at det er bare denne brukeren du responderer til da.....

Anonymkode: a1c9b...705

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Jeg rapporterer avsporinger :) 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det er bare disse to kommentaren du kommer med når du får flere gode svar? Ungdomsskolenivå på hele fjøla. 

Anonymkode: 9d68c...6ec

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Neste gang kommuniserer du bedre på forhånd. Type: vil du ha nøkkelen til leiligheten så du kan pynte og lage mat der? Eller forbereder du alt hjemme og kommer litt tidligere den dagen?

Anonymkode: 83331...8af

Denne kommunikasjonen kunne jo venninna tatt ansvar for og. Merkelig å bare forvente at noen andre rigget fest for deg. Skulle hi betale for pynten og kanskje?

Anonymkode: a4651...386

Jeg lot ei venninne ferie bursdag hos meg en gang. Da følte jeg at festen var en del av gaven fra meg, så jeg hang opp masse ballonger, pyntet og kjøpte snacks og drikke. Kake hadde hun med selv. Ble kjempekoselig. Tenker at man må avklare sånt på forhånd, ihvertfall hvis du vet at du ikke har tenkt å bidra noe utover å ha det hos deg. 

Anonymkode: 345d7...2cc

Jeg hadde nok pyntet leiligheten hvis en venninne skulle feiret bursdag her. Hvis hun ikke hadde sagt noe om å selv gjøre det, så hadde jeg jo gjort det som en gest. Jeg syns ikke at det er så feil at du ikke gjorde det, i sånn grad at hun bør klage over det til andre da. 

Anonymkode: a0a7d...5cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...