Gå til innhold

Viggo Venn, flere som synes han er ekstremt karismatisk?

Anbefalte innlegg

Han er jo en pen, og tilsynelatende hyggelig og morsom mann allerede altså, men jeg har ikke sett så mye til han foruten forræder og såvidt tilfeldig gjennom some. Men mannen har jo en ekstrem karisma? Eller er det bare meg? 🙊🙊 er ekstremt få mennesker som gir meg den følelsen. For karisma er jo en ganske kraftig kraft.

Anonymkode: a709e...ceb

Fortsetter under...

Hyra han inn til en jobbevent rett før han deltok i BGT. Veldig hyggelig fyr å forholde seg til, og utrolig morsom live. Utrolig flink til å spille videre på publikums reaksjoner, og gjorde gode bakgrunnsjekker på hva målgruppen var før han kom. Absolutt en karismatisk fyr.

Anonymkode: 6fbb6...9af

Annonse

Han ser ok ut, virker oppvakt og nysgjerrig  og tør å stå for det han mener selv om han står litt alene. Sånn oppfatter jeg han. Ikke veldig selvsikker, men jobber med saken. Ekstremt karismatisk syns jeg ikke han er, men definitivt gode egenskaper! Stort potensiale. 

Anonymkode: 6bc71...17e

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ikke veldig selvsikker, men jobber med saken.

Det har jeg lagt merke til jeg også. Det er interessant, for å ene siden så tør han VIRKELIG drite seg ut og har moro på egen bekostning, som er det som gjør han så sjarmerende, å andre siden så er der noe ved han som viser at han har ikke den helt store selvtilliten. Men det er ikke negativt ment, det positive er at han på ingen måte fremstår som arrogant, som en med overveldende god selvtillit kan fremstå. Og i tillegg, nettopp fordi han ikke har sånn veldig høy selvtillit så er han heller ikke "sort-hvit-likt", det vil si, enten hater folk eller elsker folk, der er han ikke. Han er sånn som en kan synes ikke faller i smak, men som likevel kan være morsom og som en fint kan omgås likevel.

Virker som en flott fyr, absolutt! Og jeg kan helt klart se hvorfor han er sjarmerende for en del.

Anonymkode: 4df8f...db0

For et underlig spørsmål. Så klart han er karismatisk, man kan ikke sjarmere seg til seier i BGT uten at man har en aura av noe.
Om jeg liker typen? Synes han virker som et artig menneske. Men vet liksom ikke helt hva han skal brukes til. 

Anonymkode: 77de6...7f3

Annonse

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

For et underlig spørsmål. Så klart han er karismatisk, man kan ikke sjarmere seg til seier i BGT uten at man har en aura av noe.
Om jeg liker typen? Synes han virker som et artig menneske. Men vet liksom ikke helt hva han skal brukes til. 

Anonymkode: 77de6...7f3

Jeg tenkte akkurat det samme. Han hadde aldri vunnet hvis ikke han hadde vært karismatisk, men det betyr selvfølgelig ikke at alle synes han er det.

Anonymkode: ad074...ec2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...