Gå til innhold

Det er jammen rart når man legger en livsfase bak seg...

Anbefalte innlegg

Jeg har fire barn, og har egentlig aldri hatt barnevakt, så i et par tiår nå har livet bestått av familietid. 

Men i høst har eldste flyttet hjemmefra, og i kveld er nest eldste hos kjæresten, de to yngste på overnattingsbesøk hos hver sine venner og gubben på guttefest hos en kompis.

Så plutselig sitter jeg helt alene hjemme en fredagskveld, tacoen byttet ut med brødskive med speilegg, og i kveld er det bare meg i sofakroken og jeg kan styre fjernkontrollen helt selv 🙂

Tiden som småbarnsmor er definitivt over, og en ny livsfase med større barn og en helt annen prioritering av tid har startet. Tror jammen jeg må finne meg en hobby 😉

Ha en god helg alle sammen, og ikke glem å kose dere med de positive tingene i livsfasen dere er i, for plutselig starter en ny....

Anonymkode: b1aac...b51

Fortsetter under...

Det er bittersøtt når livsfasene endres. Vi ønsker at barna skal vokse og bli selvstendige, men så er det vemodig også. 

Ønsker deg en fin fredagskveld, og takk for påminnelsen om å nyte livet som det er. 

Anonymkode: d851c...623

Enig, det har vært noen sånne 😊. Skulle finne vinterjakke til sønnen min her en dag, syntes de hadde så utrolig dårlig utvalg i den nettbutikken, men så fant jeg ut at jeg var i feil "avdeling" gutten min bruker hvist ikke barn lenger, men junior 😉🙂

Kos deg masse i kveld 🥰. Nå er gutten min bare 7 år, så jeg har mange sånne faser igjen. 

Anonymkode: 42f65...6fd

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...