Gå til innhold

"Slafsetøy". Hva slags klær bruker dere hjemme?

Anbefalte innlegg

Nå om høsten og vinter bruker jeg pysjbukse og singlet. Bytter pysj nesten hver dag da jeg ikke bruker truse under. Mannen bruker joggebukse og t-skjorte. Barna løper også rundt i pysj og t-skjorte om de bare er inne. Hva bruker dere? 

Anonymkode: 9e633...3c4

Fortsetter under...

Joggebukse eller en litt løs treningstights. Treningstopp som er litt slapp og tskjorte. Orker ikke klær som strammer. Mannen går med shorts i bomull og t skjorte som regel. En lørdag uten planer går ungene med onepice hele dagen hjemme.

Anonymkode: ebcd9...1c0

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Joggebukse eller en litt løs treningstights. Treningstopp som er litt slapp og tskjorte. Orker ikke klær som strammer. Mannen går med shorts i bomull og t skjorte som regel. En lørdag uten planer går ungene med onepice hele dagen hjemme.

Anonymkode: ebcd9...1c0

Onepice, ja. Kanskje jeg skal dra frem den igjen😄

Annonse

Har en deilig onepice som er veldig behagelig å gå i.

Jeg har også en deilig joggedress som jeg elsker å gå med inne.

Å så har jeg favorittplagget som er tynn fleecebukse og en tynn fleecegenser,det er så utrolig deilig å gå med inne. Er ikke i jobb nå så det går mye i koseplagg.

Anonymkode: 0809b...2a1

Jeg skifter med det samme jeg kommer inn dørene etter jobb, og da er det joggebukse og myk genser som gjelder. Har et deilig sett i ull til de kaldeste dagene. Klærne er pene nok til å ta mot gjester som kommer og behagelige nok til sofakroken. 

Anonymkode: c0f58...86f

Jeg går like gjerne i arbeidstøy(smale dressbukser, chinos, plain genser eller skjorte) hjemme som i "slafsetøy". Føler meg så vel i det. Jeg eier ikke noe som er utpreget slafs, men det hender jeg går i jazzpants og t-skjorte. Pysjbukse stort sett når jeg er syk.

Anonymkode: b255b...b8d

Skifter umiddelbart når jeg kommer hjem til pysj eller joggebukse. Tror jeg har mer «hjemmetøy» enn hverdagsklær.

bruker pysjbukse og t-skjorte eller hettegenser, pysjshorts, tights, ullundertøy. 

Anonymkode: 4b283...ad6

Jeg har noen kjoler som er kun til hjemmebruk. I tillegg har jeg noen vide, blomstrete bukser i tynn jersey. Om det er kaldt går jeg i ullbukser fra cubus. Som overdel er det stort sett t-skjorte og ei strikkejakke om det er kaldt. 

Annonse

Jeg går bare med jeans, både ute og hjemme. Har alltid syntes jeans er mest behagelig. Joggebukse liker jeg ikke :o 

På overkroppen bruker jeg behagelige T-skjorter, med en Bergans fleecejakke med ull utenpå når det er litt kaldt som nå ☺️

Anonymkode: 690d6...75b

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Jeg går bare med jeans, både ute og hjemme. Har alltid syntes jeans er mest behagelig. Joggebukse liker jeg ikke :o 

På overkroppen bruker jeg behagelige T-skjorter, med en Bergans fleecejakke med ull utenpå når det er litt kaldt som nå ☺️

Anonymkode: 690d6...75b

Olabukse er ikke det verste å gå i, men pysj og joggebukse er ti ganger bedre. Men vi er jo forskjellige. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Fleece joggebukser fra Cubus og varme strikkagensensere. Det må være løst og varmt

Anonymkode: cd91f...8bb

Har Cubus fleece joggebukser, det visste jeg ikke. Det høres behagelig ut.

Anonymkode: dc296...013

Det er ikke så ofte jeg skifter fra jobbklær til noe annet. Om jeg gjør det, så blir det pysj eller joggebukse og hettegenser (som er for stygg til jobb-bruk). Skal jeg ikke noe i helga, er pysjen ofte på til langt utpå dagen. Vanlige klær ellers, jeans og genser/skjorte. 

Anonymkode: a6c0b...409

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Har Cubus fleece joggebukser, det visste jeg ikke. Det høres behagelig ut.

Anonymkode: dc296...013

Tenkte det samme. Må Google litt tror jeg. 

Jeg trodde folk pyntet seg for sin egen del. Da går man vel ikke rundt i pysj eller joggebukse?

Vi har det ikke så veldig varmt hjemme om vinteren så da går jeg i ullundertøy, jeans og ullgenser for eksempel.

Anonymkode: 90e1f...4a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...