Gå til innhold

Julekalender til hund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vi fikk hund i januar, og skal nå ha første jul sammen med han.
Ungene vil absolutt at han også skal ha julekalender, så jeg tenker "hvorfor ikke".

Googlet litt og ser det fins flere forskjellige.
Noen som kan anbefale en?

Anonymkode: 2ca62...af4

Jeg hadde sagt at det er tull. Noe det også er. 

Anonymkode: 9c5b6...01c

Vi kjøper bare den første vi finner i dyrebutikken, så ikke så mye research her. Det er en litt større eller flere små godbiter i hver luke, godt innpakket slik at hunden ikke får spist dem uten hjelp. Ungene elsker å styre med dette, selv nå som tenåringer, og hunden har faktisk skjønt poenget også. 

Anonymkode: eaec1...eb2

Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Jeg hadde sagt at det er tull. Noe det også er. 

Anonymkode: 9c5b6...01c

Jeg hadde ikke tenkt tanken før barna sa de ønsker det.
Han er med på alt til det daglige, er det så rart at de også vil ha han med på kalenderåpning?
Ja, han kommer til å få kalender han også, men det er siden det er en koselig ting for barna, ikke siden jeg tror han skjønner det.

HI

Annonse

Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

WHY?

Anonymkode: f712a...9f7

Det er jo like meningsløst å kjøpe kalender til unger og mann om man skal se sånn på det. Men kalender er kos og hvis familien kjører julekalender allerede er det jo bare gøy å gjøre stas på den firbeinte også.

Anonymkode: da297...1f0

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Det er jo like meningsløst å kjøpe kalender til unger og mann om man skal se sånn på det. Men kalender er kos og hvis familien kjører julekalender allerede er det jo bare gøy å gjøre stas på den firbeinte også.

Anonymkode: da297...1f0

Eh nei? Kalender er jo nedtelling til jul. Du tror hunden teller ned? Eller tror du kalender bare er en gave eller godis hver dag uten noen annen tanke bak og at det er helt tilfeldig vi har dem i desember? Kalender er ikke ment som noe man gjør stas på noen med, du er jo helt på bærtur. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Eh nei? Kalender er jo nedtelling til jul. Du tror hunden teller ned? Eller tror du kalender bare er en gave eller godis hver dag uten noen annen tanke bak og at det er helt tilfeldig vi har dem i desember? Kalender er ikke ment som noe man gjør stas på noen med, du er jo helt på bærtur. 

Hva du mener om at mine barn ønsker å inkludere hunden i nedtellingen til jule og magien rundt det er irrelevant.
Du skal selvfølgelig få lov til å tenke å mene hva du vil, men ønsker du å diskutere det, lag en egen tråd.

Jeg kommer til å kjøpe en kalender til hunden for å glede barna, det er mitt valg akkurat som at du aldri ville ha gjort det.

Det jeg spurte om var om noen hadde en å anbefale, ikke hva de syns om å kjøpe/lage julekalender til sine dyr.

HI

Hundene våre får "tannpinne" hver dag. Så i desember er de i en gammel tøy kalender og de sitter pent og venter under den hver dag når jeg sier "Skal vi sjekke kalenderen?" De får likevel hver dag, så når de ser at ungene får sjokoladen i kalenderen så får de dentastick'n.

Anonymkode: 916eb...ef1

Anonym bruker skrev (På 2.11.2023 den 21.24):

Vi fikk hund i januar, og skal nå ha første jul sammen med han.
Ungene vil absolutt at han også skal ha julekalender, så jeg tenker "hvorfor ikke".

Googlet litt og ser det fins flere forskjellige.
Noen som kan anbefale en?

Den fra europris elsker hunden her hjemme

Anonymkode: 28f83...0e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...