Gå til innhold

"Kongen befaler" i vann😊

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor "kongen befaler", hvorfor ikke "dronningen befaler"? Hvorfor skal det alltid ses opp til menn og hvorfor skal menn alltid oppfattes som at de har rett for at de har makt? En kvinne ville gi mye bedre ordre enn en mann. En kvinne ville ikke sende noen ut til å bli skadet eller dø. Kanskje på tide å slutte å lære barn å se opp til menn og begynne å bruke kvinner som foregangseksempler i stedet?

Anonymkode: 033f2...3f7

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor "kongen befaler", hvorfor ikke "dronningen befaler"? Hvorfor skal det alltid ses opp til menn og hvorfor skal menn alltid oppfattes som at de har rett for at de har makt? En kvinne ville gi mye bedre ordre enn en mann. En kvinne ville ikke sende noen ut til å bli skadet eller dø. Kanskje på tide å slutte å lære barn å se opp til menn og begynne å bruke kvinner som foregangseksempler i stedet?

Omg. var virkelig det noe å bli krenket for 🤣

Anonymkode: 26bcb...39c

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Hvorfor "kongen befaler", hvorfor ikke "dronningen befaler"?

Å herregud!!! Slutt å vær så rødstrømpe! De skal lage en selskapslek basert på et tv-program. Det heter KONGEN BEFALER! 

Anonymkode: 208a7...e3e

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

🤣🤣😂

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Å herregud!!! Slutt å vær så rødstrømpe! De skal lage en selskapslek basert på et tv-program. Det heter KONGEN BEFALER! 

For oss som har levd litt lenger så er «Kongen befaler» en lek vi hadde i skolegården og på lekeplassen. Tv-programmet kom ca 40-50 år etter. 

Anonymkode: 87802...335

Annonse

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

For oss som har levd litt lenger så er «Kongen befaler» en lek vi hadde i skolegården og på lekeplassen. Tv-programmet kom ca 40-50 år etter. 

Anonymkode: 87802...335

Det også, men det var ikke det Hi spurte om. 

Regner med at det er kongen befaler som leken. Her er det jo mange muligheter for moro.

Kongen befaler -løft høyre arm

Kongen befaler - løft venstre arm

Kongen befaler - løft høyre ben

Løft venstre ben

Kongen befaler - svøm sakte framover

Svøm bakover

Kongen befaler - plask med venstre hånd

Kongen befaler - plask med høyre hånd

Kongen befaler - ta på høyre fot med venstre hånd

Kongen befaler - hold pusten

Ta på venstre fot med høyre hånd

Himmel og hav skrev (37 minutter siden):

Regner med at det er kongen befaler som leken. Her er det jo mange muligheter for moro.

Kongen befaler -løft høyre arm

Kongen befaler - løft venstre arm

Kongen befaler - løft høyre ben

Løft venstre ben

Kongen befaler - svøm sakte framover

Svøm bakover

Kongen befaler - plask med venstre hånd

Kongen befaler - plask med høyre hånd

Kongen befaler - ta på høyre fot med venstre hånd

Kongen befaler - hold pusten

Ta på venstre fot med høyre hånd

Er nok Tv-programmet. 

Jeg tenkte på tv programmet ja😊 

Har allerede kjørt en øvelse hvor de skulle svømme 100 meter med en ballong der eneste kriteriet var at ballongen ikke måtte treffe vannoverflaten. Enkelt og gøy😊 og med mange løsninger. 

Det er slike oppgaver jeg gjerne vil ha tips om😊

Anonymkode: a013d...755

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jeg tenkte på tv programmet ja😊 

Har allerede kjørt en øvelse hvor de skulle svømme 100 meter med en ballong der eneste kriteriet var at ballongen ikke måtte treffe vannoverflaten. Enkelt og gøy😊 og med mange løsninger. 

Det er slike oppgaver jeg gjerne vil ha tips om😊

Anonymkode: a013d...755

Jeg skjønte at det var Tv-programmet. Det var jo en gøy øvelse/oppgave😊 Hva med å få så mange bollonger som mulig oppi et oppblåstbart basseng kun med munnen? Kan bli mye kav. 

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Jeg vedder høyrearmen på at det er leken, og at HH sine forslag er spot on

Anonymkode: 898ec...016

Kjipt med den armen din du...😝

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...