Gå til innhold

Kan man ikke selv stille inn hvor mange kalorier man skal spise hver dag på lifesum?

Anbefalte innlegg

Jeg har lastet ned gratis appen og den viser at jeg skal spise nesten 2000 kalorier om dagen, noe som er altfor mye for meg. Kan jeg ikke stille inn et annet tall? Noen som vet? Jeg klarer ikke å finne ut av det.

Anonymkode: 5f029...ce8

Fortsetter under...

Jeg tror ikke du kan bestemme det nei. Du legger inn det målet du ønsker å nå (for eksempel vektnedgang 6 kg) og så beregner den hvor mange kalorier du kan spise daglig for å nå målet ditt innen et «fornuftig» tidspunkt.

Lillesofie skrev (15 minutter siden):

Jeg tror ikke du kan bestemme det nei. Du legger inn det målet du ønsker å nå (for eksempel vektnedgang 6 kg) og så beregner den hvor mange kalorier du kan spise daglig for å nå målet ditt innen et «fornuftig» tidspunkt.

Hmm, hvor står det når jeg når målet mitt? Jeg har lagt inn nåværende vekt og ønsket vekt, men ser ikke noe tidspunkt for når jeg skal nå det.

Hi

Tror det bare går an når du betaler for den 

Jeg skal i følge den spise 1800 kalorier, men ernæringsfysiologen ber meg spise 1000. Så jeg bruker den likevel, men stopper på 1000 selv om det frister og spise de resterende 800 som står der 

Anonymkode: c1b23...f04

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Tror det bare går an når du betaler for den 

Jeg skal i følge den spise 1800 kalorier, men ernæringsfysiologen ber meg spise 1000. Så jeg bruker den likevel, men stopper på 1000 selv om det frister og spise de resterende 800 som står der 

Ernæringsfysiologen anbefaler at du spiser 1000 kcal om dagen?? Tror det er på tide å skaffe en ny ernæringsfysiolog… 

Anonymkode: db540...2de

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ernæringsfysiologen anbefaler at du spiser 1000 kcal om dagen?? Tror det er på tide å skaffe en ny ernæringsfysiolog… 

Anonymkode: db540...2de

Neida. Det er en lengre forklaring på hvorfor bak dette. Så gjør som jeg får beskjed om (med noen utskeielser innimellom) og går jevnt og trutt ned i vekt 

Annonse

Før kunne man legge inn til-dato i Lifesum, men den ser ut til å være borte nå. Til meg sier den at jeg skal spise 1200 kalorier hver dag, og har kun lagt inn 3 kg som ønsket nedgang.. Aner ikke når appen mener jeg skal være i mål med det. Hadde jeg kunne ha skrevet inn 'innen 16 uker' så kunne jeg ha spist mer 😅

Anonymkode: c701d...0fc

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Hmm, hvor står det når jeg når målet mitt? Jeg har lagt inn nåværende vekt og ønsket vekt, men ser ikke noe tidspunkt for når jeg skal nå det.

Hi

Jeg fikk det opp første gangen jeg la inn ønsket målvekt. Da fikk jeg opp hvilken dato jeg skulle nå målet mitt, men jeg finner det ikke igjen senere 🤷‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...