Anonym bruker Skrevet 1. november 2023 #51 Del Skrevet 1. november 2023 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): For å være rasist i fred, skrev jeg. Norske lover garanterer deg trosfrihet, ytringsfrihet og tanke- og religionsfrihet, rett til å slippe hets og diskriminering. Den garanterer deg ikke retten til å slippe unna andres helt legitime reaksjoner på atal atferd. Anonymkode: 6c33a...590 Hvordan «i fred» tenker du? I fred for kommentarer fra deg på nett? De lar jeg meg ikke plage av. I fred fra tullinger som denne personen HI viser til? Hadde jeg heller ikke brydd meg om. Jeg bryr meg bare om meningene til rasjonelle personer. Anonymkode: 3dd8f...9b9 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443810-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-over-stokk-og-stein-for-folk-behov-for-detaljstyring-i-inkluderingens-navn/page/3/#findComment-150025176 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. november 2023 #52 Del Skrevet 1. november 2023 Når det gjelder Halloween så må de ta det de får. Er de frekke, tar jeg godteriet tilbake. Inviterer jeg, tar jeg hensyn til allergier, religionstull bryr jeg meg ikke om. Jeg serverer vanlige pølser, pizza med skinke, gelé og gummigodter til alle, og driter loddrett i om de er muslimer eller annet idiotisk tull. Anonymkode: 51ea7...239 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443810-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-over-stokk-og-stein-for-folk-behov-for-detaljstyring-i-inkluderingens-navn/page/3/#findComment-150025181 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. november 2023 #53 Del Skrevet 1. november 2023 Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Når det gjelder Halloween så må de ta det de får. Er de frekke, tar jeg godteriet tilbake. Inviterer jeg, tar jeg hensyn til allergier, religionstull bryr jeg meg ikke om. Jeg serverer vanlige pølser, pizza med skinke, gelé og gummigodter til alle, og driter loddrett i om de er muslimer eller annet idiotisk tull. Anonymkode: 51ea7...239 Du vet at barn ikke velger religion? Du syns det er rett å ekskludere små barn basert på foreldrenes tro? Anonymkode: f806d...66d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443810-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-over-stokk-og-stein-for-folk-behov-for-detaljstyring-i-inkluderingens-navn/page/3/#findComment-150025186 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. november 2023 #54 Del Skrevet 1. november 2023 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Hvordan «i fred» tenker du? I fred for kommentarer fra deg på nett? De lar jeg meg ikke plage av. I fred fra tullinger som denne personen HI viser til? Hadde jeg heller ikke brydd meg om. Jeg bryr meg bare om meningene til rasjonelle personer. Anonymkode: 3dd8f...9b9 Ja, selvfølgelig snakker jeg om situasjonen som omtales i HI. Anonymkode: 6c33a...590 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443810-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-over-stokk-og-stein-for-folk-behov-for-detaljstyring-i-inkluderingens-navn/page/3/#findComment-150025189 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. november 2023 #55 Del Skrevet 1. november 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Du vet at barn ikke velger religion? Du syns det er rett å ekskludere små barn basert på foreldrenes tro? Anonymkode: f806d...66d ❤️ Anonymkode: 6c33a...590 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443810-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-over-stokk-og-stein-for-folk-behov-for-detaljstyring-i-inkluderingens-navn/page/3/#findComment-150025190 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. november 2023 #56 Del Skrevet 1. november 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Akkurat. Vil man bo et sted hvor ingen ringer på døren, så må man bo langt unna mennesker eller være typen som ingen tør å ringe på døren til. Det er ens eget ansvar hvor tilgjengelig man gjør seg. Og velger man da å gjøre seg selv tilgjengelig for unger med ulike behov, men gir kun ut godteri til noen av ungene, så kan man ikke klage på at noen reagerer. Man bosetter seg ikke på Tøyen og gir gelégodteri som kun Trine og Per som har blå øyne og lyst hår, kan spise, uten å få høre det. Dere kan bruke alle de evfemismene dere bare vil, om avfallshåndtering og økonomi og om at der er så vanskelig og komplisert for dere, men sånn som dette er verden. Mennesker rundt reagerer på rasisme og de reagerer på diskriminering og de reagerer på voksne som på annet vis ikke greier å oppføre seg kult. Lær dere å tåle det. Anonymkode: 6c33a...590 Så om naboen har et barn som sitter i rullestol, så kan ikke mine barn gå på ski i hagen? Eller om mitt barn er redd for vann så kan ikke naboland ha badebasseng på sommeren. Eller om mine barn er veganere så kan ikke naboen grille stek når vi er ute Du ser hvor dum din tankegang er, håper jeg. Hva om jeg bodde her først og så flyttet det inn muslimer i nabohuset? Hvem må da ta hensyn til hvem? Må de gi mine barn svin, eller må vi kjøpe hallalgodis til deres barn? Anonymkode: 0ffa6...08d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443810-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-over-stokk-og-stein-for-folk-behov-for-detaljstyring-i-inkluderingens-navn/page/3/#findComment-150025193 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. november 2023 #57 Del Skrevet 1. november 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): En muslimsk gutt i klassen til min datter fikk 200 kroner av sin far for å la være å gå på knask eller knep. Sikkert for å unngå å utsette gutten for slike situasjoner eller at han kommer hjem med mye godteri han ikke kan spise. Synd for den lille gutten å gå glipp av stemningen rundt utkledning og knask eller knep da… Anonymkode: 48952...75f Så utrolig kjipt for gutten å ha en far som er så hysterisk for at sønnen skal få i seg litt godteri som inneholder et snev av svin at han heller ser at gutten holder seg hjemme. Anonymkode: 55e8f...2c1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443810-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-over-stokk-og-stein-for-folk-behov-for-detaljstyring-i-inkluderingens-navn/page/3/#findComment-150025198 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. november 2023 #58 Del Skrevet 1. november 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Så om naboen har et barn som sitter i rullestol, så kan ikke mine barn gå på ski i hagen? Eller om mitt barn er redd for vann så kan ikke naboland ha badebasseng på sommeren. Eller om mine barn er veganere så kan ikke naboen grille stek når vi er ute Du ser hvor dum din tankegang er, håper jeg. Hva om jeg bodde her først og så flyttet det inn muslimer i nabohuset? Hvem må da ta hensyn til hvem? Må de gi mine barn svin, eller må vi kjøpe hallalgodis til deres barn? Anonymkode: 0ffa6...08d Er dette seriøst ment? Du ser forskjellen på det å gjøre noe alene og det å gjøre noe sammen med andre mennesker (a/k/a være sosial)? Om du inviterer barnet i rullestol til å være med på skitur, så bør du sørge for å bruke pulk. Om barnet ditt er redd for vann, så bør ikke naboen insistere på at barnet ditt skal bade i bassenget. Om barna dine er vegetarianer så er det taktløst å servere stek. Ingen må ta hensyn til noen. Poenget er at de som nekter å ta hensyn, og som oppfører seg asosialt, må regne med negative tilbakemeldinger. Og de negative tilbakemeldingene er helt legitime. Politiet kommer ikke ilende for å hjelpe deg bare fordi du gjør som du vil og deretter blir krenket av tilbakemeldingene du får. Norske barn er jevnt over ikke nødt til å spise svin, men jeg vil tro dine nye muslimske naboer vil ta hensyn til eventuelle allergier eller ønsker, med mindre de er sosialt tilbakestående. Anonymkode: 6c33a...590 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443810-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-over-stokk-og-stein-for-folk-behov-for-detaljstyring-i-inkluderingens-navn/page/3/#findComment-150025200 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. november 2023 #59 Del Skrevet 1. november 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Nei, jeg misforstod ikke. Det er ikke mer strenge regler i opprinnelsesland, selv om det kanskje virket sånn på de du møtte. Det handlet om at de la velviljen sin til. Og det er det som er mitt poeng. Hva er vitsen med å dele ut godteri om det ikke er for å å være sosial og til glede for seg selv og for andre? Og hvis man først skal være sosial, hvorfor ikke være det på den aller mest vrange og ufyselige måten som mulig, fremfor på den smidige måten hvor andre føler seg velkommen? Anonymkode: 6c33a...590 Joda du misforstår. Ble også godt kjent med ei som jobbet som lærer, de pleide å reise til andre land for å utveksle erfaringer, men de fikk streng beskjed om at om de ikke kunne spise det som ble servert så fikk de ikke dra. Skolene ville ikke høre noe om at det ikke ble servert halal mat der. Det handlet om å ta imot det man ble gitt, og ikke rynke på nesen og kreve noe annet. Anonymkode: 21495...fc2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443810-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-over-stokk-og-stein-for-folk-behov-for-detaljstyring-i-inkluderingens-navn/page/3/#findComment-150025202 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. november 2023 #60 Del Skrevet 1. november 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Joda du misforstår. Ble også godt kjent med ei som jobbet som lærer, de pleide å reise til andre land for å utveksle erfaringer, men de fikk streng beskjed om at om de ikke kunne spise det som ble servert så fikk de ikke dra. Skolene ville ikke høre noe om at det ikke ble servert halal mat der. Det handlet om å ta imot det man ble gitt, og ikke rynke på nesen og kreve noe annet. Anonymkode: 21495...fc2 Nei, jeg gjør altså ikke det. Det er forskjell på vert og gjest. Verten har et større ansvar for å tilpasse seg. Å si at man må tilpasse seg for å spise halal-mat er som å si at alle norske barn må spise svin. Det er en ikke-problemstilling. Du finner halalmat for en hver allergi og diagnose, for veganere og vegetarianere. Anonymkode: 6c33a...590 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443810-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-over-stokk-og-stein-for-folk-behov-for-detaljstyring-i-inkluderingens-navn/page/3/#findComment-150025204 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. november 2023 #61 Del Skrevet 1. november 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Først som sist. Jeg synes inkludering er viktig, men inkludering kan noen ganger bli litt for entusiastisk. Halloween i går. Og nå har det kommet melding på borettslagets side på FB. Det var svært få som hadde halalgodis. Oppfordrer neste år til å ha utvalg som alle kan spise. Sjokolade liker alle så det er fint å gi ut. Gi meg styrke. Hva er galt med folk? Halal er et livsstilsvalg sånn i bunn og grunn. Mitt barn tåler ikke sjokolade så her er gummigodis å foretrekke og det vi kjøper inn mest av. Og så kommer noen «som vil være snill» og forteller meg at godiset jeg GIR BORT ved døra er ekskluderende. Jeg har sittet på hendene for å ikke fyre av kommentarer. Så si meg, overreagerer jeg når jeg blir forbanna over å bli detaljstyrt på hva jeg deler ut? At når denne personen oppfordrer til mer sjokolade ekskluderer mitt barn. La nå folk få velge selv, disse ungene vet jo at i Norge er ikke alle halal og da kan det hende det tilbys ting de ikke kan spise. Dagens utblåsning. Det var digg. Anonymkode: 375c6...163 Er de så opptatt av halal så skal de heller ikke feire Halloween, som er en djeveldyrkingsfest i hendhold til Koranen Anonymkode: 8c5e3...7d2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443810-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-over-stokk-og-stein-for-folk-behov-for-detaljstyring-i-inkluderingens-navn/page/3/#findComment-150025213 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. november 2023 #62 Del Skrevet 1. november 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Du vet at barn ikke velger religion? Du syns det er rett å ekskludere små barn basert på foreldrenes tro? Anonymkode: f806d...66d Foreldre tar valg som påvirker barna hele tiden. Noen gode, og noen dårlige valg. Noen er Jehovas vitne og fratar barna jul- og bursdagsfeiring. Noen drikker og tar fra barna tryggheten. Noen velger feile jobber og lar barna leve under fattigere forhold enn andre. Osv osv. Jeg kan ikke ta ansvar for andre foreldrs valg, de får selv ta konsekvensene dette gir barna. Anonymkode: 51ea7...239 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443810-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-over-stokk-og-stein-for-folk-behov-for-detaljstyring-i-inkluderingens-navn/page/3/#findComment-150025218 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. november 2023 #63 Del Skrevet 1. november 2023 Hadde aldri komt på at jeg burde ha hallal vennlig godteri. Men tilfeldig så kjøpte jeg små sjokolader, slikkepinner og fruktkarameller. Jeg kjøper inn eget godteri til gutten min som jeg vet at han liker, han liker nesten ingen ting, men synes det er kjekt å gå uansett. Så kan han kose seg med det godteriet han har hjemme, når de er ferdige med å gå. Anonymkode: 5cb61...d31 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443810-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-over-stokk-og-stein-for-folk-behov-for-detaljstyring-i-inkluderingens-navn/page/3/#findComment-150025223 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. november 2023 #64 Del Skrevet 1. november 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Når jeg leser tråden, tenker jeg at her kan produsentene virkelig slå til med ett produkt som det er behov for 😅 Inkluderingsposen. Innpakket (selvfølgelig) godteri. Fri for sukker, melk, gluten og kunstige e-stoffer. Halalvennlig. Uten reklame rettet mot barn. Vegansk. Uten nøtter. Pakket i helt likt papir, selvfølgelig resirkulerbart. Har jeg husket på alt da? Det tror jeg er ett produkt som ville solgt bra på en slik dag altså, med forbehold at det smaker noenlunde godt også. Anonymkode: 23348...a83 Du glemte økologisk. Anonymkode: 6a583...8e1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443810-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-over-stokk-og-stein-for-folk-behov-for-detaljstyring-i-inkluderingens-navn/page/3/#findComment-150025230 Del på andre sider Flere delingsvalg…
gale damen Skrevet 1. november 2023 #65 Del Skrevet 1. november 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): "Knask eller knep?" "Åja, vi får ikke det godteri vi ønsker oss?! Da blir det knep altså! Håper du ikke er så glad i bilen din!" Anonymkode: 11e09...19d Nei. Jeg godtar ikke at drittunger i 10-års alder dikterer hva jeg gjør og ikke gjør. Jeg er ikke redd for 10 års barn, og jeg er ikke redd for å korrigere barn som trenger det. Jeg tror heller ikke at ufine drittunger nødvendigvis begår hærverk om de får tilsnakk av en voksen. Kanskje tid for å ta et oppgjør med egen frykt? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443810-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-over-stokk-og-stein-for-folk-behov-for-detaljstyring-i-inkluderingens-navn/page/3/#findComment-150025232 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. november 2023 #66 Del Skrevet 1. november 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Foreldre tar valg som påvirker barna hele tiden. Noen gode, og noen dårlige valg. Noen er Jehovas vitne og fratar barna jul- og bursdagsfeiring. Noen drikker og tar fra barna tryggheten. Noen velger feile jobber og lar barna leve under fattigere forhold enn andre. Osv osv. Jeg kan ikke ta ansvar for andre foreldrs valg, de får selv ta konsekvensene dette gir barna. Anonymkode: 51ea7...239 Og å tilrettelegge slik at alle små kan spise det som serveres gir deg hvilke utfordringer? Det er altså småbarn jeg snakker om her. Far til Lise drikker så da er det greit at jeg ekskluderer Mohammed? Anonymkode: f806d...66d Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443810-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-over-stokk-og-stein-for-folk-behov-for-detaljstyring-i-inkluderingens-navn/page/3/#findComment-150025268 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. november 2023 #67 Del Skrevet 1. november 2023 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Om du ikke tenker på det som halal da? Du ønsker vel at mesteparten av barna kan spise det du gir, så litt sjokolade og litt gelegodteri i skålen gjør de fleste barn glade. Anonymkode: f806d...66d Problemet med å gjøre som du foreslår her er at gelegodteri er haram. Putter du det i samme skålen som sjokoladen så kan ikke sjokoladen spises. Og når det gjelder sjokolade så må man også være obs på nonstop ol med rødfarge. Stoffet i den er også haram. Så det er ikke alltid så enkelt 🤷♀️ Anonymkode: 91183...854 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443810-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-over-stokk-og-stein-for-folk-behov-for-detaljstyring-i-inkluderingens-navn/page/3/#findComment-150025273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. november 2023 #68 Del Skrevet 1. november 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Og å tilrettelegge slik at alle små kan spise det som serveres gir deg hvilke utfordringer? Det er altså småbarn jeg snakker om her. Far til Lise drikker så da er det greit at jeg ekskluderer Mohammed? Anonymkode: f806d...66d Halloween er i deg selv haram. Hvis de likevel klarer å delta, klarer de nok å spise vanlig godteri også. Anonymkode: 3dd8f...9b9 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443810-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-over-stokk-og-stein-for-folk-behov-for-detaljstyring-i-inkluderingens-navn/page/3/#findComment-150025274 Del på andre sider Flere delingsvalg…
the amazing spidermamma Skrevet 1. november 2023 #69 Del Skrevet 1. november 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Problemet med å gjøre som du foreslår her er at gelegodteri er haram. Putter du det i samme skålen som sjokoladen så kan ikke sjokoladen spises. Og når det gjelder sjokolade så må man også være obs på nonstop ol med rødfarge. Stoffet i den er også haram. Så det er ikke alltid så enkelt 🤷♀️ Anonymkode: 91183...854 Men de som er så konservative går kanskje ikke halloween uansett? Jeg tenker at det er et uendelig lite problem å finne fram litt forskjellige varianter hvis man skal servere godteri til noen unger som har kledd seg ut. Jeg gikk halloween med flere muslimske barn i går, og dette var ikke noe tema. At noen i et borettslag kommer med en velment oppfordring om å tenke på at noen barn ikke spiser gelegodteri synes jeg ikke er noen grunn til å ta på seg krenkethatten, altså. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443810-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-over-stokk-og-stein-for-folk-behov-for-detaljstyring-i-inkluderingens-navn/page/3/#findComment-150025315 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ulenissen Skrevet 1. november 2023 #70 Del Skrevet 1. november 2023 Anonym bruker skrev (10 timer siden): Nei, dette var en gjeng på 8 stk hvor bare den ene sa «åååå, tusen takk!». Jeg har dessverre ikke baller nok til å nekte de godteri. Er det samme i bursdager her, klager på mangel på godteposer, klager på at de ikke liker det som er i godisen, spørsmål om hvorfor vi ikke har ditt eller datt… Anonymkode: 9e540...1e5 Men herre Gud! Du er da voksen! Da irettesetter du ungene og forteller at slikt sier man ikke fordi… og etterpå forteller du det til foreldrene. Hvordan i svarte skal vi oppdra unger om voksne ikke kan irettesette andres barn. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443810-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-over-stokk-og-stein-for-folk-behov-for-detaljstyring-i-inkluderingens-navn/page/3/#findComment-150025316 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. november 2023 #71 Del Skrevet 1. november 2023 the amazing spidermamma skrev (6 minutter siden): Men de som er så konservative går kanskje ikke halloween uansett? Jeg tenker at det er et uendelig lite problem å finne fram litt forskjellige varianter hvis man skal servere godteri til noen unger som har kledd seg ut. Jeg gikk halloween med flere muslimske barn i går, og dette var ikke noe tema. At noen i et borettslag kommer med en velment oppfordring om å tenke på at noen barn ikke spiser gelegodteri synes jeg ikke er noen grunn til å ta på seg krenkethatten, altså. Har samme erfaringen her ift muslimske barn og barna generelt i går. Alle var glade og takknemlige for det de fikk. Det er vel med denne saken som ved så mye annet i samfunnet vårt i dag; alle de som blir krenket på andres vegne. Det ødelegger så ufattelig mye for alle andre. Et «velmenende råd» av denne sorten kan medføre at flere velger da heller å skru av utelyset. Anonymkode: 91183...854 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443810-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-over-stokk-og-stein-for-folk-behov-for-detaljstyring-i-inkluderingens-navn/page/3/#findComment-150025322 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. november 2023 #72 Del Skrevet 1. november 2023 the amazing spidermamma skrev (10 minutter siden): Men de som er så konservative går kanskje ikke halloween uansett? Jeg tenker at det er et uendelig lite problem å finne fram litt forskjellige varianter hvis man skal servere godteri til noen unger som har kledd seg ut. Jeg gikk halloween med flere muslimske barn i går, og dette var ikke noe tema. At noen i et borettslag kommer med en velment oppfordring om å tenke på at noen barn ikke spiser gelegodteri synes jeg ikke er noen grunn til å ta på seg krenkethatten, altså. Det er heller ingen grunn til å ta på seg krenkehatten bare fordi noen ikke har tenkt at noen barn ikke spiser gelegodteri. Anonymkode: f63f3...c5a Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443810-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-over-stokk-og-stein-for-folk-behov-for-detaljstyring-i-inkluderingens-navn/page/3/#findComment-150025325 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. november 2023 #73 Del Skrevet 1. november 2023 Den sosiale kontrakten på Halloween er at man sender ut barna for å få, og samtidig er man hjemme og deler ut. Noen fine mennesker deler ut selv om de ikke har barn. Jeg som har barn med melkeallergi deler ut godis som min kan spise, naboen som er muslim deler ut godis som er halal, osv. I sum blir alle fornøyde, alle trenger ikke like eller tåle alt. «Jeg liker dessverre ingenting i skålen her, men det var gøy å skremme deg. God Halloween», sa min 5-åring til naboen i går. Anonymkode: 0a5b0...7a3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443810-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-over-stokk-og-stein-for-folk-behov-for-detaljstyring-i-inkluderingens-navn/page/3/#findComment-150025342 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Admin Skrevet 2. november 2023 #74 Del Skrevet 2. november 2023 Tråden er ryddet for avsporinger. Admin Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443810-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-over-stokk-og-stein-for-folk-behov-for-detaljstyring-i-inkluderingens-navn/page/3/#findComment-150025462 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. november 2023 #75 Del Skrevet 2. november 2023 Anonym bruker skrev (På 1.11.2023 den 13.07): Jo det må man mesten gjøre, på samme måte som man må kjøpe sin egen bil eller betale sin egen sjåfør, dersom man vil bli svippet ned til Aker Brygge. Det koster å være kar. Så vil man være rasist i fred, får man enten flytte, la være å lukke opp døren. Nå har jeg sagt det samme om og om igjen, så nå får jeg henvise til tidligere innlegg, hvis dere enda ikke har fått nok av meg. Anonymkode: 6c33a...590 At du gjentar deg selv gjør ikke argumentet sterkere. Anonymkode: 65bc4...3f7 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443810-n%C3%A5-g%C3%A5r-det-over-stokk-og-stein-for-folk-behov-for-detaljstyring-i-inkluderingens-navn/page/3/#findComment-150025481 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå