Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2023 #1 Skrevet 31. oktober 2023 Jeg synes det er virkelig trist å vite til slutt at svigermor ikke likte meg så godt og ville helst ha meg på feks på snap bare for å «stalke» sin sønn da jeg liker og legge ut, min partner er ikke den som mest legger ut på sosiale medier heller så. Men tror hun har fått sin eldste datter og mor mot meg også nå hun var drit frekk mot meg på melding ut av det blå bare fordi vi var uenig om noe som ikke er til å krangle om engang.. Tydeligvis var hun under alkohol da hun valgte å skrive til meg. (Tror hun har et alkohol problem) jeg prøvde å være så høflig som mulig men da var det bare «jeg» som var frekk og ufyselig mot henne mens hun dømmet mitt livstil. Og mente jeg snylter fra norge/nav for noe jeg ikke kan noe får og mye annet dritt frekt bare fordi hun tydeligvis har kjempe høye forventninger i familien. Jeg måtte blokke hun til slutt. Min partner viste meg også det hun skrev, jeg sa han må ta seg en prat med henne.. og synes ikke det er greit at han lar henne snakke mye dritt om meg.. han har ignorert henne, og ja han sier jo, det er jo han jeg er sammen med og det er jo sant! Men jeg synes likevel ikke det er greit at han ikke sier noe til henne da kommer hun iallfall ikke til å slutte.. fordi sønnen lar henne! Jeg driter om hun er «sånn» men hun får ikke snakke sånt om meg.. uff andre her inne som har det vanskelig med sine partners foreldre? jeg synes det er sykt trist at det har blitt sånt, og viste meg hvor kontrollerende og hvor mye hun prøver å blande seg inn i ting hun ikke har noe som helst å gjøre i.. Anonymkode: bc89d...1cd
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2023 #2 Skrevet 31. oktober 2023 Tror jeg har lest de andre trådene dine. Jeg har levd mange år med en mann som ble unnvikende og ikke sa det han mente når hans familiemedlemmer behandlet meg helt uakseptabelt. Det ble aldri så ille som det du beskriver, men likevel sitter jeg igjen med varige men. Han kan fortsatt ikke forstå at dette har gjort uopprettelig skade på mitt selvbilde og min psykiske helse. Jeg var sårbar i utgangspunktet, men hadde kommet ganske langt i arbeidet med å bygge meg selv opp etter en tøff oppvekst. Spørsmålet mitt til deg er egentlig; er du villig til å risikere lignende konsekvenser for å være sammen med denne mannen? Han er nok også brutt ned etter å ha vokst opp med dette og «sånn er hun bare» er muligens hans overlevelsesmekanisme. Er det en god nok deal for deg? Anonymkode: 7cc19...af1
lolla96 Skrevet 31. oktober 2023 #3 Skrevet 31. oktober 2023 (endret) Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Tror jeg har lest de andre trådene dine. Jeg har levd mange år med en mann som ble unnvikende og ikke sa det han mente når hans familiemedlemmer behandlet meg helt uakseptabelt. Det ble aldri så ille som det du beskriver, men likevel sitter jeg igjen med varige men. Han kan fortsatt ikke forstå at dette har gjort uopprettelig skade på mitt selvbilde og min psykiske helse. Jeg var sårbar i utgangspunktet, men hadde kommet ganske langt i arbeidet med å bygge meg selv opp etter en tøff oppvekst. Spørsmålet mitt til deg er egentlig; er du villig til å risikere lignende konsekvenser for å være sammen med denne mannen? Han er nok også brutt ned etter å ha vokst opp med dette og «sånn er hun bare» er muligens hans overlevelsesmekanisme. Er det en god nok deal for deg? Anonymkode: 7cc19...af1 Uff 😕 Endret 31. oktober 2023 av lolla96
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2023 #4 Skrevet 31. oktober 2023 Du har skrevet mange tråder om dette nå og det er helt tydelig at du ikke er sterk nok psykisk til å være en del av denne familien. Familien er dysfunksjonell og du takler det ikke. Anonymkode: 979ed...a79
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2023 #5 Skrevet 31. oktober 2023 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Tror jeg har lest de andre trådene dine. Jeg har levd mange år med en mann som ble unnvikende og ikke sa det han mente når hans familiemedlemmer behandlet meg helt uakseptabelt. Det ble aldri så ille som det du beskriver, men likevel sitter jeg igjen med varige men. Han kan fortsatt ikke forstå at dette har gjort uopprettelig skade på mitt selvbilde og min psykiske helse. Jeg var sårbar i utgangspunktet, men hadde kommet ganske langt i arbeidet med å bygge meg selv opp etter en tøff oppvekst. Spørsmålet mitt til deg er egentlig; er du villig til å risikere lignende konsekvenser for å være sammen med denne mannen? Han er nok også brutt ned etter å ha vokst opp med dette og «sånn er hun bare» er muligens hans overlevelsesmekanisme. Er det en god nok deal for deg? Anonymkode: 7cc19...af1 Han er en av de snilleste og søteste mannen jeg har vert borti, som gjør det enda mer vanskeligere med dette.. Da jeg trodde det var oss mot verden (altså, slike folk som kommer og dømmer osv). Jeg er ikke den som sier at han skal kutte mora si ut men iallfall stå opp for meg.. jeg hadde aldri latt min mor snakke sånt til han men nå har jo min mor i det minste sosiale antenner og liker han veldig godt. Jeg ser hva du skriver. Anonymkode: bc89d...1cd
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2023 #6 Skrevet 31. oktober 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Du har skrevet mange tråder om dette nå og det er helt tydelig at du ikke er sterk nok psykisk til å være en del av denne familien. Familien er dysfunksjonell og du takler det ikke. Anonymkode: 979ed...a79 Det samme tenker jeg. Men hva skal hun gjøre? Anonymkode: 9db3b...8dc
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2023 #7 Skrevet 31. oktober 2023 Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Du har skrevet mange tråder om dette nå og det er helt tydelig at du ikke er sterk nok psykisk til å være en del av denne familien. Familien er dysfunksjonell og du takler det ikke. Anonymkode: 979ed...a79 Bare 2 tråd om dette da andre skulle klage på skrivingen. heldigvis skal han ikke tvinge meg til å være med å besøke disse da om jeg ikke vill Anonymkode: bc89d...1cd
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2023 #9 Skrevet 31. oktober 2023 Nok en gang: Er det dette du vil ha resten av livet? Han kommer ikke til å stå opp for deg eller kutte ut mora si. Du kommer til å måtte forholde deg til henne i alle høytider, ferier, feiringer osv. Er dette et vepsebol du bør dra barnet ditt inn i? Kjæresten din er sikkert snill og god, men dere lever ikke i et vakuum, og tenk hvilket helvete det blir om du får han til å kutte kontakten med mor. Nå kjenner jeg bare historien fra din side og derfor lurer jeg på, var det noen konflikter mellom kjæresten din og moren hans før du kom inn i bilde? Hva med søsknene og mor? Anonymkode: 7b811...dba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå