Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2023 #1 Skrevet 31. oktober 2023 Er det noen som har hatt adventskalender som er puslespill? Hvordan var dette i så fall? Er det mulig å pusle sammen "dagens brikker", eller blir det fort til at man må vente på flere dager? Jeg tenker da på den typen som totalt er på 1000 brikker når siste luke er åpnet. Anonymkode: 3934c...860
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2023 #2 Skrevet 31. oktober 2023 Hvis du klarer å dele opp brikkene slik at de henger sammen er det jo mulig, men da må du pusle hele først og så ta det fra hverandre i deler. Det nytter jo ikke om det er biter som passer litt rundt omkring. Du må også ha et sted puslespillet kan ligge fremme hele adventstiden. Anonymkode: 40b41...4cc
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2023 #3 Skrevet 31. oktober 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Hvis du klarer å dele opp brikkene slik at de henger sammen er det jo mulig, men da må du pusle hele først og så ta det fra hverandre i deler. Det nytter jo ikke om det er biter som passer litt rundt omkring. Du må også ha et sted puslespillet kan ligge fremme hele adventstiden. Anonymkode: 40b41...4cc Det finnes kalender puslespill i 24 pakker, det har vi kjøpt for første gang i år. Er og litt spent på korleis det fungerer. Anonymkode: 7e207...e08
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2023 #4 Skrevet 31. oktober 2023 Min datter kjøpte seg selv for et par år siden. Brikkene som kom i en luke kunne pusles sammen, men er usikker på om disse delene kunne settes sammen fra dag til dag....Om dere skjønner hva jeg mener. Anonymkode: cedcf...211
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2023 #5 Skrevet 31. oktober 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Min datter kjøpte seg selv for et par år siden. Brikkene som kom i en luke kunne pusles sammen, men er usikker på om disse delene kunne settes sammen fra dag til dag....Om dere skjønner hva jeg mener. Anonymkode: cedcf...211 Ja, det var det jeg lurte på, om delene for hver dag i hvert fall kunne pusles sammen. Ellers forsvinner jo litt av moroen. HI Anonymkode: 3934c...860
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2023 #6 Skrevet 31. oktober 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvis du klarer å dele opp brikkene slik at de henger sammen er det jo mulig, men da må du pusle hele først og så ta det fra hverandre i deler. Det nytter jo ikke om det er biter som passer litt rundt omkring. Du må også ha et sted puslespillet kan ligge fremme hele adventstiden. Anonymkode: 40b41...4cc Det er ferdig oppdelt, altså du får det som en kalender med rundt 40 nye brikker hver dag. Jeg har et bord som kan brukes. HI Anonymkode: 3934c...860
Anonym bruker Skrevet 1. november 2023 #7 Skrevet 1. november 2023 Anonym bruker skrev (På 31.10.2023 den 12.00): Det er ferdig oppdelt, altså du får det som en kalender med rundt 40 nye brikker hver dag. Jeg har et bord som kan brukes. HI Anonymkode: 3934c...860 Høres gøy ut. Kan du linke til det? Anonymkode: f07e9...0a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå