Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2023 #1 Skrevet 30. oktober 2023 Overalt i samfunnet er det fokus på reiser. Eksotiske reiser til fjerne destinasjoner. Det er liksom den ultimate opplevelsen: reiser til sol og varme. Feriere. "Alle" elsker å reise, og det er nærmest en sannhet at dette er noe alle ønsker. Men jeg HATER å reise! Jeg vil helst være hjemme. Jeg vil feriere hjemme, slippe stress og styr med organisering, pakking og slitsomme flyplasser. Jeg har selvsagt vært mine turer i "syden" med familien, som seg hør og bør, men helt seriøst så hater jeg det. Jeg lengter bare hjem. Er det flere som meg? Anonymkode: 04713...8ad
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2023 #2 Skrevet 30. oktober 2023 Ja, vi er ganske mange tror jeg Meg selv ihvertfall, og jeg har en nabo som er helt lik. Anonymkode: cb912...ff1
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2023 #3 Skrevet 30. oktober 2023 Jeg er en av de som ELSKER å reise! Jeg kan ikke fatte at folk vil bruke all ferie og fritid hjemme når det er så mye spennende å oppleve rundt om. Planlegging er halve moroa. Da blir det heller ikke noe stress med flyplasser, kollektivtrafikk, leiebil, bosteder osv😊 Vi reiser stort sett kun med håndbagasje-koffert, så pakking er aldri noe stress. Nå har vi knapt vært i «syden” da. Det synes jeg er ganske kjedelig Anonymkode: 8a133...7f0
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2023 #4 Skrevet 31. oktober 2023 Vi er nok forskjellig, jeg elsker å reise. Men jeg har aldri vært i syden fordi det «seg hør og bør». Hvorfor tenker du det? Anonymkode: 8566c...52f
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2023 #5 Skrevet 31. oktober 2023 Ikke spesielt glad i det jeg heller. Ser snap fra venner og bekjente som koser seg. Jeg tenker, "så bra at de koser seg, bare jeg slipper unna det". Jeg misunner dem ikke en plass. Sparer de pengene. Anonymkode: ea8d9...e6a
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2023 #6 Skrevet 31. oktober 2023 Anonym bruker skrev (16 timer siden): Overalt i samfunnet er det fokus på reiser. Eksotiske reiser til fjerne destinasjoner. Det er liksom den ultimate opplevelsen: reiser til sol og varme. Feriere. "Alle" elsker å reise, og det er nærmest en sannhet at dette er noe alle ønsker. Men jeg HATER å reise! Jeg vil helst være hjemme. Jeg vil feriere hjemme, slippe stress og styr med organisering, pakking og slitsomme flyplasser. Jeg har selvsagt vært mine turer i "syden" med familien, som seg hør og bør, men helt seriøst så hater jeg det. Jeg lengter bare hjem. Er det flere som meg? Anonymkode: 04713...8ad Jeg trykka meg inn for å være enig med deg, men nei. Jeg hater å reise, men elsker selve destinasjonen. Liker bare ikke til/fra biten Anonymkode: b9e19...2ff
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2023 #7 Skrevet 31. oktober 2023 Anonym bruker skrev (17 timer siden): Overalt i samfunnet er det fokus på reiser. Eksotiske reiser til fjerne destinasjoner. Det er liksom den ultimate opplevelsen: reiser til sol og varme. Feriere. "Alle" elsker å reise, og det er nærmest en sannhet at dette er noe alle ønsker. Men jeg HATER å reise! Jeg vil helst være hjemme. Jeg vil feriere hjemme, slippe stress og styr med organisering, pakking og slitsomme flyplasser. Jeg har selvsagt vært mine turer i "syden" med familien, som seg hør og bør, men helt seriøst så hater jeg det. Jeg lengter bare hjem. Er det flere som meg? Anonymkode: 04713...8ad JEPP! Jeg har det akkurat som du, HI. Tror rett og slett jeg har reist nok i løpet av livet mitt. Tar meg gjerne en biltur eller togtur for dagen, eller noen få netter på hotell her hjemme eller muuuligens i Danmark eller Sverige, men da er det i så fall på hoteller jeg kjenner og liker godt. Anonymkode: 77dd2...bca
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2023 #8 Skrevet 31. oktober 2023 Elsker å reise og planlegge selve reisen. Men vi ønsker å oppleve og se ting når vi er på tur. Men gjerne sammen bad og strand. Har ikke vært på sydentur med hele familien, men vurderer det kun for at barna skal få oppleve en sydentur. Anonymkode: 43fc9...463
Kira Skrevet 31. oktober 2023 #9 Skrevet 31. oktober 2023 Jeg var sånn da jeg var yngre, klarte ikke helt å forstå gleden ved å reise i hver ferie. Nå er jeg bitt av basillen, og er i utlandet minst fem ganger i året. Dette er meg nå:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå