Gå til innhold

Dere som trener på treningsstudio…

Anbefalte innlegg

Hvor lenge av gangen er dere det og hvor ofte? Merker at jeg har kortere økter der enn de fleste.varmer opp i 20 minutter og deretter tar jeg ca 5 ulike øvelser med 3x12 repetisjoner. Er ute av lokalet etter ca 50 minutter. Jeg er nybegynner, så trenger litt veiledning.

Anonymkode: 64dbe...6fb

Fortsetter under...

Trener der to ganger i uken, i utgangspunktet. Har jeg god tid er jeg der over en time, men som regel er aktiv treningstid tre kvarter, ca. Varmer opp i 10 min, trener styrke i 25-30 min og avslutter med litt intervaller eller bare en rask gange på 10-15 min. Det synes i hvert fall jeg er ideelt. 

Nå trener jeg ballidrett tre ganger i uken utenom, så jeg orker ikke mer enn to ganger i uken på treningssenter. 

Anonymkode: 82fef...439

Jeg er ikke så veldig dreven på dette jeg heller. Jeg har et kortprogram som jeg kan gjøre på 30 min hvis jeg er kjapp,  men jeg har vonde knær, pg de har det best hvis jeg varmer opp litt, noe jeg ikke rekker da.
Som regel så er jeg der i minst 1 time, gjerne halvannen time. Hva jeg gjør, kommer litt an på, men trener både kondisjon og styrke. 2 dager i uka er planen min foreløpig, i tillegg så er jeg på opptrening hos fysioterapeut en gang i uka.

Anonymkode: 8d357...1b4

Ikke heng deg opp i lengden på økten. Det har ikke så mye å si. Så lenge du får trent det du skal holder det. Jeg har ofte 30-minutters styrkeøkter, og får da en fullverdig økt. 

Anonymkode: 64f6b...e25

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Takk, foreløpig høres dette litt likt ut som mine «økter». Ikke alltid så lett å hvite hva som er lurt.

Anonymkode: 64dbe...6fb

Du må finne det som passer deg og din kropp. Du kan kanskje evt. ha en time med personlig trener. Jeg hadde det, det koster litt, men det gjorde meg litt tryggere på hva jeg driver med.

Anonymkode: 8d357...1b4

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...