Gå til innhold

Jeg er seksuelt frustrert

Anbefalte innlegg

Før mannen ble deprimert så hadde vi sex hver dag..  nå har vi sex 1 gang i mnd.. Han tar aldri initiativ lengre og jeg blir avvist hver gang jeg prøver. Når vi først har sex den ene gangen i mnd da kommer han ikke.. det begynner å tære på meg. Jeg trenger bekreftelse og nærhet 😔😔 han går på antidepressiva, men vil ikke gjøre noe med det. Jeg klarer ikke å leve uten intimitet 🥺🥺

Anonymkode: 81755...2f3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443738-jeg-er-seksuelt-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Før mannen ble deprimert så hadde vi sex hver dag..  nå har vi sex 1 gang i mnd.. Han tar aldri initiativ lengre og jeg blir avvist hver gang jeg prøver. Når vi først har sex den ene gangen i mnd da kommer han ikke.. det begynner å tære på meg. Jeg trenger bekreftelse og nærhet 😔😔 han går på antidepressiva, men vil ikke gjøre noe med det. Jeg klarer ikke å leve uten intimitet 🥺🥺

Så du løy da du lovet å eldes sammen gjennom sykdom og andre utfordringer?

Anonymkode: 39b25...fdd

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Så du løy da du lovet å eldes sammen gjennom sykdom og andre utfordringer?

Anonymkode: 39b25...fdd

Sa at jeg var seksuelt frustrert..  snakket ikke om å gå fra han 🙄🙄

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Det er jo en kjent bivirkning av både antidepressiva og depresjon. Hvor lenge har det vært sånn?

Anonymkode: 95542...a2a

Annonse

Han kommer ikke når han har sex med deg? Da er det jo ikke rart at han er avvisende og ikke prøver seg. Han får ikke noe ut av sexen, rent fysisk. Men han har sex med deg likevel, til trass for. Det er tydeligvis fordi han er glad i deg. Han har sex med deg selv om han ikke får noe fysisk ut av det.

Så mange ganger har jeg hørt at "sex kan være fint selv om jeg ikke kommer", men jeg har aldri hørt at, "sex kan være fint selv om han ikke kommer". Men det kan jo det.

Anonymkode: ed8e8...5da

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Man mister fullstendig sexlysten av antidepressive. Og man klarer ikke å komme heller. Slik er det. 

Anonymkode: abc79...b27

Det er absolutt ikke sånn for alle nei! Jeg har gått på antidepressiv i 3 år å jeg har aldri hatt problem med å komme likevel. Bruker heller ikke lengre tid.

Anonymkode: 89bb9...cbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...