Gå til innhold

Bordpynt i konfirmasjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På ingen måte.

Det er ingen som husker pynten etterpå uansett, det holder lenge at det er et pent dekket bord. Det er ofte konfirmanten som velger tema for pynten da.

Min eldste ville ha turkis og sort, og ballonger. Så vi hadde servietter og ballonger i turkis og sort, pluss små blomter på bordet, det ble vedig fint. Gutt da, så han hadde sort dress.

Nest eldste ville ha hvitt og rosa, og ingen ballonger (vet ikke hvor eldste fikk det fra egentlig). Hun har blå nordlandsbunad, så ingen match mellom bunad og pynt der.

Anonymkode: 74d5f...084

Annonse

amandine skrev (1 time siden):

Ingen farger hos oss i noen av konfirmasjonene, hvite duker, hvite servietter, sølvtøy og blomster. Rett og slett bord dekket til fest. Jeg har aldri hørt om at fargene må matche bunaden. 

Men det kan vel være eit festbord sjølv om serviettene og lys er rosa eller hvit. 

Anonymkode: 0b573...797

Her valgte ungdommen hvilken farge de ønsket på pynten. 

De hadde i tillegg slips i den fargen. Men det ble slik fordi de valgte jo sin favoritt farge på pynt og slips.  

Aldri hørt at det må matche klær og pynt. 

Vi pyntet også med et tema som representerte ungdommen.  

Anonymkode: dea6e...e7e

Vi hadde bord som så veldig fine ut. Til en rimelig penge. Litt fra hagen, litt stjålet og litt kjøpt. Var veldig vakkert.

Men ville ikke falt meg inn å spørre konfirmanten, ønsker egentlig ikke at de skal ha fokus på disse tingene. Og både gutten og jenta og gjestene har vært veldig fornøyd. Tenker at det er litt som jeg innbiller meg at det var i gamledager, da barna kom inn og fikk se det ferdigpyntede juletreet. 

Farger hadde så klart ingenting med ungdommens påkledning å gjøre. Men hadde mål om at det skulle være billig, smashing og i en stil jeg visste de ville like. 

Anonymkode: 4c044...ddd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...