Gå til innhold

Er denne typen julepynt ræl?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Alt fra Nille er ræl fra Kina. 

Anonymkode: 080df...a62

Det var nok det for 10-15 år siden, men de har jobbet hardt for å bli kvitt det stempelet. De ønsker å være en interiør og altmuligbutikk med litt høyere standard enn de var i oppstarten.

At ting er fra Kina betyr ikke nødvendigvis at det er ræl. Blir selvfølgelig produsert mye ræl i Kina, men mye av det vi kjøper i dyrere butikker er også fra Kina...

Anonymkode: 19092...a2b

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Det var nok det for 10-15 år siden, men de har jobbet hardt for å bli kvitt det stempelet. De ønsker å være en interiør og altmuligbutikk med litt høyere standard enn de var i oppstarten.

At ting er fra Kina betyr ikke nødvendigvis at det er ræl. Blir selvfølgelig produsert mye ræl i Kina, men mye av det vi kjøper i dyrere butikker er også fra Kina...

Anonymkode: 19092...a2b

Ja, nå er de vel på lik linje med Kid. En billigbutikk det finnes tusen av. Nille burde bytte navn. For meg er det en dårlig billigbutikk med ræl uansett.

Anonymkode: 080df...a62

Annonse

Nå er vel mye julepynt ræl, så kjøp det du har lyst på.

Og på butikker som nille og europris, så kan de og ha varer av god kvalitet. Jeg kjøpte en dyr lysestake, på en litt dyr interiørbutikk, fant helt identisk billigere på europris. Hadde og et kakefat jeg elsket fra europris, helt nydelig. Dessverre så knuste jeg det etter 15 år. 

Anonymkode: 889f9...d84

Anonym bruker skrev (22 timer siden):

ELSKER lyshus men det første der var litt «billig» likte ikke trærne rett og slett. Huset i seg selv var fint  

Synes disse er fine. Vurderer å kjøpe noen. 

IMG_9584.jpeg

Anonymkode: cdc20...d5c

De der var nydelige,  hvor kan jeg kjøpe sånne? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...