Gå til innhold

Er denne typen julepynt ræl?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke ræl, det er smak og behag 

Noen liker sånn pynt, andre ikke...

Anonymkode: 19092...a2b

Skrevet

Liker du det, så pynter du med det. Ikke min stil, men alle er heldigvis forskjellige!

Anonymkode: 343ea...e6b

Skrevet

ELSKER lyshus men det første der var litt «billig» likte ikke trærne rett og slett. Huset i seg selv var fint  

Synes disse er fine. Vurderer å kjøpe noen. 

IMG_9584.jpeg

Anonymkode: cdc20...d5c

Skrevet

Nei, det er ikke ræl.

Anonymkode: 26ca7...212

Skrevet

Alt fra Nille er ræl fra Kina. 

Anonymkode: 080df...a62

Skrevet

Ikke ræl ! Sjekk Rusta.no. De har mye pent.

Anonymkode: 79905...183

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Alt fra Nille er ræl fra Kina. 

Det var nok det for 10-15 år siden, men de har jobbet hardt for å bli kvitt det stempelet. De ønsker å være en interiør og altmuligbutikk med litt høyere standard enn de var i oppstarten.

At ting er fra Kina betyr ikke nødvendigvis at det er ræl. Blir selvfølgelig produsert mye ræl i Kina, men mye av det vi kjøper i dyrere butikker er også fra Kina...

Skrevet

Ja det er ræl, men jeg liker ræl, kunne kjøpt begge to. 

Anonymkode: 82e2c...9c8

Skrevet

Skal man begynne å granske julepynten nøye, så er vel svært store deler av den egentlig ræl ... 

Anonymkode: 29165...c75

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Det var nok det for 10-15 år siden, men de har jobbet hardt for å bli kvitt det stempelet. De ønsker å være en interiør og altmuligbutikk med litt høyere standard enn de var i oppstarten.

At ting er fra Kina betyr ikke nødvendigvis at det er ræl. Blir selvfølgelig produsert mye ræl i Kina, men mye av det vi kjøper i dyrere butikker er også fra Kina...

Ja, nå er de vel på lik linje med Kid. En billigbutikk det finnes tusen av. Nille burde bytte navn. For meg er det en dårlig billigbutikk med ræl uansett.

Skrevet

Liker du det så bruker du det. Det gjelder jo for alt annet også. Men du må jo vite hva du liker, om du kjøper det og så kaster det igjen etter ei jul så er det søppel uansett om det var dyrt i utgangspunktet.

Skrevet

Julepynt er jo Rælingen, men det er lov.

Anonymkode: 38dc4...70c

Skrevet

Nå er vel mye julepynt ræl, så kjøp det du har lyst på.

Og på butikker som nille og europris, så kan de og ha varer av god kvalitet. Jeg kjøpte en dyr lysestake, på en litt dyr interiørbutikk, fant helt identisk billigere på europris. Hadde og et kakefat jeg elsket fra europris, helt nydelig. Dessverre så knuste jeg det etter 15 år. 

Anonymkode: 889f9...d84

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

ELSKER lyshus men det første der var litt «billig» likte ikke trærne rett og slett. Huset i seg selv var fint  

Synes disse er fine. Vurderer å kjøpe noen. 

IMG_9584.jpeg

Anonymkode: cdc20...d5c

De der var nydelige,  hvor kan jeg kjøpe sånne? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...