Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2023 #1 Del Skrevet 28. oktober 2023 Min 15 åring skal det. Hun har aldri vært på fest med alkohol før, og jeg kjenner at jeg er litt nervøs. Noen av jentene som skal på denne festen har datteren min snakket om før. De har vært på fest med alkohol flere ganger. Og nå kjenner jeg på at jeg ikke helt liker det. Jeg har ikke funnet noe alkohol i huset, så hvis hun har det, så er det ikke hos meg i alle fall. Og vi har snakket mye om dette med alkohol og press osv. men kjenner at jeg er litt nervøs likevel. Hun driver mest og styrer med utkledningen og sminken akkurat nå da. Jeg skal kjøre henne til og hente henne fra. Jeg har sagt til henne at jeg er nervøs også. Foreldrene til hun som har festen skal komme hjem rundt midnatt og festen begynner 20.00, så de rekker kanskje ikke så mye sprell på 4 timer? Må bare er nervene og tenke at dette går bra. Men jeg har en veldig følelse av at det blir alkohol på noen i kveld. Er flere her i samme båt? Anonymkode: c75ed...898 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443731-flere-her-men-ungdom-som-skal-p%C3%A5-halloweenfest-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå