Gå til innhold

Til dere som går uten bh. Blir dere aldri sår?

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er skjønt å gå uten bh, og vil gjerne gjøre det så ofte som mulig. Men uten bh er jo brystvortene mine harde hele tiden pga friksjonen, som da gjør at jeg blir sår. Vurderer å kjøpe nippelcovers. Men hvordan fungerer det hos andre?

Anonymkode: eb0db...f98

Fortsetter under...

Aldri opplevd at niplene mine blir harde av å gnisse mot stoff.

Hos meg er utfordringen at jeg blir svett under brystene og det er ubehagelig når jeg går uten bh.

Så anatomien din og min er nok ganske forskjellig 😉 

Anonymkode: 92735...541

Jeg har det som deg, HI. Synes det blir styrete å gå med nipplecovers hver bidige dag, så jeg har kjøpt noen fine singleter med litt ekstra tykkelse foran som funker fint, sitter ganske tight og beskytter godt. Har også noen spileløse bher som funker bra.

Anonymkode: ae8b4...093

Annonse

Gikk alltid uten bh før i tiden, ofte fremdeles, opplever sjelden at det blir sårt. Men kanskje det handler om at jeg bruker singleter, som den ene her sier. Da slipper man å ha stoff som gnisser direkte på brystvortene.

Synes det er litt rart at så få skjønner hva du mener. Handler kanskje om at brystvorter kan peke litt ulike retninger, ikke alltid oppover ;) 

Anonymkode: 6b0af...356

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Gikk alltid uten bh før i tiden, ofte fremdeles, opplever sjelden at det blir sårt. Men kanskje det handler om at jeg bruker singleter, som den ene her sier. Da slipper man å ha stoff som gnisser direkte på brystvortene.

Synes det er litt rart at så få skjønner hva du mener. Handler kanskje om at brystvorter kan peke litt ulike retninger, ikke alltid oppover ;) 

Er det noen her som ikke skjønner hva hun mener da?

Anonymkode: b2531...dc5

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

Så langt er det bare du som har gitt uttrykk for at få skjønner hva hi mener. At få har samme erfaring som hi, er en annen sak.

Jeg har aldri såre brystvorter, om jeg bruker singlet eller ei. Ikke blir de harde av at stoff gnisser mot de heller. 

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Datteren min har samme utfordring som HI, og de peker definitivt ikke nedover. Jeg kan også bli sår en gang i blant, og mine peker rett fram.

Anonymkode: c4406...57a

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Datteren min har samme utfordring som HI, og de peker definitivt ikke nedover. Jeg kan også bli sår en gang i blant, og mine peker rett fram.

Jepp, det var det jeg mente :) 

Jeg kan bare ikke gå uten bh. Det gjør så vondt uten. Jeg sover med bh også. Jeg var i MR her om dagen, og måtte kle av meg BH-en først, pga spilene. Den lille gåturen fra garderoben til MR-benken, der jeg måtte gå uten BH, var det verste med hele undersøkelsen. Det er så ubehagelig. 
Jeg tar kun av meg bh når jeg dusjer eller har sex. 
Jeg kan heller ikke dusje med strålene rett på brystet liksom, det blir for vondt. 

Anonymkode: 926c3...b5d

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hi her. Mine peker oppover. Det er kanskje grunnen. Puppene mine står også på en måte rett ut, de henger ikke, så kanskje det er derfor. 

Annonse

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Jeg kan bare ikke gå uten bh. Det gjør så vondt uten. Jeg sover med bh også. Jeg var i MR her om dagen, og måtte kle av meg BH-en først, pga spilene. Den lille gåturen fra garderoben til MR-benken, der jeg måtte gå uten BH, var det verste med hele undersøkelsen. Det er så ubehagelig. 
Jeg tar kun av meg bh når jeg dusjer eller har sex. 
Jeg kan heller ikke dusje med strålene rett på brystet liksom, det blir for vondt. 

Anonymkode: 926c3...b5d

Huffda. Da tror jeg muligens det er andre ting som kan være galt. Så forferdelig det må være❤️

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Hi her. Mine peker oppover. Det er kanskje grunnen. Puppene mine står også på en måte rett ut, de henger ikke, så kanskje det er derfor. 

Mine henger heller ikke. Brystvorten står fremover. Likevel blir jeg ikke sår. Jeg tror det har mye med herding å gjøre. Hvis man har gått med bh det meste av tiden i mange år har de aldri nlitt herdet. Akkurat som man lett får vannblemmer i hendene om man ikke bruker dem mye, tror jeg brystene tåler mer når de har blitt herdet litt. Selv om du blir lett sår nå så tror jeg du kan venne puppene til frihet. Du må nære ikke bruke de groveste stoffene i for lang tid til å begynne med.

Anonymkode: 76004...ff2

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Huffda. Da tror jeg muligens det er andre ting som kan være galt. Så forferdelig det må være❤️

Trenger da absolutt ikke være noe galt. 
Jeg kan heller ikke gå uten bh, treningstipp eller tettsittende singlet. Enhver friksjon mot brystvortene betyr at de blir såre og harde. 

Anonymkode: 09bef...505

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...