Gå til innhold

Ikke vil ha noe med (kanskje kommende svigerrine?)

Anbefalte innlegg

Da forsto jeg hvorfor min kjæreste har ignorert henne i flere uker og måneder til perioder.. hun drikker seg full og slenger hau med dritt på meldinger at jeg ble sjokkert🫣

jeg er ung uføre på 23 år. Alt skjedde da hun prøvde å få meg til å forandre meining om at vi burde ta i mot hunden avkom valp. At hunder er mest trofaste og terapi hunder at man blir et bedre person av og eie den! Og at hvordan kan jeg ikke tenke på min kjæreste og mitt barn?!! Barnet mitt hadde hatt så godt av denne hunden. Jeg prøvde å være så høflig som mulig men hun tok heilt av da jeg tror hun drakk seg i noe graps. Og ble kommende sviger mor fra helvete. At jeg er en snylter for norge og lat og hvordan kan sønnen hennes se noe i meg at gud så frekk jeg er etter hun skrev lange bibler om hvor forferdelig jeg var lat! Og dømmer uføre. At hun aldri vil ha meg i sitt hus igjen og bla bla. Hun skrev også slikt til sønnen sin i meldinger mye stygt om meg og stakkars barnet mitt og blabla :) 

herregud da tenker jeg.. og hun sier jeg skal si unnskyld og om jeg får meg jobb så sier hun unnskyld først?! Hva f.. jeg har aldri gjort noe frekt i mot henne kanskje hund er svak punktet hennes eller vet ikke jeg.. er allergisk og ikke hunde menneske kjæresten elsker hund men vil ikke ha en selv pga han ikke har tid!!! Jeg så men da må di si det til den jævla mora di da!!! Nei jeg synes dette var veldig dumt da jeg trodde vi hadde god tone og kom godt overens, kommer med mye som at hun og familien tok meg godt i mot.. osv hun leker offer så jævlig men nå vet kjæresten min at hun kan være banans og broren og søsteren også, jeg blokker denne gærne kjerringa.. kjæresten mente gi tid men ikke f.. hun gikk helt til person angrep bare fordi jeg var ærlig mot henne anngående hunden og da mener hun at jeg alltid får viljen min?? 
beklager det ble en lang sutre tråd men nå måtte jeg bare få det sikkelig ut

fy fader for en usjarmerende og ufølsom menneske.. :( 

Anonymkode: f4bdc...1ed

Fortsetter under...

Du må bare komme deg bort fra hele denne familien, inkludert kjæresten din. Han skal ha denne familien resten av livet, men dere kommer åpenbart ikke overens. Og når din svigermor har noe i mot uføre, og du skal være ufør resten av livet, så er dette bare en fremtid full av konflikter og misnøye. 

Gå vekk fra det forholdet. 

Anonymkode: 84c6c...693

Du skal altså inn i et samboerforhold med en mann som er under tøffelen til sin mor og søster, og da har du tenkt å lage innlegg om det og bikkja i de neste åtte årene, eller? Mulig dere fortjener hverandre, men barnet ditt fortjener bedre.

Anonymkode: 4484a...cb3

Annonse

Er det dette du vil ha resten av livet, HI? En svigermor som snakker dritt om deg og som du må blokkere, en kjæreste som ikke står opp for hverken seg selv, deg eller forholdet og drama, krangel og ufred, og alt dette er før dere i det hele tatt har flyttet sammen. Ser du for deg at dette vil gjenta seg hver måned, hvert år og at alle bursdager, 17.maifeiringer, påskeferier, julaftener og andre høytider blir preget av drama, kjeft, krangel eller at noen ikke kan treffes men andre kan? Les innlegget til d1a over her grundig flere ganger, og tenk nøye gjennom om det er dette du vil ha og trenger i livet ditt i år framover. Alt kommer ikke til å bli bra hvis dere bare får flyttet sammen eller hvis dere bare får et barn eller hvis bare kjæresten din kutter kontakten med moren sin eller noe annet. Kjæresten din er sikkert flott, men et forhold vil ikke bare være med han. Det inkluderer også storfamilien. 

Anonymkode: 65979...6f0

Admin skrev (1 minutt siden):

Tråden er ryddet for brukerangrep og avsporinger.

Admin

Å skrive at hi skrivver uforståelig er brukerangrep og avsporing, men å si at hi skal gi faen i å mase om dette, at det er en uting å skrive her når hun er  dritings og sørpe full, si at hun gjør oss en tjeneste hvis hun logger av er altså ikke brukerangrep og avsporinger?

Anonymkode: c0269...56c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...