Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk det samme :)

Her er den borteboende og studerende eldstesønn hjemme i helga, så han og kjæresten skal spise middag med oss i dag. For en lykke det er å få dem hjem en tur, disse unge voksne barna som man savner i hverdagen.

Anonymkode: 05861...402

Vi har rydde-huset helg! Ingen andre planer, så vi gleder oss. Skal bli godt å få litt mer system. Har alt kjøpt nye hyller som ligger klar til montering, mathandelen ble gjort tidligere idag.

Jeg er så klar for en helg uten dugnad, treffe folk, bursdager, kamper osv

Anonymkode: e239e...69b

Herlig med fri fra jobb i dag. Ryddet og vasket og gått lang tur med hunden. I morgen blir det langtur i fjellet med hund og mann. Fantastisk fine farger i fjellet nå. Søndag skal jeg gjøre minst mulig - kun strikke og se serier. Ahhh 😃

Anonymkode: 311be...e0a

Annonse

Det ene borteboende barnet hjemme på besøk i helga her også, og det blir fint med helg, skal i 80-årsdag til en av bestefedrene og ellers gode planer for fine ting. Huset er rent nok, ryddig nok og har nok mat til at jeg tar helg med god følelse for den siden også, og skal strikke ferdig en julegave i helgen. Deilig fredag, nå etter arbeidstid.

Anonymkode: 97839...eb8

Jeg har hatt corona hele uka og er ikke noe bedre. Veldig vondt i hodet og halsen og føler bare for å sove. Men har to energiske og slitsomme barn. Når jeg har masse energi og overskudd går helgen akkurat. Hvis ikke blir det alltid veldig slitsomt.

Mens jeg skriver dette hylskriker den ene fordi hun har kranglet med den andre, og mannen min prøver å finne ut av det, hjelpe dem å roe seg ned og geleide dem til ta-på-seg-pysjen-steget.

Hverken sette opp hyller, dugnader eller kamper her i huset. Eller jo, kamper har vi jo, men ikke fotball 😂

Ser dere som skriver at det er koselig å få barna hjem i helgen. Vi får se vi får se om det blir sånn her også om 15 år 🤪

Anonymkode: f4729...03e

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Nydelig vær. Og en ting som har vært vanskelig lettet litt  i dag. Ubrukt helg. Blir godt med helg. 

Ønsker dere en fin helg ☀️

Anonymkode: 4c1bd...c06

God helg 😃

Jeg gruer meg litt til å bli pensjonist. Kommer til å savne den gode fredagsfølelsen 

Anonymkode: e5ad6...223

God helg til deg også. 

Ble overrasket av 19-åringen som dukket opp på døra 🤩 Da blir det nok favorittmiddag i morgen. Ellers familiebursdag, så har jeg omtrent 16 timer med kurs jeg må ta unna, helgen går nok ganske fort denne gangen. Men jeg kan sove til jeg våkner av meg selv, sitte litt utover kvelden nå med kurs før jeg skal hente på kino. Roligere enn hverdag sånn sett. 

Anonymkode: 99a1b...cbd

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Vi har rydde-huset helg! Ingen andre planer, så vi gleder oss. Skal bli godt å få litt mer system. Har alt kjøpt nye hyller som ligger klar til montering, mathandelen ble gjort tidligere idag.

Jeg er så klar for en helg uten dugnad, treffe folk, bursdager, kamper osv

Anonymkode: e239e...69b

Ååå høres skjønt ut😍😍😍, her er det kamper og kiosktjeneste. Men vet vi har ei slik helg i november og den skal nytes😅.

Men kjekt med kamper ja😊😊

Anonymkode: 7dc6b...d16

Vi som skal forhåpentligvis på kino idag,var en som solgte to kinobilletter til 50 kr per stykk så kjøpte begge to uten å tenke meg om. Å nå sliter vi egentlig med å finne en film vi vil se. Men blir for dumt å ikke bruke de så jeg taper penger.

Ellers skal vi se på forræder som vi ikke fikk sett igår mens vi skal kose oss med godteri,potetgull og brus :D

Anonymkode: da1c2...faa

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...