Gå til innhold

Hvordan takle dette henne?

Anbefalte innlegg

Han jeg treffer nå og eksen hans med barn i bildet....De har vært fra hverandre I flere år, han har vært singel alle disse årene, grunnet hardt brudd. Hun har kjæreste, men ser ut til at det går den gale veien nå. Vi snakker også litt og hun har alltid snakket litt negativt om denne han jeg nå dater, sagt at hun ble psyket ned osv.  Plutselig nå en kveld hadde de ringt hverandre og hun spurte hvordan han taklet skilsmissen, siden det var hun som plutselig dro fra han. Han sa til meg at han hadde sagt at han taklet den dårlig. Da ble hun litt sånn "åå" og stemningen ble litt annerledes. Skjønner dere meg når jeg nå sier at jeg kjenner litt på dette? Hvorfor prate om skilsmissen for snart 5år siden? Hun har snakket så ned om han st det ville blitt merkelig om de skulle blitt sammen igjen. 

Føler hun er så mye nå, så mye drama rundt henne akkurat nå. Har jo vært stille veldig lenge og i flere år mellom de, men nå...akkurat nå som jeg skal date og treffe han, da skal hun ta opp kontakten. De har 3 barn sammen. Er du engstelig merker jeg. Vil bare det skal være meg og han... 🙄

Anonymkode: c26b3...9c9

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443703-hvordan-takle-dette-henne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er vel ikke noe å takle?

Mannen har en historie med dama, de har tre barn de skal oppdra sammen...

Du må bare akseptere det, uten å lage drama. Om du blir usikker og sjalu av at de prater med hverandre kan du ikke være sammen med han...

Anonymkode: 3019a...1c8

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvorfor prate om skilsmissen for snart 5år siden?

Fordi du er inni bildet. Hun forsøker å utkonkurrere deg. Det finnes lite som er så attraktivt ved en mann…som en annen kvinne.

Anonymkode: 502a1...d20

Annonse

Det vil jo aldri bli bare deg og ham. 

Det vil alltid være en eks (barnas mor), 3 barn og innimellom en eks-svigerfamilie å forholde seg til. Og både barn og alle rundt tjener på at mor og far har et godt forhold. 

Eksen min tok heller ikke bruddet vårt noe særlig bra. Det var helt ville tilstander med trakassering og trusler, men vi kom igjennom det. Først 7 år senere satt vi oss ned og snakket om fortiden. Jeg var nok klar i flere år før ham, men han var ikke klar. Og det var godt å endelig kunne snakke ut og legge det helt bak oss. 

Anonymkode: 0dfb2...737

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...