Gå til innhold

Hvordan finne youtube-kanal?

Anbefalte innlegg

En i klassen til sønnen min har youtube, og har lagt ut video av sønnen min og 2 andre kompiser. Ikke noe farlig, men jeg vil ikke ha det ute på nett. De er for unge til å ha eller forstå hvordan dette fungerer. Jeg vil ikke kontakte foreldrene uten å vite sikkert at denne kanalen eksisterer. Jeg søkte på navnet hans, men ingen ting dukker opp. De kaller seg noe ala streetboys, men å søke på det på youtube hjelper jo ingen ting. 

Anonymkode: 49c9a...b2c

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144443693-hvordan-finne-youtube-kanal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tipper sønnen din vet, om han vet hva videoen inneholder så kan det vel være det går an å søke på de søkeordene? Evt lokasjon? 🤷🏼‍♀️ Eller om du finner noen andre i omgangskretsen og ser hvem de følger…

Anonymkode: 4003a...607

Ja sønnen min vet, men jeg finner det ikke. Mulig jeg staver det feil, men det vet jo ikke han for han har ikke youtube. Barna er 9 år gamle😐

Det er bare 3 stk på soverommet til ene kompisen. De prater og tuller, ikke noe innhold som er feil på noen måte. Men vil ikke ha det på nett. 

Synes det et rart at jeg ikke kan søke opp navn og finne den som eier kontoen. Men  siden han er 9 år har han sikkert laget noe med falsk navn. Synes det er veldig vanskelig å snakke med foreldre jeg ikke kjenner så godt uten å ha noe håndfast.

Anonymkode: 49c9a...b2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...