Gå til innhold

Gleder du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg gleder meg. Vi kickstarter desember med julemarked i utlandet med gode venner. Så blir det kos og stress i skjønn forening til lille julaften. Da er det ro. Vi har liten familie så er ikke i så mange besøk i julen men slapper av, spiser julemat og julesnop, spiller spill, ser julefilmer og bare nyter fri.  

Anonymkode: 821c4...e77

Gleder meg veldig, vi skal ha det her hjemme for første gang 😊. Skal bli fantastisk å slippe og kjøre så langt. Gleder meg alltid uansett hvor vi feirer da, elsker julen og alt rundt det 😍. Var ferdig med pakkekalendere i september og har kommet godt i gang med julegaver 😃❤️🎅. Koser meg skikkelig når jeg kjøper gaver, og elsker å bake julekaker, synes ikke det er noe stress med jul 😊

Anonymkode: c1cb4...482

Gleder meg veldig til jul! Har ikke feiret jul med søsteren min på 7 år minst så det blir veldig kjekt å feire med henne og tantebarna. I år skal jeg også ha mitt barn på julaften så ser veldig frem til det.

Men jeg er også veldig stresset med tanke på jul! De fleste aner jeg ikke hva jeg skal kjøpe til,å burde begynt denne måneden siden jeg ikke har mulighet til å kjøpe alt i Desember pga økonomi. Jeg er nødt til å fordele utgiften.

Anonymkode: b4bed...704

Annonse

Jeg elsker førjulstid og jul! Vi smeller i gang med pepperkaker 1. Desember, og jeg mollkoser meg i adventstiden. Bortsett fra kalendergaver og en og annen julegave er det ikke noe julete som begynner her før det. Jeg gleder meg! 

Gleder meg! 🥰Jeg er veldig juletre, og barna tar etter meg. 

Litt trist at familien min er så opptatte at de ikke har tid å sees i jula.. Men det får være. 

Vi koser oss med jula vi. Lager nye tradisjoner. 😊

Anonymkode: 09db3...0dd

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Stemmer det. Har ikke pleid å gjøre så mye ut av den dagen. Når barnet mitt var yngre gikk de jo Halloween, men ikke gjort nå i de siste årene. Hyggelig det da! 

Anonymkode: da373...a92

Hei, ikke la stort barn stoppe deg! Vi er en familie av juridisk voksne nå, men vi har holdt på tradisjonene (bortsett fra å gå ut og ringe på dører, da) - å skjære ut lykt, pynte litt, ha godteri (både til barn som evt ringer på og - enda viktigere - til oss selv), og se  samme tradisjonsfilm vi alltid har sett på Halloween. Det er koselig.

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Gleder meg veldig til jul! Har ikke feiret jul med søsteren min på 7 år minst så det blir veldig kjekt å feire med henne og tantebarna. I år skal jeg også ha mitt barn på julaften så ser veldig frem til det.

Men jeg er også veldig stresset med tanke på jul! De fleste aner jeg ikke hva jeg skal kjøpe til,å burde begynt denne måneden siden jeg ikke har mulighet til å kjøpe alt i Desember pga økonomi. Jeg er nødt til å fordele utgiften.

Anonymkode: b4bed...704

Du må ikke handle nå for å fordele utgiftene, det er bare å la være å bruke pengene å noe annet. 

Anonymkode: d4f2e...9c7

sug lut skrev (59 minutter siden):

Hei, ikke la stort barn stoppe deg! Vi er en familie av juridisk voksne nå, men vi har holdt på tradisjonene (bortsett fra å gå ut og ringe på dører, da) - å skjære ut lykt, pynte litt, ha godteri (både til barn som evt ringer på og - enda viktigere - til oss selv), og se  samme tradisjonsfilm vi alltid har sett på Halloween. Det er koselig.

Hørtes koselig ut. Kjekt å gjøre litt ekstra ut av sånne dager. Her er jeg hjemme alene i år på denne dagen, men kanskje en film og noe godteri lar seg gjøre. Får se. 

Annonse

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Hørtes koselig ut. Kjekt å gjøre litt ekstra ut av sånne dager. Her er jeg hjemme alene i år på denne dagen, men kanskje en film og noe godteri lar seg gjøre. Får se. 

Må det planlegges veldig om du skal se en film og ha noe snop? Halloween er heller ikke noe man MÅ feire. 

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Må det planlegges veldig om du skal se en film og ha noe snop? Halloween er heller ikke noe man MÅ feire. 

Nei, det må det ikke. Lar det bli en kveld med film og litt godis. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er lite man MÅ feire, men det er hyggelig å gjøre det. 

Ja, gleder meg sykt mye dette året. 16-åringen tar vgs i annet land, og regler gjør at vi ikke kan sees fra avreise i september til hen kommer hjem til jul.... Skal bli så godt å få hen hjem på ferie et par uker, skal storkose oss hele julen 🤩

Anonymkode: 8801e...f60

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ja, gleder meg sykt mye dette året. 16-åringen tar vgs i annet land, og regler gjør at vi ikke kan sees fra avreise i september til hen kommer hjem til jul.... Skal bli så godt å få hen hjem på ferie et par uker, skal storkose oss hele julen 🤩

Anonymkode: 8801e...f60

Han eller hun? 

Anonymkode: d6822...743

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...