Gå til innhold

Gleder du deg til jul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gleder meg voldsomt. Elsker alt ved  advent og jula. Gaver er i gang, både kalendergaver og julegaver, og både de som lages og de som kjøpes, og ser fram til å tippe 1. desember så det kan kjøres i gang julemusikk, julefilmer, adventsstake og -pynt og alt annet som hører med.

Men først skal jeg ut og kjøpe godis og gresskar og lage lykt. Det gleder jeg meg også til.

Endret av sug lut
sug lut skrev (27 minutter siden):

Gleder meg voldsomt. Elsker alt ved  advent og jula. Gaver er i gang, både kalendergaver og julegaver, og både de som lages og de som kjøpes, og ser fram til å tippe 1. desember så det kan kjøres i gang julemusikk, julefilmer, adventsstake og -pynt og alt annet som hører med.

Men først skal jeg ut og kjøpe godis og gresskar og lage lykt. Det gleder jeg meg også til.

Må man tippe 1. desember? Fornøyd om jeg greier tippe 1. november før noen juleelementer smugles inn.

Annonse

sug lut skrev (55 minutter siden):

Så bra. Det er vel til helgen det er gresskar og lykt? Fikk en antydning til juleglede av det du skrev her! Takk. 

Anonymkode: da373...a92

Nei synes det er ett pes med gaver og alle de store utgiftene . Vi har alltid hatt lite penger og i julen kjennes det ekstra godt. 

Gleder til å ha fri med ungene og kose oss med rolige dager. Men kjøpepresset er grusomt

Anonymkode: 9c236...02e

Jeg gleder meg til jul, men aller mest til adventstiden. Jeg holder meg hard og gjør ingenting julete, annet enn å starte på gavene, før advent. For meg er det viktig å ikke strekke julefølelsen ved å inkludere både oktober og november i magien. Jul er desember og kun det, for meg. 

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Så bra. Det er vel til helgen det er gresskar og lykt? Fikk en antydning til juleglede av det du skrev her! Takk. 

Gresskar og lykt og skumlinger og godteri er ikke til helgen, men rett over, tirsdag. (Halloween er alltid 31.) Og det er en hyggelig ting å forberede også.

Annonse

*Miss Marple* skrev (30 minutter siden):

Jeg gleder meg til jul, men aller mest til adventstiden. Jeg holder meg hard og gjør ingenting julete, annet enn å starte på gavene, før advent. For meg er det viktig å ikke strekke julefølelsen ved å inkludere både oktober og november i magien. Jul er desember og kun det, for meg. 

Er så enig😊 

Anonymkode: dacf3...b39

*Miss Marple* skrev (49 minutter siden):

Så enig! 

Jeg elsker advent og juletider og gleder meg veldig.

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Nei, det er bare en påminnelse om hvor ensom jeg er og at jeg ikke har en egen familie.

Anonymkode: f3f2c...08b

Hvorfor er du på en side som heter Foreldre & barn om du ikke har familie? Har du barn har du jo familie...

Anonymkode: 24e17...ba4

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor er du på en side som heter Foreldre & barn om du ikke har familie? Har du barn har du jo familie...

Anonymkode: 24e17...ba4

Takk for den. Barnet mitt døde for noen år siden.

Anonymkode: f3f2c...08b

sug lut skrev (1 time siden):

Gresskar og lykt og skumlinger og godteri er ikke til helgen, men rett over, tirsdag. (Halloween er alltid 31.) Og det er en hyggelig ting å forberede også.

Stemmer det. Har ikke pleid å gjøre så mye ut av den dagen. Når barnet mitt var yngre gikk de jo Halloween, men ikke gjort nå i de siste årene. Hyggelig det da! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...