Gå til innhold

Hun her kan ikke ha det bra med seg selv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Moren hennes skammer seg sikkert over henne. Hvis hun får barn så vil de også skamme seg over henne. For en skammelig opptreden! Og så legge ut om det i media at på til...

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Uff, stakkars jente! ❤️ 

Anonymkode: 4082f...184

Stakkars henne?! Stakkars moren hennes!

Anonymkode: e744b...246

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Moren hennes skammer seg sikkert over henne. Hvis hun får barn så vil de også skamme seg over henne. For en skammelig opptreden! Og så legge ut om det i media at på til...

Stakkars henne?! Stakkars moren hennes!

Moren? Hun har da ikke noe ansvar ovenfor sitt voksne barn. 

Hver sin lyst, tenker jeg, samtidig som jeg tenker at hun nok ikke tenker så langt frem ved å påstå dette. Det er jo superenkelt å hevde at man har sex med 3-30-300 - hvem kan verifisere det liksom. 

Anonymkode: b577a...686

Annonse

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Moren? Hun har da ikke noe ansvar ovenfor sitt voksne barn. 

Hver sin lyst, tenker jeg, samtidig som jeg tenker at hun nok ikke tenker så langt frem ved å påstå dette. Det er jo superenkelt å hevde at man har sex med 3-30-300 - hvem kan verifisere det liksom. 

Anonymkode: b577a...686

Men det sier jo noe om hvordan hun har oppdratt datteren sin. Tenk om det var din datter! Tenk deg at du sitter og leser avisen og så er plutselig din datter der bare så stolt over å ha blitt brukt av en masse menn. Tenk på hva andre hadde tenkt om henne? Tenk på hva andre hadde tenkt om deg?

Ærlig talt hvem er vi til å dømme. Det er på tide at jenter ikke føles skam over antall sexpartnere. 

Ironisk nok så hadde det ikke en gang vært interessant å skrive om dersom dette var en gutt. 

Anonymkode: 3eec4...059

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Men det sier jo noe om hvordan hun har oppdratt datteren sin. Tenk om det var din datter! Tenk deg at du sitter og leser avisen og så er plutselig din datter der bare så stolt over å ha blitt brukt av en masse menn. Tenk på hva andre hadde tenkt om henne? Tenk på hva andre hadde tenkt om deg?

Hva andre tenker om meg er da min minste bekymring. Om datteren min har det bra er jeg fornøyd.  Det er jo for øvrig hun som "bruker" mennene.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Blitt brukt av? Hva i alle dager tilsier at hun har blitt brukt? Du har et forkvaklet syn på kvinners seksualitet.

Anonymkode: e5c6c...e90

Fy flate hvordan dere omtaler en annen person. Ingens egenverdi ligger i hvor lite eller mye sex man har og med hvor mange partnere. Noen setter pris på mangfold andre foretrekker bare en, ingen kan dømme valg andre tar så lenge de ikke skader andre.

Anonymkode: 2886f...300

Annonse

Minner om hi fra en tråd tidligere i uken som ble kvalm over mannen som hadde hatt helt drøyt mange sexpartnere. Hun fikk beskjed om å ta seg sammen, at antall sexpartnere fra tidligere ikke har noe å si, og at det bare hadde formet mannen til den flotte personen han har blitt i dag.

Just saying.

Anonymkode: 4ce1a...ef0

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Selv om du føler deg brukt når du har sex, så har det seg faktisk slik at kvinner flest nyter sex.

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Ærlig talt hvem er vi til å dømme. Det er på tide at jenter ikke føles skam over antall sexpartnere. 

Ironisk nok så hadde det ikke en gang vært interessant å skrive om dersom dette var en gutt. 

Anonymkode: 3eec4...059

Ærlig talt, det heter kvinner og menn, ikke jenter og gutter. Det er ikke det spøtt mer sunt når det er menn det gjelder.

Jo, det er et symptom, ofte på ting som har med egenverd, selvbilde, kropp, overgrep å gjøre. De det gjelder burde få hjelp, fremfor å bli gjort til politiske flaggskip.

Anonymkode: 239b3...a34

Anonym bruker skrev (38 minutter siden):

Minner om hi fra en tråd tidligere i uken som ble kvalm over mannen som hadde hatt helt drøyt mange sexpartnere. Hun fikk beskjed om å ta seg sammen, at antall sexpartnere fra tidligere ikke har noe å si, og at det bare hadde formet mannen til den flotte personen han har blitt i dag.

Just saying.

Hva er det du ikke skjønner med at det er forskjellige folk som svarer i forskjellige tråder? 

Skam skam skam.. Slemme mennesker som gjør fæle ting mot andre skal skamme seg. Det er så dørgende kjedelig med mennesker som putter sex og skam sammen 😵‍💫

Deilig for øvrig med en fjollenyhet i det beksvarte mediebildet. 

Anonymkode: 003f6...8b9

La nå folk ha sex med så mange de vil vel. Hva i huleste har det å si? Det er sex og det er jævla godt. 

Hvorfor skal sex være skam belagt? Det er jo det mest naturlige i verden. 

Jeg er misunnelig jeg, har bare hatt sex med 20 stk jeg😆 

Anonymkode: e0bae...496

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

En del av dem som velger å ha sex med hundrevis av mennesker har nok kanskje et vanskelig forhold til nærhet og relasjoner. 

kvinne eller mann. 

Anonymkode: cf7de...ffa

Jepp.

MissSaigon skrev (3 timer siden):

Hva er det du ikke skjønner med at det er forskjellige folk som svarer i forskjellige tråder? 

Jeg skjønner da utmerket godt at det ikke alltid er de samme som svarer i de samme trådene. Jeg mener likevel det er påfallende med så ulik reaksjon hi i den forrige tråden og hi i denne tråden fikk. Er det greit for deg?

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner da utmerket godt at det ikke alltid er de samme som svarer i de samme trådene. Jeg mener likevel det er påfallende med så ulik reaksjon hi i den forrige tråden og hi i denne tråden fikk. Er det greit for deg?

Jeg er en av de som har svart i denne tråden, at denne kvinnen mest sannsynlig har noen problemer (jeg fant også artikkelen som bekreftet dette).

Jeg kan bare såvidt huske at jeg leste den andre tråden, men svarte ikke i den. Det er veldig typisk at man sier til HI at hun må jobbe med seg selv (hva betyr det) og skjerpe seg dersom hun kjenner at magefølelsen ikke er helt riktig. Jeg mener at det bør man ikke.

Så jeg mener det samme i begge tilfeller. Ikke nok med at mange seksualpartnere sier noe om hvem man er, så mener jeg at alt fra piercinger og tatoveringer og seksuelle fetisjer (underdanighet/dominanse, etc) sier noe om hvem man er. Eller, for den saks skyld, de som kaller menn og kvinner for gutter og jenter (særlig i forbindelse med sex) eller som tror at alle elsker mest mulig sex og er like desperate som de selv.

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er en av de som har svart i denne tråden, at denne kvinnen mest sannsynlig har noen problemer (jeg fant også artikkelen som bekreftet dette).

Jeg kan bare såvidt huske at jeg leste den andre tråden, men svarte ikke i den. Det er veldig typisk at man sier til HI at hun må jobbe med seg selv (hva betyr det) og skjerpe seg dersom hun kjenner at magefølelsen ikke er helt riktig. Jeg mener at det bør man ikke.

Så jeg mener det samme i begge tilfeller. Ikke nok med at mange seksualpartnere sier noe om hvem man er, så mener jeg at alt fra piercinger og tatoveringer og seksuelle fetisjer (underdanighet/dominanse, etc) sier noe om hvem man er. Eller, for den saks skyld, de som kaller menn og kvinner for gutter og jenter (særlig i forbindelse med sex) eller som tror at alle elsker mest mulig sex og er like desperate som de selv.

Og poenget mitt er at det du kaller påfallende handler antageligvis kun om at man ikke gidder ta fighten hver eneste gang. Noen ganger tenker man: La de bare holde på.

Den dama i den tråden hadde vel uansett stupt inn i et forhold med hodet først, så da kan man gjerne ikke forvente den helt store kvaliteten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...